Sekr-âver XL

16 3 18
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Video: Şahin ve Layna Temsilidir)

Bölüm Müziği: Klavdia Petrivna

#Şahin

Sehhar'ın kolumdan tutup zorla getirdiği mekanda bakışlarımı gezdirip inceledim. Tam olarak ergenlerin ve kafası hovarda olanların geldiği bir mekana benziyordu. Güzel olan tek yolu solunum yollarıma kadar tecavüz eden alkol kokusu yoktu.
"En azından sigara kokusuna alışığım..."

"Bu arada o kadar da hovarda yok, tesüf ederim buraya açılış için geldik. Kardeşimizi yalnız bırakmayız değil mi?"

"Kafamın içinden uzak dur Sahir..."

"Kafanda değilim, tiksinir gibi bakıyorsun. Rahat ol canım..."

"Seninkilerde mi hovarda değil."
Bakışlarımla gösterdiğim yere bakıp yüzünü buruşturdu. Gömleğinin üstten bir iki düğmesini açıp hafifçe omzuma vurdu.

"Siz eğlenmenize bakın. Ben birine beni aldatmak neymiş göstereceğim."
Tam bir şey söylemek için ağzımı açacakken çekip gitti. Gaib ile başbaşa kaldığımızda onun da bir şey ararcasına etrafına baktığını farkettim.

"Ya siz geç kaldınız ya da ben erken geldim."
Arkamızdan gelen Sarah ve Maria'ya döndüğümüzde Gaib düşünmeden Sarah'a sarıldı.
"Tamam, kocacığım hasretini anlıyorum fakat bu kadar aceleci olma lütfen."

"Siz nasıl isterseniz Madam..." Geri çekilip ellerini pantolonunun cebine attı. Sarah'ın bakışları Gaib'in siyah gömleğine kaydığında başımı eğip gülmemek için kendimi zor tuttum.

"Bakıyorum da size çöl sıcağı vurmuş Mösyö."
Açık düğmelerini işaret ederek.
"Doğu sıcaklarını unutmak güç bir durum sanırım."
Bakışlarını devirip gri ceketinin düğmelerini ilikledi.

Mürdegân: Yeni Bir Dünya (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin