ICE WIZARD XLIV

20 2 15
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm Müziği: Sagopa Kajmer _ Hain

#Şahin

"Bu ne Layna?"
Ceketindeki küçük yeşil iğneyi hışımla kucağına fırlattım. Yavaşça eline alıp ayağı kalktı. Sessizce yaklaşıp iğneyi elinde sıktı.
"Casusluk yaparak ihanet mi ediyorsun? Hem de bir izleme cihazıyla..."
Elini daha da sıkıp suskunca yere baktı. Avucundan sızan kan elinden süzülerek yere damladı.

"Bilmiyorum... Ama şunu bil ki ben sana asla ihanet etmem. Sana ihanet edeni de kendi ellerimle öldürürüm."

"Romantizm yapmıyoruz Layna! Bu ne, dedim sana?!"

"Bağırma bana... Bilmiyorum, dedim."

"Bilmiyorsun?.. Güzel."
Yavaşça elini açıp iğneyi inceledi. Üzerindeki boynuza öfkeyle bakıp tekrar elinde sıktı.

"Ares... Ares'in yanına gittim. Beni tehdit etmemesini ve senden uzak durmasını söyledim. Aksi olduğunda canını en sevdiği şeyle yakacağımı söyledim."

"Sana yakınlaştı?.."

"O insan değil Şahin... O bir iblis. Bana güvenmezsen o senin sorunun. Ben seni seviyorum. Birisi sana zarar vermeye kalkarsa bütün bir evreni yok ederim."

"Delirmişsin sen..."

"Delirdim... Sana delirdim!"
Yumruk yaptığı elini açıp iğneyi alıp elimde dondurup parçaladım. Elini avuçlarımın arasına alıp üzerine derin bir buse bıraktım. Aramızdaki mesafeyi kapatıp sıkıca sarıldığımda başını göğsüme yasladı.

"Özür dilerim..."

"Haberim yoktu, ben sana nasıl ihanet ederim..."
Saçlarından uzun uzun öpüp yavaşça kucağıma aldım. Yatağa oturtup ayaklarını uzattım ve örtüyü beline doğru örttüm. Hızlıca banyoya gidip ilk yardım çantasını alarak geri döndüm. Yanına oturup alkollü bezle elini temizledim. Küçük bir buse bırakıp çıkardığım pamuğa tentürdiyot damlattım ve hafifçe yaranın üzerine sürdüm. Pamuğu bastırıp sargı beziyle elini sarıp bilahare sabitledim.

"İyi misin?"

"... İyiyim. Teşekkür ederim..."

"Affettin mi?"

Mürdegân: Yeni Bir Dünya (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin