Berk uyandığında odada Doruk'u göremedi ve banyoya girip elini yüzünü yıkadı. Aynaya baktığında şiş gözlerle karşılaştı. Günlerdir çok uymuyordu ve dün gece de pek uyuyamamıştı. Yüzünü havluyla kurulayıp, elleriyle saçını düzeltti. Uzamıştı ve kestirecek zaman ya da para bulamıyordu.
Banyodan çıktığında çantasını açtı ve bir tişört bir de eşofman çıkarıp giymeye başladı. Bugün gidip ilk bulduğu yerde çalışmayı planlıyordu, artık okuduğu bölüm falan umrunda değildi. Günlük de olsa eline para geçmesi gerekiyordu. Doruk ona burada istediğin kadar kalabilirsin demişti ve Berk de bir süre kalmayı düşünüyordu. İşten para alıp ev tutana kadar idare edecekti, başka çaresi yoktu.
Üstünü giyinip pijamalarını katladı, daha sonra da yatağı topladı. Doruk gelene kadar odadan çıkmak istemiyordu, çünkü ailesinin burada olduğundan haberi yoktu. Gerçi Doruk'un da nereye gittiğini bilmiyordu. Telefonu eline alıp aramak istedi ama şarjı bittiği için kapanmıştı.
Çantasından şarj aletini çıkarıp taktı ve telefonunu açtı. Doruk'un ismini bulup aradığında meşgul çaldı. Rahatsız etmemek için tekrar aramak istemedi. Evin internetine bağlandığında Süsen'den gelen mesajları gördü. Endişelenmişti ve bir sürü mesaj atmıştı.
Süsi: Berk neredesin? Evden ayrılmışsın annen dedi.
Süsi: Bak neredeysen söyle hemen geleyim yanına.
Süsi: Evden çıktım şimdi, seni bulmak için ama lütfen dön bana bekliyorum.
Süsi: Off Berk neredesin her yere baktım. İyi misin bari onu söyle.
Süsi: Puşt bu internet niye açık değil kaç saattir meraktan geberdim burada.
Süsi: Kaan'ı da aradım ama gitmemişsin. Umarım iyisindir mesajları görünce beni ara yoksa seni gebertirim.
Mesajları görünce hem endişelendi hem de sevindi. Arkadaşı onu çok merak etmişti. İsminin üzerine tıklayıp aradığında telefon anında açıldı.
"Berk senin ağzına sıçıcam lan neredesin?" sinirli sesini duyduğunda yüzünü buruşturdu. "Doruk vardı ya arkadaşım. Ona geldim." "İyi bok yemişsin de bana niye haber vermedin? Dünden beri meraktan öldüm." "Özür dilerim Süsim. Hiç açmadım interneti." "Ya senin ilk bana gelmen, beni araman gerekiyor ne interneti Berk." "Doğru söylüyorsun ama ailen sana kızsın istemedim işte." "Başlarım onların kızmasına. Adres at bana yanına geleceğim."
"Canım iyim diyorum sen merak etme. Hem vallaha Doruk bana iyi bakıyor." dediğimde ofladı. "Kardeşim konum at sen bana ya. Daha konuşacaklarım var seninle. Mesela neden evden ayrıldığın gibi." dediğinde o görmese de kafa salladı. "Tamam, ben atıyorum sana konumu ama bana kızma Süsim ya vallaha iyim." "Yok öyle kızma demeler falan. Paşa paşa tribimi çekeceksin. Neyse hadi kapatıp hazırlanayım sen de konum at. Ha Kaan da merak etti seni o da gelsin mi?" "Benim evim değil ama bahçeye çıkarız biz. Sen söyle gelsin, ondan da özür dileyeyim." "Tamam bebişim öpüyorum bekle bizi." dediğinde gülümsedi ve telefonu kapattı. Fena azar yiyecekti ikisinden de ama onu merak ettikleri için bile mutlu olmuştu.
Kapı tıkladığında ne yapacağını bilemeyerek ayaklandı. Kapıyı açtığında "iyi ki doğdun Berk!" diye bağıran arkadaşlarını gördü. Doruk elindeki pastayı ona doğru uzattı "dilek tut ve mumları üfle." dediğinde kafa sallayıp gözlerini kapattı ve dileğini tuttu. Gözlerini açıp mumları söndürdüğünde arkadaşları alkışladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seyrederdim BxB - ÖmBer
Fanfiction(Tamamlandı)- Gittikçe daralan ruhum muydu, yoksa sokaklar mı?