"Oğlum akşama ne yapayım? Canın ne çekiyor?" Ömer koltuğa uzanmış televizyondan maç özeti izlerken annesi kapının yanında durmuş ona soru soruyordu. "Vallahi sen ne yaparsan yerim annem. Çok yorma kendini." Annesi gülümseyip yanına geldi ve saçlarını okşayıp öptü. "Sarma var dolapta zeytinyağlı. Onu pişiririm, yanında da fırında tavuk yaparım yersin di mi oğlum?" "Off yemez miyim anne ne diyorsun. Hemen akşam olsun hatta." "Oyy benim kuzum, sen iste yeter ki iste ben hep en sevdiğin yemekleri yaparım."
Biraz doğrulup annesine sarıldığında annesi "Seni böyle keyifli görmek beni de çok mutlu ediyor güzel oğlum. Çok şükür bitti gitti bütün musibetler." Dedi. Ömer de bir oh çekip "yemin ederim uzun zamandır bu kadar rahat olamamıştım. Şükür vallahi. Şu maç bitsin, çıkıp çocuklara aburcubur alıp dağıtacağım." Dediğinde annesi tekrar öptü oğlunu. "Benim yüreği güzel oğlum. Kurban olurum sana." "Ben de sana annem." "Neyse hadi ben gidip şu yemekleri halledeyim. Sana iyi izlemeler." "Sağol annem kolay gelsin." Dediğinde annesi salondan çıktı.
Tekrar uzanıp duurduğu videoyu açtı. Gerçekten kendini mutlu ve huzurlu hissediyordu. Telefonu titrediğinde alıp baktı. Berk yazmıştı, gülümseyerek yazmaya başladı.
Berk: Napıyorsun Ömer?
Ömer: Maç özeti izliyorum canım. Sen napıyrosun?
Berk: Yemeği karıştırıyorum. İşe gitmediğim için ev işlerine geri döndüm;(
Ömer: Oyy kıyamam ben bebeğime. Geleyim mi yardıma?
Berk: Gel demek isterdim ama maalesef:(
Ömer: Atma şu üzgün suratı. Yanına koşmak istiyorum.
Berk: Napiyim üzgünüm:(
Ömer: Sevgilimmmmmm
Berk: Ya tamam tamam atmıyorum. Ben sana bir şey soracaktım hayatım.
Ömer: Sor yavrum.
Berk: Arkadaşların seni görmeye geldi mi?
Ömer: Hayır. Gelmediler, gelmesinler de puştlara çok kırgınım.
Berk: Ya ben sana kıyamam üzülme. Hem benim sana bir haberim vaaarr😚
Ömer: Sen varken üzülmem de acaba neymiş o haber. Sondaki öpücüğü aldım hemen.
Berk: Akşam size geleceğiz. Maalesef ki babam da dahil ama yine de mutluyum.
Ömer: Benim için mi?
Berk: Aynen seni istemeye geleceğiz ne diyorsun?
Ömer: fkjdjdj EVET tabiki hemen koş.
Berk: Neyse onu söyleyeyim dedim. Yemek yanmadan ve annem beni yakmadan işime dönüyorum ve seni çok öpüyorum.
Ömer: Ben de seni çok öptüm Çilli. Kolay gelsin❤️
Berk: Teşekkürleeeeerrr<3
Yüzündeki sırıtmayla telefonu kapatıp tekrar oynattı maçı. Kapı çaldığında yine durdurup "Galiba bugün bitmeyecek bu özet." Ayağa kalkıp kapıya yürüdü ve açtı. Eşiğin diğer tarafındaki arkadaşını görünce istemsizce yüzü düştü. "Selam Ömer. İçeri gelebilir miyim?" Diye sorduğunda Ömer kafa sallayıp kenara çekildi. Annesi mutfaktan koşarak gelip "ay hoşgeldin oğlum. Nasılsın iyi misin?" "Hoşbuldum teyzecim. İyim ben sen nasılsın?" "Çok şükür oğlum iyim ben de." Ömer'e dönüp "Emir sen yokken hep yanımızdaydı sağolsun." Dediğinde Ömer şaşırdı. Çıktığında gelmediği için üzülmüştü ama demek ki ailesini yalnız bırakmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seyrederdim BxB - ÖmBer
Hayran Kurgu(Tamamlandı)- Gittikçe daralan ruhum muydu, yoksa sokaklar mı?