-Ne legyél szégyenlős! Gyere!-simította meg a karom Andy, de én magam köré fonva a karjaim próbáltam minél jobban takarni magam.
-Abban reménykedtem már így késő délután kevesebben lesznek.-pillantottam körbe a parton ahol elszórva lényegében minden napernyő alatt pihent valaki. Volt aki gyerekkel volt, de voltak akik baráti társasággal.
-Vedd le a pólód. Ne foglalkozz mással.
-Te könnyen beszélsz. Te tökéletes vagy!-sütöttem le a szemeim mire ő a fülemhez hajolva a fenekemre simította hatalmas tenyerét.
-Hát pedig amit a konyhapulton láttam olyannyira volt tökéletes hogy ha most is ha arra gondolok kő kemény lesz a farkam.-nagyot nyelve lepillantottam a fürdőnadrágjára mire a másik keze megmarkolta férfiasságát.
-Bazdki!-szorítottam össze a szemeim.
-Vedd le szépen ezt a pólót. Én is leveszem az enyém.-Andy egy könnyed mozdulattal kapta le magáról a felsőjét míg én lesütve a szemeim álltam előtte.-Én vegyem le rólad?-hallottam a hangján hogy mosolyog, majd a pólóm aljához ért.-Hm?
-Mindenki téged stíröl.-nyeltem egy nagyot ahogy figyeltem a körülöttünk lévőket.
-Engem nem érdekelnek csak egy valaki.
-Ki?-nyeltem egy nagyot miközben a pár méterre lévő lány társaságot figyeltem akik Andyt felfalták a tekintetükkel.
-Nem néz rám ez a lány, pedig ha a szemeimbe nézne egyből tudná.-felkapva a tekintetem kékjeibe egyből elmosolyodott.-Szia gyönyörűm!
-Azok a csajok felfalnak a tekintetükkel.-remegtek meg a pilláim ahogy a szemeit néztem.
-Én tudod mit falnék fel nagyon szívesen?-emelkedett felém így a keze a csípőmre simult.
-Egy fagyit?-néztem fel rá félénken mire ravaszul elvigyorodott.
-Annál ezerszer édesebb.
-Akkor... akkor mondjuk...
-Téged! Téged fallak fel akár itt helyben mindenki előtt mert nem bírom visszafogni magam. -nehezült a légzése. Én kapkodni kezdtem a levegőt a hallottaktól, mire mind két keze a fenekemre csúszott.
-Nem... nem csináljuk mindenki előtt!
-Had irigykedjenek.-mosolyodott el, miközben elkezdte lassan feljebb húzni rajtam a pólót.
-Vannak gyerekek is odébb.-simítottam a tenyerem a mellkasára.
-Csak te érdekelsz!-markolt bele keményen a fenekembe amitől a torkomon akadt a hang.
-Andy!
-Vágyom rád Mia!-súgta a fülemhez bújva.
-Itt nem... nem tudunk Andy...
-Kérlek!-szorított közelebb.-Ott van az öltöző. Menjünk oda.-biccentett a fejével így hátra pillantva egyből vissza is fordultam felé.
-Andy! Ott... ott nem... ott nem lehet basszus csak egy rongy van felakasztva arra a vas rúdra!
-Így még izgalmasabb.-harapta meg a nyakam.-Gyere velem!
-Andy és ha meglát valaki? Meg... meg én nem tudok csendben lenni és...
-Elhallgattatlak! Egy hang se fogja elhagyni a szád.-súgta halkan ahogy felém emelkedett így a szívem egy idétlen ritmusba kezdett.
Kezem után nyúlva húzott az öltözők felé, de én nekem a lábaim remegtek ahogy egyre közelebb értünk. Ki fogok zuhanni onnan az pedig kibaszott kínos lesz! Hogy maradjak csendben mikor minden egyes alkalommal mikor együtt voltunk csak sikongatni tudtam.-Menj előre!-húzta el a függönyt.
-Andy...
-Menj be!-tolt beljebb, majd belépett mellém. Én kapkodva a szemeim néztem azt a pár négyzetméteres kis helyet ahol álltunk. Esélytelen itt bármit is csinálni az meg még inkább lehetetlen hogy én csendben tudjak maradni.-Ne legyél ennyire megszeppenve.-nézte a szemeim szüntelen.
-Andy... én itt... itt nem...
-Csak rám figyelj és arra amit csinálok.-hajolt felém miközben az egyik keze a lábam közé simult.
-De bármikor lebukhatunk.-hajtottam le a fejem így a mellkasának koppant.
-Nem fogunk. Bízz bennem.-csúszott a falatnyi ruhadarab alá az ujja, majd apró köröket kezdett el rajzolni a nedves felületen.
-Mhh....Andy!-szorítottam meg a karját.
-Lazulj el.-suttogta halkan.-Engedd hogy kényeztesselek.-csókolta meg a nyakam így a kezem a karjáról a vállára csúszott.
-Tarts meg! Remeg a lábam.-fordítottam felé a fejem így az orrom az arcának simult. Andy a derekamnál fogva közelebb húzott így két ujja felcsúszott bennem.
-Mhhh miért nem mondtad hogy ennyire nedves vagy.-szívta be mélyen a levegőt.
-Szerintem az összes nő a látványodtól ennyire nedves itt a parton.
-Engem csak a te puncid érdekel.-nézett fel a szemeimbe.-A legcsodásabb gyönyört okozza minden alkalommal.
-Igen?-remegtek meg az ajkaim ahogy kapkodtam a levegőt. Túl forró volt a levegő és ez nem csak a tűző naptól volt. Leginkább Andy tehetett erről.
-Igen! Úgyhogy élvezz az ujjaimra.-hajolt a fülemhez.-Élvezz rá szépségem.-gyorsított az ujjaival így két kézzel kapaszkodtam a vállaiban.
-Andy!-suttogtam halkan, de nem tudtam másra se figyelni csak ahogy folyamatosan ki-be jár az ujja.
-De imádom a hangját.-mozgatta gyorsabban.
-Andy!-haraptam meg alsó ajkam, hogy ne sikítsak fel.
-Kérem az ajkaid!-tapadt a számra így belém fojtotta a szót. Reszketve a karjai közt nem tudtam épp ésszel gondolkozni. Az amit művel teljesen blokkolja az agyam.-Hé! -vált el a számtól egy pillanatra, mire én a keze után nyúltam amit kirántottam magamból.
-Nyald le!-toltam az ajkaihoz a kezét míg én elé térdelve a nadrágja madzagja után nyúltam.
-Mi...mit csinálsz?-nyalt le az ujjairól.
-Ne csak nekem legyen nehéz csendben maradni!-vigyorodtam el, majd lehúzva a nadrágját a számba toltam teljes hosszát. Andy a szemeit összeszorítva harapdálta az ajkait. Elmosolyodva figyeltem őt majd csak percek elteltével villantak a szemei az enyémekbe.
Hajam elkapva húzott fel a földről majd a karjaiba kapott.
-Rossz kislány! Most kapaszkodj!-sziszegte az ajkaimra a szavakat, majd egy határozott mozdulattal tolta tövig magát bennem miközben szorosan tartott a karjaiban.
-Basszameg!
-Meg foglak.-vigyorodott el.
-Csináld!-kaptam el az állánál és húztam az ajkaimhoz így vadul csókolózva a karjaiban tartva juttatott el a csúcsra ismételten.
Levegő után kapkodva bújtam a nyakához miközben ő lágyan a hátam cirógatta.
-Minden rendben?
-Rossz vagy!-haraptam meg a nyakát finoman.
-Én ugyan nem!
-De igen! Rám veted magad!-emelkedtem el tőle hogy lássam az arcát.
-Azért mert túl szexi vagy és a farkam ami még mindig benned lüktet az ott szeretne egész napot tölteni ahol most van.
-Én sose voltam ilyen Andy!-sütöttem le a szemeim. Egy pasival se volt ennyire szenvedélyes a szex mint vele.
-Emiatt nem kell rosszul érezned magad. Egy percig se.
-Mit csinálsz velem Andy Barber?!
-Te mit csinálsz velem!
-Én?-néztem rá döbbenten.-Ne kend rám!-erre a kijelentésemre még nagyobb lett a vigyor az ajkain.-Rossz vagy!-kuncogtam fel halkan ahogy a fejem ingattam.
-Tudsz te is az lenni szépségem.-csókolta meg lágyan az ajkam.
YOU ARE READING
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.