Ahogy haza értünk én még mindig sokkos állapotban voltam. Annyi dolog történt ma, hogy teljesen nem tudtam már azt felfogni amit Andy mondott.
-Kicsim! Gyere szépen! Van egy meglepetésem számodra.-nyújtotta a kezét felém ahogy a nyitott kocsiajtónál állt mellettem.
-Meg...meglepetés?-remegett meg a hangom.-Azt akarod hogy szívrohamom legyen?
-Semmiképp!-rázta meg a fejét.-Azt szeretném, hogy a kicsi szíved boldogan dobogjon. Gyere!-fogta meg lágyan a kezem és húzott ki a kocsiból.
-Andy...
-Shhh... csak szállj ki.-segített ki a kocsiból és a hátam mögé lépett.
-Mit..mit csinálsz?
-Semmit.-hallottam hogy vigyorog, majd egy kendőt kötött a szemem elé.
-Hhhh... már megint ez? Ne csináld Andy!-tettem csípőre a kezeim.
-Ígérem tetszeni fog.-suttogta a fülemhez hajolva.
-Pofára fogok esni.
-Vezetlek.-simította a derekamra a kezeit ahogy lassan maga előtt terelt.
-Andy! Tudod hogy...
-Tudom, de tetszeni fog. Ígérem.-puszilta meg a vállam lágyan.-Lépcső.
-Hhh... nehezen bírja ezt a szívem Andy! Miért nem mondtad hogy saját céget indítottál?
-Mondtam hogy megoldom, csak hagyd hogy én intézzem.
-De én is tenni akartam valamit!
-Lépcső.
-Az istenért van itt ennyi lépcső!-lépkedtem óvatosan.
-De amit apád irodájába mondtál. Kibaszottul izgató volt.
-Komolyan miközben én a szívroham határán voltam, te erre izgultál?
-Szexi volt ahogy kiálltál értünk. Így még biztosabb vagyok abban, hogy téged akarlak magam mellett örökre.
-Eddig nem voltál biztos?
-De igen!
-Andy! -torpantam meg. -Most mi az isten van?-ideges voltam. Teljesen össze voltam zavarodva mire a karjaimnál fogva megfordított és lekapta a szemem elől a kendőt.
-Az van hogy őrülten szeretlek. Mindennél és mindenkinél jobban! Amit tettél a kapcsolatunkért pedig még jobban csak arra ösztönöz hogy még jobban akarjam veled a közös életet. Nem akarok semmit se jobban mint azt hogy reggel veled ébredjek este pedig veled aludjak el. A karjaimban akarlak tartani és el se akarok szakadni tőled mert te vagy a boldogság számomra. Nélküled élni nem tudnék mert te hoztál fényt az életembe kicsim.-az arcát egyre homályosabban láttam a könnyektől.
-Andy...-remegett meg a hangom.
-Szeretlek téged Mia! Szeretném meghálálni azt amit értünk teszel. Szeretnék veled egy harmadik randit a kertben.-biccentett a hátsó kert felé ahol egy pléd volt leterítve. Körülötte hatalmas párnák. Ezzel szemben pedig egy vászon ami előtt egy projektor volt a földön.
-Istenem.-kaptam a szám elé a kezeim.
-Randizunk egyet?
-Andy ez...
-Gyere. Nézd meg közelebbről.-húzott maga után a kezemet fogva. Hogy lehet ennyire figyelmes? Minden részletre figyelt és ahogy a nap is már lemenőben volt még varázslatosabb volt a látvány.
-Hogy... hogy csináltad ezt?
-Bevallom egy kis segítséget kértem. Stella és Melanie siettek a segítségemre.
-Istenem Andy!-fontam a nyaka köré a kezeim.-Annyira... annyira romantikus.-pillantottam vissza a plédre.
-Összebújunk miközben nézünk egy filmet? Lenne kedved hozzá?
-Tudod te hogy én... én mennyire szeretlek?-néztem fel a szemeibe amik mosolyogtak.
-Remélem nagyon.-nevetett fel halkan.
-Nagyon -nagyon Andy! Mindennél jobban!
-Akkor egy puszit kiérdemeltem?-vigyorodott el.
-Többet is!
-Kérem!-kapott fel a karjaiba mire én gondolkodás nélkül hajoltam az ajkaiért. Ebben a csókban minden benne volt. A sok idegeskedés megszűnt egy csettintésre. Andy letérdelve velem, óvatosan döntött hanyatt a párnák közt mire halkan felkuncogtam.
-Sose voltunk kint a kertben.
-Mostanáig.-cikáztak a szemei az enyémek közt.
-A házad se semmi, de ez a kert... egyszerűen eszméletlen.
-A tied is. Szeretném, hogy osztozzunk ebben.
-Azt akarod, hogy...-akadt a szó a torkomon.
-Költözz hozzám. Éljünk együtt kislány.-kezem az arcára simult mire ő a tenyeremhez bújt.-Mond ki kérlek Mia.
-Szeretlek!-csókoltam meg újra az ajkait.
-Én is szeretlek, de nem válaszoltál. -vigyorodott el.
-Mire válaszoljak?-suttogtam az ajkaira.
-Hozzám költözöl kicsim?
-Igen.-vigyorodtam el boldogan ahogy a nyaka köré fontam a karjaim és húztam magamhoz.
-Mmhhh... szívem.-fúrta az arcát a nyakamba. Lábaim a dereka köré kulcsoltam így még jobban közelebb szorítottam.-Szeretlek baby.-motyogta a nyakamba.
-Azt... azt jól látom, hogy...
-Micsoda?-emelte fel a fejét, majd abba az irányba pillantott amerre épp nézek.
-A dobozokban....-kerestem a szavakat.
-Itt is vacsizunk ha nem haragszol érte. Rendeltem a kedvenc éttermedből.-simította meg a hajam.
-Éhen halok!-másztam ki alóla mire ő halkan felnevetett.
-Válogass bátran.-cirógatta végig az oldalam ahogy elnyúlva nézegettem a fehér dobozokban lévő finomabbnál finomabb kajákat, de ahogy kinyitottam az egyik dobozt ledermedtem. Ugyan az a tengergyümölcsös tészta volt benne amit Olaszországban ettem.
-Andy?
-Hm?-dőlt mögém és karolt át fél kézzel ahogy a vállamon megtámasztotta az állát.
-Ezt..ezt ettem az első randinkon.-remegett meg a hangom.
-Igen. Ugye nem baj, hogy ezt intéztem?
-N..nem.-pillantottam hátra rá a vállam felett.
-Annyit eszel amennyit szeretnél.
-Szeretlek!-fontam a nyaka köré a karjaim így Andy hátra dőlve magára húzott.
-Én is szeretlek.-simogatta lágyan a hajam.-Mindennél jobban. Ugye tudod?-felpillantva a szemeibe válasz helyett az ajkaira tapadtam. Ölébe ülve a feje mellett támaszkodva ízlelgettem az ajkait.-B..baby...
-Sshh...-csókolgattam végig a nyakát miközben a kezem az ingje felső gombját kezdte szétnyitni.
-Hideg lesz a kaja.-mosolygott szüntelen.
-Forró lesz a levegő. Ne izgulj.-haraptam meg lágyan a bőrét.
-Már most az.-húzott közelebb magához.-Vegyük le a felsőd.-ért a pólóm aljához.
-Csak ha te is.-vigyorodtam el huncutul.
-Mhhh... csücsülj az ölembe.-tolt lejjebb a hasáról így egyből megéreztem mennyire kemény. Lassan kezdtem mozogni rajta mire ismét elvigyorodott.-Huncut vagy!-gombolta szét az ingjét.
-Te pedig kemény. Behajtom az ígéreted Andy.
-Levezeted a feszültséget?-pillantott fel a szemeimbe.
-Igen!-mozogtam egyre jobban. Mellkasa egyre hevesebben emelkedett ahogy figyelt.
-Vedd le a felsőd!-dobta félre az ingjét.
-Mhhh... de kibaszott izmos vagy!-csúsztam lejjebb rajta így fedetlen mellkasát kezdtem csókolgatni.
-Vedd le a felsőd kicsim!-kapkodta még jobban a levegőt.
-Varázsod le Andy.-pillantottam fel rá ahogy a hasát puszilgattam.
-Istenem baby! Tudod mennyire szexi vagy?
-Mennyire?-csúsztam még lejjebb ahogy az öve felett kezdtem csókolgatni a bőrét.
-Ahhh.. megőrjítesz azzal amit csinálsz. Égetnek a csókjaid.-harapta meg alsó ajkát.
-Vedd le!-markoltam meg az övét.
-A pólóddal mi lesz kincsem?
-Szeretnéd hogy levegyem?-másztam felé vigyorogva.
-Igen!-húzta feljebb a vékony anyagot mire én kibújva a felsőből az ingje mellé dobtam.
-Ezt is levegyem?-egyenesedtem fel ahogy az ölében ültem.
-Ha nem veszed le, letépem rólad.-emelkedett fel hozzám majd a keze egyből a melltartóm csatijához csúszott.
-Ennyire nagy a baj idelent?-simítottam meg nadrágon keresztül.
-Igen. Érzed mekkora a gond.-simította az orrát az enyémnek.
-Mhhh... Andy!
-Kérem a cickóid.-csatolta ki egy laza mozdulattal a melltartóm, majd egyből kapott is utánuk.
-Ahhh... -túrtam a hajába.-Istenem, de jól csinálod.-keze a hosszú szoknyám alá csúszott és megmarkolva a fenekem húzott az ölébe.
-Ugye nincs szükséged erre a bugyira.-szívta meg a mellbimbóm keményen.
-Aahh... le..letéped?
-Útba van!-hallottam meg ahogy eltépi a vékony anyagot, majd azt hogy a nadrágját zipzárazza szét.
-Mhhh... Andy.-hunytam le a szemeim.
-Kéred a farkam?-nyalta végig a nyakam a fülem tövéig. Én az ölébe ülve dörzsöltem magam lüktető férfiasságának mire ő a csípőmre szorított.-Ahhh baby! Basszameg de nedves vagy!
-Tőled ilyen!-haraptam meg lágyan az alsó ajkát.
-Ülj bele. Kérlek!-gyorsítottam.-Ahhhh Mia! Kérlek kicsim!
-Dőlj hátra!-löktem le a párnák közé így a vállaiba kapaszkodva még jobban gyorsítottam. Piszkosul forró volt a testünk. Lángolt ahogy egymáshoz ért.
-Aahhh... kérlek!
-Mhhh... érzed mennyire nedves?
-Érzem baby! Ezért ülj bele mert kikészíted a farkam!-markolta meg a fenekem ahogy szemei végig mértek.
-Élvezi ő is.-vigyorodtam el huncutul.
-Benned.... Benned akar lenni. Aahhh Mia!-feszítette hátra a fejét.
-Csak még egy kicsit.-mozogtam megállás nélkül, de borzasztó közel jártam ahhoz hogy elélvezzek. Annyira belelendültem, hogy véletlen tövig csúszott bennem így mind a ketten hangosan felnyögtünk ahogy megéreztük egymást.
-Most én jövök! Kapaszkodj!-kezdett el gyorsan mozogni bennem. A hátam ívbe feszült ahogy minden alkalommal a farka a g-pontom érinti.
-Andy!-nyögtem fel vágyakozva.
-Ahhh kicsim! Annyira... annyira tökéletesen szorítod a farkam.-csúszott a keze a nyakamra amit finoman megszorított. Csuklójára kapva a kezem, kezdtem el én is vele szinkronban mozogni, de ahogy a testünk folyamatosan egymáshoz ért, felrobbantotta a vágyat bennünk.
-El fogok... Andy... el .. el fogok....
-Érzem! Érzem baby! -zihált hangosan.
-Ahhhh... kérlek!-szorítottam meg a kezét.
-Aahhhhh kicsim!-villantak fel sötét szemei az enyémekbe miközben egy irdatlan tempót diktált.
-Istenem! Andy!-támaszkodtam meg fél kézzel a mellkasán.
Érzem ahogy a testem remegni kezd és elönt a forróság. Andy a szemeim figyeli miközben minden izma megfeszül. Ahogy megéreztem őt lassított a tempón. Pillái megremegtek ahogy a szemem nézte. Valami volt a levegőbe a fülledt forróságon kívül így az ajkaihoz hajolva egy gyengéd csókot hintettem rá.
YOU ARE READING
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.