Kapkodva pakolászom a cuccaim mivel percek kérdése és itt a költöztető cég, hogy átvigyék az összes ruhám és fontos dolgaim Andy házába. Vagyis helyesbítve a közös házunkba. Kulcsom is már van hozzá és az riasztó kódját is lediktálta nekem Andy, amit igyekszek nem elbaszni mert akkor sűrűn fognak hozzánk látogatni a riasztós cég.
-Ne kapkodj!-meg se hallottam hogy szól mert ezer felé állt a fejem.-Mia!-még mindig semmi.-Édes!-kapta el a derekam így a mellkasának ütődtem.-Baby! Nyugi.
-De még el kell tennem a...
-Mindent eltettél. Leellenőriztük elejétől a végéig a listát amit írtál, hogy mik kellenek. Minden dobozban van szívem. Ne idegeskedj.-puszilgatta lágyan a vállam. A fejem hátra döntve hunytam be a szemeim, mivel fáradt voltam már, hisz reggel óta meg se állok. Sőt tegnap se pihentem sokat, az este pedig ha aludtam két órát akkor sokat mondok. -Kicsi szívem.-csúszott feljebb a keze az arcomra, de ahogy a mellemhez ért rám kapta a szemeit.-Nincs rajtad melltartó?
-Nincs. Baj?-pillantottam fel rá a vállam felett.
-Basszameg.-szorította össze a szemeit.-Nem elég, hogy ilyen szexi lenge ruhába vagy amiben ha az ablak elé állsz átlátszik, de még melltartó sincs rajtad... basszameg.-döntötte a vállamnak a homlokát miközben férfiasságára markolt.
-Gond van ezzel Mr. Barber?-fordultam meg vele szembe vigyorogva.
-Eltörik a farkam annyira kemény.-villantak fel kékjei az enyémekbe.
-Pedig most pakolni kell édesem.-rebegtettem meg a pilláim.
-Tudod mit pakolnék szívesen!-tornyosult felém.
-A dobozokat a kocsiba?-húztam az agyát.
-Téged!-rántott közelebb a csípőmnél fogva.
-Most az erőd tartogasd a baszott nagy dobozokra édes.-markolásztam a bicepszét.-Utána ha még van energiád...
-Lesz! Mert leszaggatom a ruhát rólad! Kurvára mozgatja a fantáziám!
-Eltépnéd ezt a szép ruhám?-pillantottam le magamra, majd vissza rá.
-A földön jobban mutat és ott is fog kikötni!-szemei lángoltak. Felfalt a tekintetével ettől pedig a szívem egyre gyorsabb ütemre kapcsolt.
-Nem tépheted el a ruhám! Így is a bugyijaim már fogyóban vannak mert minden másodikat széttéped.
-Nem kéne hordani akkor őket szívem. Úgy könnyebben hozzád férnék.-suttogta a fülemhez hajolva. Lehelete perzselte a bőröm így ez se segített, hogy már ettől nedves voltam amiket mond.
-Inkább segíts pakolni.-léptem hátrébb. Zavarba hozott az amilyen energia körbelengett minket. Lángolt a levegő köztünk, így mivel most nem lett volna lehetőség semmire se én elkezdtem egymásra pakolni pár dobozt.
-Direkt az ablak előtt hajlongsz.-lépkedett mögém.
-Hhhh... Andy...
-Hm?-simította a kezeit a csípőmre és az ölét a fenekemnek nyomta.-Tetszik ez a póz.-szorított közelebb.
-Pakolni kell Andy!
-Szeretnélek igen.-kezdte el mozgatni a csípőjét.
-Előre bukok! Fejezd be!-támaszkodtam meg a dobozokon.
-Kapaszkodj akkor angyalom.-simította jobb kezét a hátamra. Lassan haladt a keze egyre feljebb egészen a nyakamig, majd elkapta a hajam.
-Andy!
-Kívánlak baby! Megőrjítesz ebbe a ruhába.
-Lohaszd le a farkad, mert most gurul be a kocsi.-intettem ki az ablakon.
-Nem tudom!-nyöszörgött halkan.
-Szedd össze magad kicsim és kezdjük el kivinni ezeket.-intettem a földön heverő kisebb-nagyobb dobozra.
-Nem tudom, mert szexi vagy.-nézett fel rám könyörögve.
-Gyerünk Mr. Barber!-csapkodtam meg a mellkasát mire ő elkeseredve lehajtotta a fejét.
-Jó.-kapta fel duzzogva az egyik nagy dobozt. Én a kisebbeket vettem fel és indultam meg utána.
-Kényelmetlen a gatyám.-morgolódott.
-Hhh... higgadj le kérlek.
-De nyom a pöcsöm!-nézett le rám a válla felett.
-Gondolj valami másra.
-Nem tudok!-akadt ki teljesen. -Csak te jársz a fejemben és az hogy a cickóid bármikor kieshetnek. Látni akarom őket és fogdosni.
-Andy!
-Ahjjjj... ez nem igazság.-keseredett el még jobban.A kocsi hátuljában pakolásztam míg Andy hozta le a dobozokat. Akár hányszor megállt a csomagtartónál míg én a csomagtérben rendezgettem a dolgokat, ő annyiszor sóhajtott fel keserűen.
-Rossz a légzésed szívem?-igazítottam be a helyére egy nagyobb dobozt.
-Hogy a feneked látom, kezd igen szabálytalan lenni.-elvigyorodva hátra pillantottam rá majd az utolsó dobozt letéve fellépett ő is mellém.
-Minden megvan?-tettem csípőre a kezem ahogy nézegettem a körülöttünk lévő dolgokat.
-Fent nincs már semmi. Bezártam a lakást.
-Hhh.. akkor mehetünk?-kaptam fel rá a szemeim.
-Becsukom az ajtót.-biccentett a fejével, de én nem értettem hirtelen mi történik. Miért csukja be ha bent vagyunk?
-Andy...
-Indulás!-ordította el magát, majd megcsapkodta a kocsi oldalát belülről így én a karja után kaptam.
-Andy! Mi... mi mi a faszért vagyunk itt bent!? Elől kéne ülnünk!
-Sshhh...-fogta kezei közé az arcom.
-Andy!-szorítottam meg jobban a karját ahogy megindult a kocsi.
-Nyugi.-mosolyodott el ahogy az ajkaimhoz hajolva suttogott.-Ne hangoskodj.
-Mi?
-Csak maradj csendben!-mosolygott szüntelen ahogy lágyan az ajkaim kezdte csókolgatni. Kezei észrevétlenül hámozták le rólam a ruhám pántjait így egyből a melleim kezdte lágyan markolászni.
-Andy! Itt ne.. nem ... basszameg! -ugratott egyet a kocsi így erősebben szorítottam a karját.-Itt nem csinálhatjuk!
-Dehogynem.-kúszott egy ravasz vigyor az ajkaira.
-Nem!-sziszegtem idegesen miközben ő helyet foglalt egy babzsák fotelen amit mindig is imádtam.
-Gyere ide hozzám.
-Andy!
-Gyere már!-fogta meg a kezem és húzott maga elé, de ahogy mozgott a kocsi egyszerűen esélytelen volt hogy meg tudjak állni.
Kezei a szoknyám alá csúsztak ahogy figyelte a melleim.-Lépj ki a bugyidból mert átáztattad már.-ért az ujja a vékony anyaghoz.
-A..Andy! Nem.. nem gondolod most ezt komolyan!
-De! Nagyon is komolyan gondolom.-húzta le a falatnyi bugyim, majd közelebb húzott magához.
-Andy! Itt... itt nem lehet...
-Sshhh...nyugi.-csatolta ki az övét, majd egy gyors mozdulattal a bokájáig tolta a nadrágját. A pulzusom hirtelen ezerszer gyorsabbra váltott. Ahogy Andy lüktető farkával szemeztem egyre nehezedett a légzésem is.-Gyere ide hozzám kincsem!-kapta el a derekam és húzott az ölébe.
-Rossz vagy Andy Barber!-remegett meg a hangom.
-Neked sose akarok rosszat.-emelt meg gyengéden és ültetett magára.
-Ahhh... bazdki.-döntöttem a homlokom az övének.
-Mmhhh... forró vagy.
-Ahhh... Andy!-kapaszkodtam meg benne szorosan.
-Lovagolj kicsi lány. Keményen lovagold meg a farkam.-markolta meg a fenekem fél kézzel mivel a másikkal próbált megtartani.
-Ahhh... n..nem vagy magadnál.-kezdtem lassan mozogni, de nehéz volt miközben mentünk a kocsival.
-Elveszed az eszem.-markolta meg finoman a mellem.-Teljesen megbolondítasz!-morzsolgatta az ujjai közt a mellbimbóm.
-Aahh Andy!-mozogtam gyorsabban, csak azzal nem számoltam, hogy mivel kocsiba ülünk és az út eléggé rázós, a sofőr pedig lazán belerongyolt egy hatalmas kátyúba így Andy tövig csúszott bennem.-Aaaaahhhh...
-Sshh...-fogta be a szám a kezével.-Ez tetszett! Remélem lesz még ilyen.-vigyorodott el ahogy átvette az irányítást és gyorsított.
-Mhhh... bazdki!
-Keményen szívi! Lovagolj...aaahhh..-újabb kátyú.-ez is tetszett.-harapta meg alsó ajkát. Kikészített így a kezét félre lökve az ajkaira tapadtam.
-Dugj keményen!-haraptam meg a száját.
-Végre!-markolta meg két kézzel a fenekem és egy irdatlan tempóba kezdett.
-Aahh...
-Halkan baby! Tudod!
-Faszért van ennyi kátyú!
-Én kibaszottul élvezem!-vigyorodott el ravaszul így én az ajkai után kaptam.
-Tölts ki teljesen.-túrtam a hajába amit finoman megtéptem.
-Ahhh... máskor is csinálunk ilyet.-tolta tövig magát ismét.
-Aahhh... bazdki!
-Gyerünk baby! Élvezz a farkamra.-szorított közelebb, nehogy leessek.
-Aaahh...
-Halkabban!-feszítette hátra a fejét.
-Mhhh.. nem... nem megy! Aahh Andy!
-Élvezz baby! Kérlek!-a kocsi oldalára csapva a tenyerem tartottam meg magam, de ahogy egy újabb kátyúba mentünk bele egyből a csúcsra is értünk.
-Ahhh... Andy! Istenem!-dőltem a vállára bágyadtan.
-A babzsákért ezer bocsánat szívem.
-M... miért?-emelkedtem meg lassan.
-Tocsog a nedvességtől.-pillantott fel a szemeimbe.
-Mhh.. Andy.-zuhantam vissza rá, de egy újabb kátyú ismét felkorbácsolta a vágyakat.-Ahhh...
-Mmmmhhh kicsim. Mond hogy még egy gyors menetbe benne lennél.-csókolgatta fedetlen vállam.
-Cseréljünk helyet és dugj meg keményen.-haraptam meg a nyakát, mire fordított a helyzetünkön.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.