Csendben kéz a kézben sétáltunk vissza a partról a luxus nyaralóba ahol most épp a hatalmas zuhanyzóban mosom le magamról a sós vizet. Kipillantva a hatalmas üvegablakon mellettem csodáltam ahogy a nap utolsó sugarai átszűrődnek a pálmafák levelei közt mikor egy kéz simul az oldalamra.
-Csatlakozhatok?- hallottam meg mély hangját.
-Kérni akartam már.-fordultam meg vele szembe a karjai közt mosolyogva. Andy szemei letévedtek rajtam egy pillanatra majd visszasiklottak az enyémekre.
-Lemosdathatlak?-cirógatta meg az állam.
-Csak ha én is téged.-haraptam meg az ajkam mire elmosolyodva elnyúlt mellettem és a kezébe kapta a tusfürdős flakont.
-Kezdhetem én?
-Igen.-remegtek meg a pilláim mire a mellkasom felé tartva a flakont lassan csurgatni kezdte rá a tusfürdőt ami a melleim közt kezdett végig folyni. Andy szemei követték ahogy folyt végig rajtam a tejfehér tusfürdő, majd a letéve a flakont a mellkasomra simította hatalmas tenyereit.
-Masszírozhatlak is közben?-kapta fel a szemeit az enyémekre, de én nekem mintha elvitték volna a hangom. Meg se tudtam szólalni mivel borzasztó izgató volt amit csinált, ahogyan csinált.-Hm?
-I..igen.-nyeltem egy nagyot mire mosolyogva közelebb lépett és a vállaim kezdte lágyan masszírozni. Kezei gyengédek voltak pedig biztos vagyok benne hogy a szorítása halálos lenne nekem. Karjaimon végig simítva a tenyerét vissza tért a mellkasomra, majd a melleimre csúsztak a kezei.-Mhh...-hunytam le a szemeim ahogy a kezeibe vette kemény kebleim.
-Szépek még mindig.-suttogta mosolyogva, majd hüvelykujjai a mellbimbómat kezdték el finoman dörzsölni. Alsó ajkam megharapva próbáltam nem felnyögni, de izgató volt amit csinált.-Nyisd ki a szemed.-hajolt fölém majd a kezei a hasamra csúsztak.
Felpillantva rá ragyogó kékjeit figyeltem majd az ajkait amik szüntelen mosolyogtak.-Most ne sikíts fel.-harapta meg az ajkát ahogy a lábaim közé csúszott a keze.
-Istenem Andy!-kapaszkodtam meg a karjában ahogy a szemeim lehunyva a csempének dőltem.
-Csak lemosdatlak.
-Még azt is izgatóan csinálod.-nyitottam résnyire a szemeim.
-Csücsülj le szépen.-villantotta meg tökéletes fehér fogait ahogy ismét elmosolyodott. Lerogyva a zuhanyzóban lévő leburkolt ülőkére Andy elém térdelve a bal lábam után nyúlt amit a bokámnál fogva magához húzta. Szemei cikáztak rajtam ahogy a lábamat masszírozta.
-Mhhh...-nyögtem fel halkan ahogy az ujjai a bokám köré fonódtak.
-Piszkosul lüktetsz kislány! Ne csináld ezt velem szépségem.
-Kibaszottul izgató amit csinálsz.-remegett meg a hangom.
-Máskor is fürödjünk így?-csókolta meg a lábfejem.
-Istenem Andy!-kezdtem egyre jobban kapkodni a levegőt mire ő a másik lábam után nyúlt.
-Reszketsz a kezeim közt.
-Mert közel járok hogy itt elélvezzek.-haraptam meg az alsó ajkam.
-Ne harapdáld a szád. Sebes lesz megint.
-Te haraptad meg múltkor.
-Borzasztóan bántam is hogy fájdalmat okoztam.-simogatta lágyan a lábam.
-Nem okoztál te sose fájdalmat. -szemei felvillantak az enyémekbe mire a keze után nyúlva közelebb húztam.
-Gyere ide! Had mossam meg a hátad.-húzott fel és fordított meg, majd a kezébe nyomott a tusfürdőből. Hátam végig simítva lágyan masszírozott, majd a fenekemre csúsztak a kezei. Lágyan markolászva a csempén megtámasztva a kezeim kinyomtam a popsim így finoman megcsapkodta.-Huncut!-mosolyodott el.
-Még!
-Markolásszam a popsid?
-Mhmmm!-vigyorodtam el én is mire finoman folytatta.
-Szép a popsid is.-markolta meg egy picit keményebben amitől megfeszült a testem.
-Mhhh Andy!
-Rosszalkodsz szépségem?
-Rosszalkodnék veled.-ráztam meg a popsim mire az ölébe rántott.
-Ezzel szeretnél rosszalkodni?-tartott szorosan magánál.
-Ahh... i..igen!-nyomtam én is még jobban az ölébe a fenekem. Kemény férfiassága a puncimnál lüktetett így cseppet se lettem nyugodtabb.
-Csak ha visszajöttünk a vacsoráról.-simította meg a fenekem majd finoman ismét rácsapott. Felegyenesedve a mellkasának simult a hátam így a keze a nyakamra simult. Arcomat lágyan megpuszilva simogatta lágyan a bőröm, mire szembe fordultam vele.
-Akkor most szépen megfordulsz nagyfiú.
-Én rajtam a sor?
-Igen!-mértem végig mire ő egy szívdöglesztő mosolyt követően hátat fordított nekem. Szemeim egyből feszes fenekére tévedtek ami után egyből nyújtottam is a kezeim, de Andy hangja megzavart.
-Tusfürdőt ne felejtsd el!-pillantott hátra a válla felett így én megkeresve az övét a tenyerembe öntöttem egy keveset majd én is a hátára csorgattam. Kezeit az üvegfalra téve támasztotta meg magát így egy pillanatra ledermedtem ahogy figyeltem széles hátát, vállait, karját. Nagyot nyeltem ahogy vékony csípőjéről ismét feszes fenekére tévedtek a szemeim.-Mi a baj?
-S... semmi!-csendült fel kislányosan vékony hangom.
-Hozzám érhetsz! Nem kell félned.
-Én... én..-kezdtem kapkodni a levegőt.
-Mond bátran!
-Lehet elélveztem.-remegett meg a hangom. Andy elmosolyodva lepillantott rám a válla felett majd a kezem után nyúlva a hátához érintette.
-Semmi baj nem történt!-cirógatta meg a csípőm mire lassan elkezdtem bekenni a hátát. Andy a kezét vissza téve az üvegfalra hagyta hogy apró kezeim bebarangolják a testét. Fejét lehajtva hagyta hogy bárhol hozzá érjek így miután a karjait és a hátát megmostam a csípőjénél megálltak a kezeim.-Megfoghatod! Nem fogok rád szólni.
-Hogy lehet ilyen tökéletes feneked?-Andy halkan felkuncogott ahogy én döbbenten figyeltem feszes hátsóját.
-Sokat edzek kislány.
-Te szerintem már így születtél! Ilyen testtel!
-Mosdass le szépség még meg kell majd fordulnom is.-hangján hallottam hogy folyamatosan mosolyog.
-Édes Istenem!-döntöttem a homlokom a hátának.-Fel kell kaparj a földről Andy!
-Menni fog Mia. Tudom hogy ügyes vagy!
-Hogy lehet ilyen kemény feneked.-simítottam meg a kezeimmel.
-Ne tudd meg elől mennyire kemény vagyok.
-Ne mondj ilyeneket!-csaptam rá finoman a fenekére mire felnevetett.
-Keményebbet csapj! Nem érzem!-sandított hátra rám a válla felett.
-Nem csapok mert eltörik a kezem. Nekem fáj!-dörzsöltem a tenyerem mire megfordult velem szemben és a kezem után nyúlt.
-Akkor adok rá puszit hogy ne fájjon a kezecskéd.-húzta az ajkaihoz és apró csókokkal lepte el a tenyerem.
-Tiszta hab lett a szakállad.-töröltem volna meg a másik kezemmel, de megrázta a fejét.
-Nem érdekel! Nem baj hogy olyan. Mosdass bátran.-cirógatta lágyan a kezem ahogy egyre közelebb lépkedett hozzám. Hátrálva egészen a falnak koppant a hátam így pilláim megremegtek ahogy a szemeibe felpillantottam.-Segítsek?
-N...nem kell! Megy egyedül is!-nyúltam ismét a flakon után, de remegtek a kezeim. Andy türelmesen figyelte amit csinálok, majd a mögöttem lévő falon támaszkodott meg a fejem felett a kezeivel. Szívem gyorsabb ritmusra kapcsolt ahogy felém volt emelkedve.
Reszkető kezeim a mellkasára simítottam amitől egy mély levegőt vett. Felkapva a szemeibe az enyémeket egy apró mosolyt küldött felém mire lassan elkezdtem megmosni a mellkasát és a karjainak belsejét.
-Finoman csinálod.
-Meg fogok halni!
-Nem fogsz!
-De mert... mert ahogy nézel miközben én fogdoslak és... és az ott lent... Istenem basszus Andy!-kezdtem még jobban kapkodni a levegőt.
-Rengetegszer járt már benned. Nem kell tőle se tartanod. -kezeim a hasára simultak így elidőztem a kockáin. -Menj lejjebb! Érj hozzá bátran.-tekintete égetett.
-Istenem!-remegett meg a hangom.
-Érj hozzá! Ne félj!-kezem lassan lecsúszott férfiasságára mire felmordult.-Mhhh...ne hagyd abba.
-Hogy... hogy kell mert... mert nem... mármint én sose mostam le pasit.
-Mosd körbe a makkom.-szemei az enyémeket figyelték, de ahogy kimondta ezt a mondatot a pilláim megremegtek.-Finoman, ne kapkodj! Nem kell izgulni, hisz tökéletesen csinálsz mindent.-apró kezem a farka végére csúszott majd Andy a másik kezemet is oda húzta.-Két kézzel dolgozz. Egyikkel lehúzod a bőrt a másikkal finoman az ujjacskáiddal körbemosod.-a szívem a fülemben dobogott. Lángolt a testem attól amit épp vele csináltam. -Finoman csinálod. Ügyes vagy!-puszilta meg a homlokom.
-És...és most?-remegett meg a hangom.
-Csúsztasd lejjebb a kezed, de ott nagyon óvatosan.
-Meghalok úgy félek nehogy fájdalmat okozzak Andy!-néztem fel a szemeibe.
-Tökéletesen csinálod pedig. -kezeim lejjebb csúsztak, de ahogy a heréihez értem a teste megfeszült.-Mhhh.. kislány!
-Mi a baj?-kaptam el a kezem egyből.
-Ne hagyd abba! Masszírozd finoman!-húzta vissza a kezeim. Én erősen koncentrálva figyeltem a kezem mire ismét felmordult.-Ahhh kislány! Markold meg finoman! Kérlek!-dőlt közelebb így az orra az enyémnek simult.
-A.. Andy!
-Markolászd finoman.-villantak kékjei az enyémekbe így ahogy kérte én úgy cselekedtem.-Ahhh.... Ne hagyd abba! Istenien csinálod!
-Azt... azt mondtad hogy vacsora után ...
-Tudom! Nem is élvezek el most csak... csak annyira csodás amit a kezecskéd csinál velem.-kapkodta a levegőt most már ő is.-Sose volt egy nő se akivel ilyet csináltam mint most veled.
-Nem fürödtél le egy csajjal se?
-Hhh... csak egy dugásra voltam velük a zuhany alatt, de te veled teljesen más. Ahogy egymást érintjük tele van érzelmekkel, gyengédséggel... vágyakkal.-suttogta az utolsó szót az ajkaimra.
YOU ARE READING
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.