A tömegen keresztül próbáltam kijutni. Levegőre volt szükségem. Andy biztos vagyok benne, hogy nem fog annak örülni, hogy előtte beszéltem apámmal, annak meg pláne nem hogy közöltem vele, hogy felmondok. Csak ő volt a fejembe és ez az egyetlen út volt a helyes, hogy mi együtt maradjunk.
-Nocsak, nocsak! Kit látnak szemeim.-hallottam meg annak a hangját akit szívem szerint pofán basztam volna. Megfordulva Travis vigyorgó fejjel sétált hozzám ahogy méregetett.-Te nem vagy főnök Mia.
-A főnököd lánya vagyok te fasz! Úgyhogy kotródj a picsába.
-De morcos vagy drágaságom. Nem volt senki aki megdolgozzon?-lépett mellém, de hányni tudtam volna a pacsuli szagától ami megcsapta az orrom.
-Takarodj a közelemből!-sziszegtem a fogaim közt.
-Andy Barber nem tud boldoggá tenni már?-vigyorgott idétlenül.
-Kurvára boldoggá tud tenni és tökéletesen ki tudja elégíteni a vágyaim!
-Nem úgy néz ki. Ha rendesen meglennél baszva nem hisztiznél itt mint egy kislány.
-Húzd a fitymád a fejedre te barom!-léptem volna el, de a karom után kapott.
-Nem végeztünk!
-Elengeded! Most!-hallottam meg Andy hangját mögöttem.
-Miért is?-villantak fel a szemei Andyre.
-Mert ő az enyém! Te pedig hozzá értél!-sziszegte a foga közt ahogy az arcába hajolt. -Úgyhogy kibaszott gyorsan emeld le a kezed róla mert eltöröm.
-Azt hiszed félek?
-Helyedbe rohadtul remegne a lábam. Takarodj!-simította a derekamra a kezét és rántott magához így a mellkasának csapódott a hátam.-Gyere. Menjünk!-hajolt a fülemhez, majd a kezemre simította az övét.
A tömegen át próbált Andy a kijárat felé menni, de rengetegen voltak körülöttünk. Széles vállát láttam csak így még segíteni se tudtam abba, hogy mondjam neki merre menjen. -Fogd a kezem! El ne engedd!-pillantott hátra rám mire én a hátának ütődtem.
-B.. bocsánat.- suttogtam remegő hangon mire kihúzott az ember tömegből és egy hatalmas lépcső felé vette az irányt. Nem tudom mi a terv. Azt se hova megyünk, de szólnom kell neki, hogy beszéltem apával.
Felérve az emeletre egy eldugott kis saroknál állt meg Andy, majd ahogy szembe fordult velem a tekintete végig siklott rajtam.
-Nem ütötted meg magad?
-N..nem.-ráztam meg a fejem.
-Gyönyörű vagy.-cirógatta meg az arcom.-Álom szép vagy ebbe a ruhába.-simította végig az ujjait a karomon.
-Te... te is jól nézel ki Andy!-remegtek meg a pilláim ahogy a zakóján végig simítottam a tenyerem.
-Hiányoztál.-suttogta közelebb hajolva. A levegőt egyre jobban kapkodtam ahogy felém emelkedett. Nem tudtam megszólalni. -Hé! Baj van?-emelte meg a fejem az államnál fogva.
-Beszéltem vele...-nyeltem egy nagyot. Andy szemei az enyémek közt cikáztak. Hosszas percekig csendben volt. Teste megfeszült így lesütöttem a szemeim.
-Mit mondtál neki?-kérdezte fojtott hangon.
-Hogy szeretlek. Hogy melletted akarok maradni.
-Hhh... m.. miért nem... hhhhh Mia!-hajtotta le a fejét.-Én szerettem volna vele beszélni kincsem! Megbeszéltük, hogy...
-Ahogy ideértem egyből maga után rángatott és kezdett neki ennek. Mit mondhattam volna? Majd Andy beszél veled?
-Igen!-vágta rá egyből.
-Nem baby!-ingattam meg a fejem.-Tudatosítottam benne, hogy köztünk ami van ez komoly. Ami pedig a szerződésben van leírva azt is figyelembe veszem így azt mondtam, hogy...
-Mia!
-Vársz! Had mondjam végig.
-Mia ne...
-Fel fogok mondani Andy!-néztem a szemeit.
-Kicsim ne.. ne csináld. Nem..
-Ha kilépek így menthető meg a kapcsolatunk. Andy hidd el nekem nem gond, hogy más helyet kell keressek. Ha te mondanál fel azzal te járnál rosszul hisz...
-Tudom, de nem akarok nélküled ott lenni. Megszoktam hogy szembe ülsz velem és... és érzem az illatod.
-Ha hazajössz érezheted az illatom. Mert együtt leszünk.-kapkodtam a szemeim az övéi közt.
-Miért nem vártad meg hogy...
-Andy! Más megoldás nincs! Ez a helyes út!
-De nem leszel velem.-keseredett el teljesen.
-De igen Mr. Barber.-fontam a nyaka köré a karjaim. Kezei a derekamra csúsztak és húzott magához, hogy szorosan tartson. Nyakához bújva mélyen beszívtam az illatát ami mindig megnyugtatta háborgó lelkem.-Veled leszek egy életen át.-suttogtam a füléhez hajolva.
-Nem akarlak elengedni.-szorított még közelebb.
-Nem is kell.-pusziltam meg finoman az arcát.-Most viszont ne szomorkodj. Minden rendben. Oké?-simítottam az arcára a kezem.
-Otthon ugye tudod hogy a magánakciódért elverem a feszes popsid.-simította a fenekemre a kezét amit lágyan megmarkolt.
-Minek várni addig Mr. Barber? Most is megteheti.-néztem kékjeit ahogy a mellkasára simítottam a tenyerem.
-Meetingre jöttünk. Meg kell jelennem rajta.
-És ha egy ici-picit késel róla?-igazgattam a nyakkendőjét.
-Rossz kislány.-kúszott egy apró mosoly az ajkaira.
-A tied.-remegtek meg a pilláim.
-Az enyém vagy!-suttogta miközben a szemei cikáztak az enyémek közt.-Csak az enyém!
-Csak a tiéd Andy!
-Kérem az ajkaid!-húzott közelebb az államnál és tapadt a számra. Vadul esett nekem. Levegőt se bírtam venni annyira heves és követelőző volt a csókja.
Nyakkendőjénél fogva húztam magammal ahogy hátrálni kezdtem, de egy alacsony komódnak ütköztem.-Picsába hogy beindítasz!-hajolt a nyakamhoz így én egyből meg is emeltem a fejem, hogy szabad utat adjak neki.
-Pedig nem csináltam semmit.-vigyorodtam el ahogy az ölébe simítottam a tenyerem.
-Ha a szemembe nézel már elélvezek.-csókolta végig a vállam miközben hatalmas kezei a fenekembe markoltak.
-Kemény vagy Andy!-súgtam halkan.
-Mhhh.. kicsim. Rossz vagy!-emelt meg egy könnyed mozdulattal és ültetett fel a szekrényre.
-Büntess meg érte.-suttogtam az ajkaira.
-Basszus!-szorította össze a szemeit.-Itt teszlek magamévá a folyosón! Ne csináld ezt velem baby.
-Mi tart vissza?-haraptam meg vigyorogva a fülcimpáját.
-Nem akarom, hogy más lássa azt amit csak én láthatok.
-Pedig nedves vagyok Mr. Barber.-remegtek meg a pilláim ahogy a szemeit figyeltem.
-Csendben tudsz maradni?
-Attól függ.
-Választ várok édes! Igen vagy nem?
-Szeretnéd hogy csendben legyek?-haraptam meg alsó ajkam.
-Ha azt akarod, hogy itt teperjelek le akkor igen választ kell adj.
-És ha nem tudok csendben lenni, mert a tökéletes farkad mindig a g-pontomat találja be?
-Bazdki baby!-kapott az ajkaim után ismét miközben levett a szekrényről. Nadrágja gombjait másodpercek alatt nyitotta szét ahogy falta az ajkaim.-Fordulj... fordulj meg és egy hangot se! Nem szeretném, hogy apukád azzal szembesüljön hogy a lányában vagyok tövig.-fordított meg hirtelen. Keze egyből a ruhám alá csúszott, de ahogy megérezte mennyire nedves vagyok tőle a vállamnak döntötte a fejét.-Ahh basszus Mia! Miért vagy ennyire kibaszottul nedves?-harapdálta finoman a bőröm.
-Tőled édes!-túrtam a hajába.
-Ahhh kicsim. Kérlek próbálj meg csendben lenni. Rendben?-húzta félre a falatnyi bugyim, majd minden jelzés nélkül tolta tövig magát.
-Ahh...-dőlt hátra a fejem a vállára.
-Sshhh... kérlek!-kezdett el mozogni bennem, de én esélytelen, hogy csendben tudjak maradni. Andy Barber mindig is hangos nyögéseket tud kicsikarni belőlem így ez a menet még izzasztóbb lesz mint szokott lenni.
-Ahhh Andy!
-Kérlek! Kérlek kicsim... halk....halkabban!-gyorsított a tempón. Kezeim a szekrény szélét szorították ahogy próbáltam tartani magam.
-Aahhhh...keményebben!-nyögtem fel, mire a számra tette a kezét.
-Shhh... mondtam valamit!-döntött előrébb hogy mélyebben bennem tudjon lenni. Kezére kapva a kezem szorítottam ahogy próbáltam nem felsikítani. Kurvára tetszett az az érzés, hogy bármikor megláthatnak és lebukhatunk. Izgalmas volt így szexelni.
-Ahhhh... kérlek!
-Tele foglak tölteni basszus.-szorította meg a csípőm.
-Mhhh...-csaptam a szekrényre így még gyorsabb tempóra kapcsolt.
-Mondtam, hogy csend!-kapta el a kezeim amiket a hátam mögé fogott.-Dőlj a szekrényre és egy nyikkanást se!
-N..nem tudok csendben lenni ha dugsz!-sziszegtem a fogaim közt.-Ahh Andy!
-Shhh!-hajolt az arcomhoz így tövig volt bennem. Lábaim remegtek ahogy lüktetett bennem.-Ne szegd meg a szabályokat!
-Veled szívesen megszegem édes!
-Mhhh szívem.-harapta meg finoman a vállam majd lepillantott az ölébe.-Basszameg! Annyira nedves vagy hogy csillog tőled a farkam.-hajolt vissza a fülemhez.
-Ahh Andy!-haraptam meg az alsó ajkam.
-Élvezz el mert nem... nem bírom. Beléd fogok menni.-gyorsított az így is irdatlan tempón.
-Ahh...
-Mhhhh...-mordult fel ahogy minden egyes lökés egy bizonyos pontot talált be így nem kellett több a testem remegni kezdett.-Ahh ez az! Élvezz baby!-bújt közelebb.
-Mhhh... Andy!-szorítottam meg a kezemet szorító kezeit.
-Ahhh kincsem.-éreztem meg őt így a lábaim is remegni kezdtek újra.-Mhh baby.
-Folysz végig Andy.
-Toljam tövig, hogy bent maradjon?-mozgott lassan.
-Nem fog bent maradni.-vigyorodtam el mire lassan felhúzott engem a ruhám fűzőjénél fogva.
-Sok lett.-simította meg a combom belsejét miközben lágyan csókolgatta a nyakam.-Szeretlek kicsim.-suttogta halkan.
-Szeretlek Andy!-néztem fel a szemeibe a vállam felett.
YOU ARE READING
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.