-Szóval...-csukta be Andy a szobánk ajtaját miután Stellát elaltattam a vendégszobában.
-Hm?-pillantottam fel a tükörben rá miközben az arcom krémeztem.
-Erre az Amerika Kapitányra ujjazod magad? Erre élvezel el?-lépkedett közelebb hozzám lassan.
-Látom nagyon feldúlt vagy.-remegtek meg a pilláim ahogy mögém ért.
-Rám gondolj miközben elélvezel! Ne erre a maskarába ugrándozó ficsúrra.-suttogta a fülemhez hajolva.
-A te popsid is olyan feszes mint az övé.-haraptam meg az ajkam, de ez volt az utolsó döfés Andynek, mivel elkapta a hajam, hátrahúzta a fejem és az arcomhoz hajolt.
-Jobban bejön ő mint én?-ajkai súrolták az arcom.
-Nézd meg, hogy tőled vagyok-e nedves vagy tőle.-nyitottam szét a lábaim, majd a bársony köntös kötőjét is szétnyitva Andy szemei elé tárult meztelen testem.
-Csillog a puncid.-szorított a hajamon.
-Piszkosul forró.-vettem egyre mélyebben a levegőt.
-Picsába de szexi vagy.-simította meg a combom így még nagyobb terpeszbe nyitottam a lábaim.
-Tetszik amit látsz Andy?
-Csak akkor ha nem Amerika Kapitánytól lüktetsz ennyire.
-Tőled lüktet ennyire baby.-fordítottam felé a fejem így az orrom az övének simult.
-Menj az ágyra!-emelkedett el tőlem.
-Még bekenem az arcom.
-Azt mondtam az ágyra!-parancsolt rám így lassan az asztalra téve a krémem felkeltem a székből. Andy szemei lángoltak ahogy minden mozdulatomat figyelte.
-Morcos vagy baby?-sétáltam az ágyhoz, majd a szélére ülve mértem végig őt tetőtől talpig.
-Miért nem mondtad, hogy bejön ez a krapek?-sétált elém miközben az övét kicsatolta és kihúzta a nadrágja övbújtatójából.
-Az...azzal mit... mit csinálsz?-másztam hátrébb az ágyon, de a bokámnál elkapva vissza rántott.
-Nem ellenkezel. Most én dirigálok! Emlékezni fogsz kié vagy! Kinek a farkára élvezel és az nem Amcsi kapitány.-villantak fel az enyémekbe sötét szemei, majd lerántotta rólam a köntösöm.
-Ő egy karakter Andy!
-Még is bejön!-kapta el a kezeim ahogy felém mászott így hátra zuhantam az ágyon.
-Féltékeny vagy baby?-haraptam meg az ajkam ahogy figyeltem őt. Felettem támaszkodva a kezemmel babrált így felpillantva megéreztem a bőr öve szorítását vékony tagomon.
-Kurva dühös hogy begerjedsz arra a pasira.-húzta meg szorosra az övét.
-Auhh..
-Csend!
-De baby! Szoros!-néztem fel ismét ahogy próbáltam lazítani az övön mire megéreztem Andy ajkait a mellbimbómnál.-Ahhh...
-Remélem nem arra a faszira gondolsz!-villantak fel a szemei ahogy a lábaim közé helyezkedett.
-Rád gondolok!-szóltam rá dühösen mire keményen megszívta a mellbimbóm ami az égnek meredt. Hátam ívbe feszült így ő lejjebb mászva rajtam a lábaim közé hajolt.
-Ajánlom is.-kezdte el falni lüktető puncim amitől ismét egy nyögés szakadt fel a torkomból.
-Aahhh Andy!
-Mhhhh...-pillantott fel bosszúsan a szemeimbe. Tekintete lángolt.-Csak az én nevem nyögheted! Csak én rám élvezhetsz el!-emelkedett felém ismét majd megéreztem kemény férfiasságát amit a csiklómnak csapkodott.-Csak is én vagyok aki a csúcsra juttathatlak! Még te magad se ha csak nem én mondom, hogy csináld.
-Ahhh...-kapkodtam egyre hevesebben a levegőt ahogy próbáltam kiszabadítani a kezeim.
-Világos!-tolta tövig magát hirtelen.
-Ahhhhh...-haraptam meg az alsó ajkam, hogy ne keltsük fel a szomszéd szobában alvó Stellát.
-Halljam szívem!-kezdett el mozogni bennem.
-Cs..csókolj meg! Némíts el mert ordítani tudnék Andy minden lökésnél.
-Csak ha válaszolsz és nem azon a pasin jár az agyad.-szorította le a kezem fél kézzel míg a másik keze a csiklómat izgatta.
-Ahhh Andy! Te... te vagy csak a fejemben.-nyögtem ki halkan a szavakat így egy irdatlan tempóra kapcsolt.
-Csak nekem élvezhetsz el!
-Ooohh Steve!-vigyorodtam el mire megharapta a nyakam.
-Andy! Azt a nevet szabad nyögnöd!-mordult fel dühösen.
-Ahhh...
-Halljam! És ne annak a pasinak a nevét mond újra mert csúnyán pórul jársz kicsi szívem!-nézte a szemeim rendületlenül.
-Tu..tudod hogy csak szívatlak!-ziháltam hangosan.
-Miközben keményen benned járok? Veszélyesen élsz angyalom!-pillantott le a melleimre majd lejjebb vezette a tekintetét arra a pontra ahol a testünk összeért.-Ahhhh picsába de kibaszottul tökéletes a puncid.-kezdte el keményen dörzsölni.
-Aahhh Andy! Oldozd el a kezem! Kérlek!
-Ahhhhh... nem!-szorított a kezemre.
-Kérlek baby!-haraptam meg a fülcimpáját gyengéden.
-Gyönyörű vagy! Lovagold meg a farkam kérlek.
-Ahhhh... bazdki! Felizgatsz ha így beszélsz.-nyaltam végig a nyakát a füle tövéig.
-Gyere!-fordított a helyzetünkön így tövig csúszott bennem.
-Ahhh Istenem!-kezdtem el lassan mozogni rajta.
-Nézd milyen szép vagy!-biccentett a fejével a tükör irányába miközben a mellkasán pihenő összekötözött kezeim a feje fölé húzta. Oldalra nézve csak őt figyeltem a tükörben. Szemei lángoltak ahogy méregetett.-Istenem baby! Gyorsíts!-nyögött fel alattam.
-Szeretnéd hogy gyorsítsak?-harapdáltam gyengéden a nyakát.
-Igen! Igen kérlek!-markolta meg a fenekem ahogy irányított magán.
-Ahhh baby!-nyögtem fel halkan. Közel jártam. Túlságosan is.
-Mhhh... érzem hogy... ahhhh kicsim.-dörzsölte gyorsabban a csiklóm így remegni kezdett a testem.
-Andy!
-Ahhh gyerünk!
-Andy!-nyögtem fel újra, de halk kopogásra kaptam fel a fejem.
-Mhh... élvezz baby!-szorított magához ahogy a fülemhez bújt.
-H..hallottad?
-Élvezz! Kérlek!-gyorsított így csak azt hallottam ahogy a testünk összeér.
-K..kopogtak.-suttogtam halkan, de Andy körém fonva a karjait magához szorított.
-Mindjárt. Közel vagyunk édes.-zihált halkan majd megéreztem őt.
-Ahh...-fúrtam a nyakába az arcom ahogy a testem remegni kezdett.
-Mhhh.. ezaz! Ügyes kislány!-csókolgatott lágyan.
-Andy bácsi!-hallottuk meg Stella vékony hangját így felemelkedve Andyről lemásztam róla.
-Egy pillanat drágám!-kezdte el kicsatolni az övét a kezemen.
-Félek!-sírdogált halkan az ajtó túloldalán.
-Menj a fürdőbe és öltözz fel.-bújt hozzám közel, hogy Stella ne halljon semmit se.
-Lüktetek még mindig Andy!-kapkodtam a levegőt ahogy a szívem ezerrel vert.
-Nekem is csöpögsz a farkamról. -villantak fel a szemei az enyémekbe, majd félre dobva az övét a fürdőbe terelt.-Tedd rendbe magad. Addig beengedem Stellát.-simította meg az arcom ahogy a fürdő ajtóba megtorpant.
-Szeretlek.-remegtek meg az ajkaim.
-Szeretlek.-adott egy gyors csókot, majd a fenekem megcsapkodva behúzta az ajtót.
Hallottam hogy magára kapkodja a ruháit és pakolászik, majd Stellát nyugtatja. Én rendbe szedve magam egy pólót és egy rövid nadrágot kaptam magamra, de a szívem még mindig ezerrel vert. Le kell nyugodnom.
Halkan nyitva az ajtót Andy a karjaiban tartja Stellát aki csendben sír az ölébe bújva. Ahogy kiléptem Andy egyből felpillantott rám ahogy a kislány haját simogatja, hogy megnyugodjon.
-Mi a baj csillagom?-guggoltam le hozzá így Andy térdein megtámaszkodtam.
-R..rosszat álmodtam.-nézett rám könnyes szemekkel.
-Csak egy rossz álom! Andy és én is megvédünk!-cirógattam meg az arcát lágyan, mire felém nyújtotta a kezeit.
-Aludhatok veled?-hüppögött halkan.
-Bújjatok be az ágyba.-puszilta meg Andy Stella homlokát.
Felmászva a párnák közé Stella egyből mászott is hozzám. A takarót megemelve gondosan betakargattam mire ő a mellkasomhoz fúrta az arcát. Lágyan simogatva a haját fontam köré a másik kezem is mire a szemeim felvillantak Andyébe. Pillái megrebegtek ahogy figyelt minket, majd mellém mászva megsimította Stella kezét.
-Aludj szépen hercegnő.
-Itt maradsz Andy te is?-pillantott fel rá.
-Nem mozdulok!-mosolyodott el mire Stella kinyújtotta felé a kezét.-Gyere! Bújj ide közénk.-emelte át rajtam a kislányt így én megfordulva megigazítottam a takarót rajta. Stella a medálom piszkálgatta miközben laposakat pislogott. Fáradt volt már szegény.
-Csukd be a szemed.-suttogtam halkan.
-Hozzád bújhatok?-nézett fel rám csillogó szemeivel.
-Persze!-mosolyodtam el ahogy vissza fúrta az arcát a mellkasomba. Hátát cirógatva dúdoltam neki halkan, mire Andy kezét éreztem meg az arcomon. Szemeim felkapva az övéibe pilláim megremegtek ahogy rendületlenül nézett. Stella közelebb bújva kizökkentett egy pillanatra a szemezésből, de ahogy újra Andyt néztem ő elmosolyodott.
-Csodás anyuka leszel.-tátogta el a mondatot, de tisztán értettem minden szavát. Könny szökött a szemembe mire lágyan cirógatni kezdte a bőröm. Tenyerébe egy puha puszit adtam így közelebb jött. Karját védelmezően áttette rajtam és Stellán is így hatalmas nyugalom lett úrrá rajtam.
Lehunyva a szemeim húztam közelebb a karjaimban alvó lányt, majd Andy kezét is magamon.
YOU ARE READING
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.