100. Magadhoz láncoltál Mr. Barber

1.3K 82 17
                                    

• Mia Barber •

A karjaimban ringatom a mi kis kincsünket akivel egy hete jöttünk ki a korházból. Alice a világon a legnyugodtabb baba. Eszik és alszik. Nem nyűgös, nem is fáj a hasa. Alig hallatja a hangját, maximum csak akkor ha éhes.
-Hogy vannak az én szépségeim?!-simította a derekamra a kezeit Andy ahogy mögém sétált.
-Ma is nagyon jó kislány volt Alice. Igaz édesem?!-ringattam a karjaimban őt.
-Mindig is jó kislány.-puszilgatta a vállam mosolyogva Andy.
-Oda mész apához kincsem?-emeltem fel a magasba Alicet, mire Andy a táskáját a konyhapultra tette.
-Gyere ide szépségem.-nyújtotta felé a kezeit majd ahogy átadtam egyből Andy nyakához bújt.-Szia apa kis csillaga. Istenem de hiányoztál. Egész nap csak te és anya vagytok a fejemben.-ölelte óvatosan a kis törékeny leányzót. Jó volt látni őket együtt. Andy oda van Aliceért. Ő a mindene.
-Én is a gondolataidban vagyok?-vigyorodtam el ahogy  velük szemben támaszkodtam a pultnak.
-Igen édesem. -villantak rám kékjei.
-És milyen gondolatok azok? Mesélj csak szépen.-haraptam meg alsó ajkam ahogy méregettem a férjem. Nem tagadom, hiányzott már hogy hozzám érjen. Most hogy már Alice nincs a pocakomban lényegesen egyszerűbb lenne minden.
-Itt a kislányunk! Arról nem mesélhetek!
-Mond el, de ha nem akkor mutasd meg.-sétáltam közelebb hozzájuk.
-Kincsem! Anyát meg se hallottad!-nézett Alicere aki csak egy nagyot ásított.
-Hmm? Mr. Barber! Mondja el nekem mi jár most a fejében.-sétáltam körbe körülötte, miközben a kezeim végig simítottam felső testén.
-Alice! Édesem! Apa betesz az ágyikódba. Rendben?-indult volna meg a baba szoba felé, de megtorpant ahogy megérezte férfiasságán a kezem.
-Vágysz rá Mr. Barber?-suttogtam a füléhez hajolva.
-El fogom ejteni a kicsit ha..
-Ha micsoda?-markoltam meg finoman odalent.
-Mhh... kincsem. Tudod hogy... hogy azt mondta az orvos....
-Dugj meg! Akarom a farkad!-haraptam meg a fülcimpáját.
-Itt a kicsi! Ne mondj ilyeneket előtte!-kapta rám a szemeit.
-Elaludt a karjaidban már szívem. -Andy a kezében alvó lányára pillantott aki békésen szuszogott.
-Akkor is hallhatja, hogy milyen mocskos dolgokra kéred az apját.
-Szeretem pedig ha apu játszik velem és ahogy éreztem teljes mértékben készen áll a játékra.-vigyorodtam el ahogy elé sétáltam.
-Nagyon, de nagyon rossz vagy szívem!-suttogta a fogait összeszorítva.
-Én sose!-vigyorodtam el ahogy a hálóba sétáltam. Biztos vagyok benne, hogy utánam jön! 100%-ig biztos vagyok ebben.
Percekig csend volt az egész házban. Én az ágyunkon hanyatt dőlve figyeltem az ajtót mikor jön Andy, de semmi. Még ajtó csukódást se hallottam , hogy kijött volna Alice szobájából. Felpillantva az ágyunk felett lógó képre egyből egy apró mosoly kúszott az ajkaimra. Andy és én voltunk a képen az esküvőnkön ahol már tudtuk hogy velünk van Alice is. A mi kis angyalkánk.
-Ne piszkáld az oroszlán bajszát!-rontott be a szobába miközben az ingjét gombolta szét.
-Nem piszkáltam!-pillantottam végig rajta. Tökéletes volt még mindig a teste.
-De igen! Markolásztad a farkam baby! Tudod mit érsz el vele!
-Éreztem.-vigyorodtam el huncutul. Andy a bokám elkapva az ágy szélére rántott.
-Nem érezhetted, mert nem volt benned.-szemei lángoltak ahogy az ingjét szétnyitotta. Lassan felülve a hasához hajolva apró csókokkal borítottam be forró testét. Kezeim a combjain  húztam végig, majd ahogy az övéhez értek, felvillantak a szemeim.
-Akkor éreztesd velem Mr. Barber.-Andynek nem kellett több. Egy kézzel egy copfba fogta a hajam és húzta finoman hátra a fejem ahogy felém hajolt.
-Te teljesen tisztában vagy azzal a ténnyel hogy megbolondítasz. Igazam van? -fürkészte az arcom centikről.
-Megőrjítelek Andy?-suttogtam az ajkaira a szavakat.
-Eldurranok a nadrágomban ha ezt így folytatod.
-Csak bennem élvezhetsz el édes.-vettem egyre mélyebben a levegőt.
-Könyörögj érte.-mászott felém így hanyatt dőltem az ágyon.
-Sose kellett könyörögnöm a farkadért!
-Hát jó. Akkor most se kell.-éreztem meg egyből őt ahogy minden jelzés nélkül tövig csúszott bennem.
-Ahhh...-csukódtak le a szemeim egyből. Csodás érzés volt újra érezni őt.
-Mhhh.. de forró vagy!-mordult fel ahogy felettem támaszkodott. Kezeim a fejem felett összekulcsolva szorította az ágyra.
-Aahh Andy!-sóhajtottam fel halkan ahogy lassan mozgott bennem.
-Gyönyörű vagy!-villantak fel kékjei az enyémekbe.-Tökéletes vagy számomra.
-Ajánlom is! Hisz a feleséged vagyok! A másik szobában meg alszik a lányod!
-Tudom! És ne tudd meg mennyire hálás vagyok érte.-kezdett el gyorsítani.
-Me..mennyire?-próbáltam nem hangos lenni, pedig most szívem szerint sikongatnék alatta.
-Nagyon baby! Nagyon édes..ahhh basszameg de hiányoztál!-fogott rá finoman egy kézzel a nyakamra így még mélyebbre tolta magát.
-Aahhh Andy! Gyorsíts!-kaptam el a nyakamat szorító kezét.-Kérlek baby!
-Mhhhh... istenem de szépek.-pillantott le a melleimre amiket fél kézzel ki is szabadított a ruha alól.-Enyémek lehetnek?-tartotta a tempót.
-Csak hagyj a kicsinek.-kapkodtam levegőért. Andy a melleimhez hajolva lágyan megszívta a mellbimbóm. Ezzel mindig az őrületbe tudott kergetni, így a hajába túrva finoman meghúztam, hogy felnézzen rám.-Gy..gyorsíts! Kérlek!-nyögtem fel hangosabban így Andy felém emelkedve még gyorsabb tempóra kapcsolt. -Ahhhh Andy!
-Mhhh érzem hogy közel jársz!-csúszott egyik keze a lábam közé amivel a csiklómat kezdte egyre gyorsabban és gyorsabban dörzsölni.
-Aaahhhhh...-karmoltam végig a hátát. Elvette az eszem. Nem tudtam gondolkozni!
-Élvezz! Élvezz a farkamra kicsim!-nyögte az ajkaimra a szavakat.
-Ahhh Andy!-kezdett el remegni a testem.
-Gyerünk kicsim! Had érezzem azt a forróságot amit csak te tudsz nyújtani...aaahh baby! Gyerünk!
-Andy!-szorítottam a karjára rá.
-Ez az! Érzem! Gyerünk kincsem!-a hang ahogy a testünk összeért az egész szobát betöltötte. Lángolt a testem ahogy minden egyes lökésnél tövig hatol bennem.
-Andy!-feszült ívbe a hátam. A lábaim remegtek, majd megéreztem őt.
-Istenem! Édes Istenem baby!-dőlt fölém ahogy lassítani kezdett.
-Mhhh...-simítottam végig izzadtságtól fénylő testét.
-Mond hogy jól vagy!-puszilgatta a mellkasom és a vállam.
-Minden a legnagyobb rendben!-cirógattam meg az arcát így felkapta a fejét.
Szemei az enyémeket figyelték hosszas percekig. Azok a jég kék szemek amik megbabonáztak az első pillanattól és lebénították az egész testem.
A lelkemig hatol minden pillantása. Ő az egyetlen akinek hagytam, hogy a szívem legrejtettebb zugaihoz férkőzzön és ezt egy percig se bánom.
Andy Barber a szívemet örökre magához láncolta!

Drága olvasók!

Borzasztóan hálás vagyok nektek, hogy végig mellettem voltatok. 💕Egy nehéz időszakot hagyok magam mögött és próbálok kilábalni belőle, de ti rátok mindig számíthattam! El nem tudom nektek mondani mennyire köszönöm, hogy ennyien olvastátok ezt a könyvem is. 🥺 Ez a könyv tarolt mindent és ezt mind nektek köszönhetem💓 Igyekszem a visszatéréssel és újabbnál újabb sztorikkal jönni, mert hatalmas boldogsággal tölt el amikor olvashatom a ti visszajelzéseiteket🥹🥰
Millió puszi nektek ✨💕

Chain to yourself Mr. BarberWhere stories live. Discover now