-Ugye tudod, hogy nem szeretem ha nem látok semmit?-piszkálgattam a kendőt amivel bekötötte a szemeim.
-Nyugalom! Nem esik bajod!-suttogta a fülemhez hajolva, de a hangján tisztán hallottam, hogy mosolyog.
-Mire készülsz?
-Majd megtudod.
-Hhhh... Andy!-dobbantottam egyet a lábammal.
-Türelem! Menj szépen előre.-érintette meg a csípőm.
-Pofára fogok esni! Semmit se látok!
-Irányítalak.
-Szeretsz irányítani mi? Nekem sose engeded!-duzzogtam.
-Ígérem ha lekerül rólad a kendő, te irányíthatsz!-puszilta meg finoman az arcom.-De most feladom a kabátot rád.
-Hova megyünk?
-Ne kérdezz már ennyit!-nevette el magát ahogy rám segítette a kabátom.
-Remélem nem valami halál közeli élményben lesz részem, mert előre leszögezem én még életben akarok maradni!
-Ne beszélj butaságokat édes! Bízol bennem! Tudod jól hogy nem akarnék neked rosszat. Soha!
-Ajánlom is!-fontam keresztbe a karjaim.
-Cuki vagy mikor duzzogsz.-cirógatta meg az arcom mire én kinyújtottam a nyelvem.-Na! Húzd vissza!
-Nem!-öltöttem ki rá újra.
-Elkapom! Tudod jól!
-És mit kezdesz vele? Tudod hogy csodákra képes idelent a nagyfiúval.-simítottam a tenyerem az ölébe.
-Kikészítettél múltkor szépségem!
-Ahogy te is!
-Hhh... fogd meg inkább a kezem és gyere baby!-érintette meg a kézfejem.
Beletörődve a helyzetbe szorítottam meg Andy kezét aki maga előtt terelve engem segített kijutni a kocsiig.
-Ha valami ijesztő dolog lesz...-kezdtem bele, de ő a szavamba vágott.
-Nem lesz semmi se ijesztő édesem!
-De nem látok semmit!-keseredtem el, mire az arcomra simult a keze.
-Csak helyezd kényelembe magad és engedd hogy történjenek veled a dolgok.
-Hhh... de nem tudom mi fog!
-Velem vagy! Mellettem biztonságban vagy Mia! Vigyázok rád! Te csak lazíts.-simította végig a karom így lecsúszva a székben egy halk sóhaj szakadt fel a torkomból.
-Essünk túl.-nyeltem egy nagyot.
-Ígérem tetszeni fog, csak lazíts.-cirógatta lágyan a kézfejem miközben beindította a kocsit.
-Lever a víz az idegességtől.-húztam le a kabátom zipzárját.
-Nyugalom!-nevetett édes hangján. Szerettem mikor nevet. Annyira jóízűen tud kacagni, de én most nem tudtam. Ideges voltam. A kezeim jég hidegek miközben izzadok. -Na! Mia! Figyelj rám. Hallasz igaz?
-A hallásom tökéletes.
-Szuper! Akkor a hangomra figyelj és ne piszkáld az ujjaid.-nyúlt a kezem után.
-De izgulok.
-Egy percig se kell.
-Ide hányok!
-Nem baby! Nem fogsz!
-Hhhh... kiszakad a szívem.-tettem a mellkasomra a kezem.
-Had nézzem.-simult apró tagom mellé az övé.-Édesem! Nem lesz semmi. Tetszeni fog!
-De nem tudom hova viszel.-motyogtam szomorkodva.
-Mert meglepetés. Nem mondom el mert úgy nem lenne az bogaram.
-Fo..fogod a kezem?-döntöttem hátra a fejem.
-Fogom a kezed.-kulcsolta össze az ujjainkat. Hüvelykujja lágyan simogatta a kézfejem így a zakatoló szívem lassulni kezdett.-Ügyes vagy! Lazíts baby.
-Andy?
-Hm?
-Puha a bőröd.-suttogtam alig hallhatóan.
-A tiéd az! És annyira finom illatú. Úgy szeretem.
-Szereted?
-Igen! Nagyon! Mindennél jobban!
-Szeretlek Andy.-csuklott el a hangom.
-Én is szeretlek Mia. Tiszta szívemből! Mindennél jobban.-húzta az ajkához a kezem és lágyan csókolgatni kezdte.-Nagyon -nagyon szeretlek.
-Nedves lett a kendő.-szipogtam halkan.
-Nincs semmi baj.-nevetett fel halkan. -Ne pityeregj, hisz minden a legnagyobb rendben van.
-Melletted igen! Minden rendben van ha velem vagy.
-Én is így gondolom. Tökéletes az életem ha te mellettem vagy.
-Szeretem mikor a karjaidba zársz.
-Szeretem a csókjaid.
-Szeretem az érintésed.
-Szeretem a mosolyod.-vigyorodott el.
-Szeretem a szemeid.
-Szeretem a kezeid és az izmaid.
-Ez kettő baby!
-Mondj te is kettőt akkor.-nevettem fel halkan.
-Szeretem a cickóid.
-Andy!-kacagtam fel.
-Kettő van belőlük!
-Kettő igen.-ingattam meg a fejem mosolyogva.
-És mennyire tökéletesek a kezeimbe.
-Szeretem amikor nyögsz.-forrósítottam a hangulaton.
-Mhhhh... hát még én mennyire szeretem a hangod. Csodálatos amikor a nevem sikítod.-szorította meg lágyan a kezem.
-Szeretem a farkad.
-Szeretem a puncid! Megveszek érte baby!
-Mhhhh Andy!-haraptam meg az alsó ajkam.
-Eltereled a gondolataim!
-Nekem tetszik amit nézek filmet.-vigyorodtam el huncutul.
-Fantáziálsz?
-Te nem szoktál?-piszkálgattam az ujjait.
-De. Szoktam.
-És miről? Mesélj!-kíváncsiskodtam.
-Sokminden van a fejemben.-húzta a kezem az ajkaihoz és lágy csókokat hintett rá.
-Egyet mondj!-könyörögtem neki.
-Mondjuk, hogy mennyire szép lennél itt a kocsiban az ölemben.-kezét finoman megszorítva egyből a szemeim előtt volt a jelenet.
-Mit csinálnék az öledben?-harapdáltam a szám szélét.
-Lovagolnál miközben az ajkaimra nyögsz.
-Mhhh... Andy!
-Közben szorosan tartalak magamhoz.
-Direkt csinálod?
-Csak nézd a filmet.-mosolyodott el ismét.
-Téged akarlak látni.
-Ott vagyok a filmben nem? Vagy más pasi van?
-Mi?
-Nem én vagyok ott?
-Dehogynem! Nekem más nem kell!
-Helyes. Mert ha másik csávó van.... Annak annyi!
-Megvered?
-A szart is kiverem belőle ha csak rád néz.-taposott a gázba így én a székbe süppedtem.
-Ennyire durva lennél?
-Ami az enyém az másé nem lehet!
-Én a tiéd vagyok?
-Igen! Csak az enyém és nem akarom hogy más elvegyen.
-Szeretlek!-szorítottam meg finoman ismét a kezét.
-Szeretlek!-csókolgatta ismét a kézfejem, majd a sebváltóra téve el se engedte. Hosszas percekig csendben voltunk. Hallgattam a rádióban halkan szóló zenét amit néha elnyomott a motor monoton hangja. Gyorsan mehetünk, lehet autópályán száguldozunk épp?
-Andy?
-Hm? Mondjad édesem?-cirógatta hüvelykujjával a bőröm.
-Hülyének néznek akik elmennek mellettünk, hogy be van kötve a szemem?
-Senki se foglalkozik ezzel édes. Te se foglalkozz velük.
-Messze megyünk?
-Mindjárt odaérünk. Bírj még ki egy kicsit.
-De izgulok!-mocorogtam a székben.
-Tetszeni fog. Ígérem!
-Érjünk már oda!-piszkáltam az ujjait izgalmamban.
-Sietek, de nem szeretnék bajt itt az úton. Ugye megérted.
-Tudom.-némultam el, majd egy nagyot sóhajtva elnyúltam a székben.
Andynek igaza volt. Nem kellett sokat várni hogy megérkezzünk, de nem értettem miért kanyargunk ennyit. Eltévedtünk és azért?
-Percek kérdése és ott vagyunk.-hallottam meg a hangját.
-Tuti? Nem tévedtünk el?
-Amíg engem látsz, nem!-vigyorodott el.
-De nem látlak!
-Mindjárt fogsz.-nevetett halkan.
-Remélem nem ijesztő.-húztam össze magam.
-Nem bogaram! Cseppet se lesz az.
-Te leszel félmeztelenül?
-Lehetek akár úgy is.
-Akkor kezdheted is!
-Mindjárt.-nevetett szüntelen. Zötykölődve lassan gurultunk még percekig, majd meghallottam a kézifék hangját.-No kicsi szívem.
-Nézhetem?-kezdtem kapkodni és csatoltam ki magam hirtelen.
-Türelem! Had mondjam el!
-Had vegyem le. Lecsúszik az orromra és alig kapok már levegőt.
-Pici a nózid baby.-hajolt közelebb, majd megéreztem az ajkait az arcomon.-Leveszem én majd rólad a kendőt csak előtte kisegítelek a kocsiból.
-Hhhh... kikészülök annyira izgulok.
-Édes vagy.-adott egy gyors puszit mielőtt kiszállt a kocsiból. Csendben vártam, hogy kisegítsen, majd ahogy becsapta a kocsi ajtaját mögém lépett.-Készen állsz szívem?
-Hhh... nem tudom mire kell, de... ajj izgulok Andy!-toporogtam egyhelyben.
-Cuki vagy!-kuncogott halkan a fülemhez bújva.
-Izgulok!-simítottam hátra a kezem a combjaira.
-Akkor leveszem a kendőt.-nyúlt egyből a megkötő után, majd egy gyors mozdulattal lekapta a szemeim elől.
BINABASA MO ANG
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.