-Kapaszkodj mert el fogsz esni!
-Gyorsan mész!-dőltem a karjának amibe kapaszkodtam.
-Hhhh.. felvegyelek?
-Nem kell, csak ne siess ennyire.-bújtam még jobban hozzá.
-Azért sietek mert lefagynak a golyóim.-én elnevetve magam megtorpantam mire ő is irányomba fordult.-Mia! Gyere kérlek!-mosolygott szüntelenül.
-De nem akarok hazamenni!-fontam össze a karjaim duzzogva.
-Mindjárt esni kezd a hó, sétálgatni szeretnél ilyen hidegben?
-Én nem fázok!-rántottam vállat vigyorogva.
-Gyere szépen!-nyújtotta felém a kezét.
-Nem akarok Andy!
-Nem kell még hazamenni, de gyere mert tényleg megfagynak.-intett az ölébe.
-Nincs ki megmelegítse?-léptem közelebb hozzá vigyorogva.
-Huncut vagy! -harapta meg alsó ajkát ahogy figyelt miközben közelebb mentem hozzá.
-Csak egy picit.-dőltem a mellkasának mire ő körém fonta a karjait.-Hmmmm... kényelmes vagy!- hunytam be a szemeim.
-El ne aludj!- nevetett fel halkan.
-Pedig eltudnék. -fúrtam az arcom a mellkasába.
-Felveszlek! Kapaszkodj.
-Nem! -kaptam fel a fejem rá.
-De, mert elalszol itt a karjaimban.
-Nem alszok!-rohantam el az utca vége irányába.
-Mia!- kiáltott utánam.
-Kapj el Andy!-kiabáltam hátra.
-Basszus!-futott utánam így én rohanni kezdtem.-Állj meg! Mia!
-Eszem ágában sincs!-futottam el egy park mellett, majd berohantam annak a bejáratán.
-El fogsz csúszni!
-Majd felkaparsz.-álltam meg ahogy kapkodtam a levegőt.
-Ilyenről nem volt szó, hogy még futni is kell!-lassított a léptein ahogy jött felém.
-Pedig el kell kapnod!-futottam tovább a havas járdán. Szerencsénkre senki se volt a parkban így még izgalmasabb volt ez a játszma. Egy hógolyót gyúrva Andy felé dobtam, de ő fürgébb volt és kikerülte.
-Csata lesz?-gyúrt ő is egyet, majd felém dobta.
-Nem talált!-nyújtottam ki a nyelvem.
-Húzd vissza!
-Nem!-öltöttem ki rá újra.
-Húzd vissza mert elkapom!-rántott magához hirtelen így leblokkoltam, ahogy ismét előttem állt.
-Nem!
-Ha kinyújtod a nyelved... esküszöm elkapom!-nézte a szám amiről a mosolyt le se lehetett vakarni.
-Nem kapod el!-nyújtottam ki mire felém hajolt.
-Add ide!
-Nem-nem!-ráztam meg a fejem.
-De igen!-vigyorodott el ahogy a hideg orrát az enyémhez simította.-Kérem!
-Nem kapod meg ilyen könnyen!
-Nem?-villantak fel a szemei az enyémekbe.
-Nem mert.. mert nem és kész!
-És ha kikunyizom? Tudok úgy nézni.-mosolyodott el mire elnevettem magam.
-Nem!-majd a nyakába szórtam egy kis havat és elfutottam.
-Ez nem ér! Gyere ide!-gyúrt egy újabb hógolyót.
-De igen! Te fölényben vagy!-torpantam meg ismét
-Mégis miért lennék?!
-Hát mert erősebb vagy nálam!
-Úgy megdobtál az előbb, hogy azóta sajog a vállam!
-Akkor nem fogsz tudni dolgozni menni. Inkább hálás lehetnél ezért!
-Hogy ne lássalak? Inkább betegen is bemegyek csak hogy ott ülhessek veled szemben.
-Aztán meg én leszek beteg! Én nem szeretnék az lenni!
-Akkor mi szeretnél lenni?-sétált közelebb, közben pedig a kezében szorongatott hógolyót ledobta a földre.
-Hát nem beteg!-fontam össze a karjaim magam előtt mire elém lépve közelebb húzott.
-Mond ki mi szeretnél lenni!-nézte a szemeim szüntelen. Arca komoly volt most.
-Boldog.-nyeltem egy nagyot ahogy megremegett a hangom.
-Segíthetek benne?-nézett fel a szemeimbe.
-Hogy tudnál ebben segíteni?
-Mondjuk így.-kapott fel a vállára így én felsikítva kapálózni kezdtem.
-Andy! Andy! Te.. tegyél le!
-Eszem ágában nincs! -nevetett fel halkan.
-El fogsz ejteni!-ficánkoltam továbbra is.
-Ha ugrándozol igen! Úgyhogy maradj veszteg!-tartott szorosan. Egyik keze a combom fogta míg a másik a derekam.
-Azt mondtad fáj a vállad!
-Már nem! Meggyógyult képzeld el, de ne tudd meg mit látok?
-Édes Istenem! Mit?
-Egy nagy hókupacot.-hallottam a hangján, hogy vigyorog.
-Ne! Meg ne próbáld! Andy!-kezdtem el újra kapálózni.
-Pedig vissza kell adjam, hogy a nyakamba szórtad a havat.
-Nee! Sajnálom! Kérlek! Andy!-mocorogtam továbbra is hátha elenged, de erősen tartott.
-Felkészültél?
-NEM!-kiáltottam el magam. Andy csak nevetett.-Kérlek!-könyörögtem neki.
-Három!-kezdte a visszaszámlálást.
-Neeeee!
-Kettő!-nevette el magát.
-Andyyy!!!!
-Egy!-fordult meg így ő hanyatt dőlt a hókupacban én pedig ráestem.-Te egy olyan...
-Milyen?-nevetett szüntelenül ahogy alattam fekve figyelt.-Mondjad milyen vagyok!
-Tiszta víz leszel.-néztem le magunkra.
-Meghempergesselek, hogy te is vizes legyél?
-Ne! Nem! Még haza kell mennem!
-A házam közelebb van.
-Nem alszok nálad!-kaptam fel a szemeim rá.
-Hát pedig a nadrágod már most vizes.-simította végig a lábam. -Nálam megszárítkozhatsz. Ha hazamész megfázol.
-Hhhh... hihetetlen vagy!-söpörtem egy kis havat az arcába.
-Hé! Ez nem ér!-fordított magunkon így én felsikítottam ahogy megéreztem a hideget.
-Andy! Ez... ez kurva hideg!-kapaszkodtam meg a nyakában ahogy próbáltam elhúzódni a földtől.
-Mostmár nálam kell aludj.-pillantott le rám.
-És mit veszek fel? Mert csurom víz vagyok!
-Majd adok ruhát.-tűrt el egy kósza tincset az arcomból. Szemeim figyelte ahogy alatta voltam mire elengedve a nyakát hanyatt dőltem a hóban.
-Remélem maximumra kapcsolod a fűtést mert szét fagyok.
-Gyere! Add a kezed.
-Nem bízok benned!-fontam össze a karjaim magam előtt.
-Nem bízol bennem? -nézett rám csodálkozva.-Beengedlek a házamba, még az ágyamban is aludhatsz.
-Az a te bajod!-böktem meg a mellkasát.
-Hhh... most bezzeg nem fázol.-dörzsölgette a lábaim ahogy a csípője mellett voltak.-Gyere!-nyúlt a kezem után, de magamra rántottam.-Hé!-támaszkodott meg felettem hirtelen, hogy ne üssön meg.-Tiszta víz a gatyám Mia.
-Nekem már mindenem csupa víz úgyhogy egában vagyunk.
-De azért valld be, tetszett az ötletem.-mosolyodott el halványan.
-Hogy még a bugyim is vizes? Marha jó érzés.-nevettem el magam.
-Leveheted ha gondolod otthon.-kúszott egy ravasz mosoly az ajkaira mire a nyakába szórtam egy kis havat.-Héé!
-Rossz vagy!-nevetgéltem alatta ahogy a csípőjének szorítottam a lábaim.
-Nem is. Én úri ember vagyok!
-Vettem észre! Én fekszek alul!
-Felül szeretsz lenni?-harapdálta az alsó ajkát.
-Andy!-csaptam meg a mellkasát.
-Csak kérdeztem! Nem kell már leordítani a hajam is.
-Nem szeretek sehol se lenni, pláne egy hókupac közepén.
-Pedig izgalmas lehet. Itt még nem csináltam.-gondolkodott el, mire lelöktem magamról. Próbáltam leporolni a havat, de tiszta víz voltam.
-Ajj... Andy!
-Nem is vészes.-kelt fel a földről.
-Tiszta víz a picsám!-fordultam szembe vele.
-Mutasd!-kapta el a karom és megfordított.
-Most komolyan? Így nézed meg?
-Hogy nézzem? Már jó párszor megnéztem nem ez az első alkalom.-söpörte le a havat a kabátomról.
-Hogy te milyen vagy!-löktem meg a mellkasát, de elkapta a karom.
-Hihetetlen! Tudom, mondtad már.-vigyorodott el. Hitetlenkedve ingattam a fejem ahogy néztem őt majd a kabátjára egyre több hópihe hullott. Felkapva a szemeim az égre figyeltem ahogy egyre nagyobb és nagyobb pelyhekben kezd hullani a hó.-Te pedig hihetetlenül szép.-suttogta halkan mire rákaptam a szemeim.
-Mint egy ázott madár úgy érzem magam.
-Most ne foglalkozz ezzel.-simította meg az arcom két kezével így elérte hogy csak őt nézzem.
-Andy!
-Mia!-szemei cikáztak az enyémek közt, majd az ajkaimra terelődtek. -Zárd ki a külső tényezőket egy picit.
-Fázik a valagam!-Andy elmosolyodott, hogy csak nem hagyom abba.
-Nekem is, de most egy picit figyelj rám.
-Téged nézlek, mert nem engeded el az arcom.-fogtam meg a karjait apró kezemmel.
-Nem maradsz csendben.-nevette el magát.-Így is lehet. Megoldom máshogy.
-Mi?
-Shh..-hajolt közelebb így a hideg orra az enyémhez ért.
-Andy!
-Nyugi! Csak egy picit figyelj rám.
-Figyellek!
-Szerinted mit csinálok most?-nézett fel a szemeimbe.
-Melegíted az arcom?
-Meg szeretnélek csókolni.-nyelt egy nagyot. A szívem ahogy ezt kimondta egy nagyot dübbent. Ajkaim elváltak ahogy levegőért kezdtem kapkodni.-Megengeded?-simogatta finoman a bőröm. Reszkettem, és nem csak a hidegtől. -Mia!
-Remélem nem hideg az ajkad.
-Melegítsük fel egymásét!-hajolt még közelebb, majd megéreztem forró ajkait az enyémeken. Karjait finoman megszorítva bújtam közelebb hozzá mire elmosolyodott a csókunkban.
Itt állunk csurom vizesen a szakadó hóesésben és életem legtökéletesebb csókjában van részem.
ESTÁS LEYENDO
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.