A sós tengeri levegő teljesen kiszívott így a napozó ágyon fekve süttettem magam míg Andy elment innivalóért. A parton ahogy már lemenőben volt a nap egyre kevesebben voltak. Már csak a messzeségben láttam egy két párt aki a naplementét nézték így az én tekintetem is a vörösen izzó égitestre terelődött.
-Gyönyörű vagy.-súgta a fülemhez bújva Andy majd egy puha puszit adott az arcomra. Kezem a nyakára csúszott, de ahogy felegyenesedett mellettem a mellkasán át a hasára simult a tenyerem.
-Hogy lehet ilyen tested?-néztem fel a szemeibe mire elmosolyodott.
-Tetszik?-harapta meg alsó ajkát.
-Elnézegetném még szívesen.-vigyorodtam el. Ő mosolyogva a lábaim közé ült és felém nyújtotta az egyik vizes palackot.
-Bármeddig nézheted. Bármikor fogdoshatod.
-Igen?-villantak fel a szemeim.
-Igen!-ült közelebb miközben a kezei a combomra simultak.
-Hogy tudsz elfeledtetni minden rosszat Andy!-néztem őt hitetlenkedve.-Hogy tudtad elérni hogy közel engedjelek, hogy bízzak benned... hogy lehetsz ennyire.. ennyire önzetlen és tökéletes?
-Talán mert fontos vagy?-pillantott fel a szemeimbe.
-Hogy csalhattak meg téged? Te egy álom vagy!-Andy arca elkomorodott ahogy a múltat felhoztam.
-Hhh... aranyos vagy hogy ezt mondod Mia, de...
-Nem akartam felhozni Andy!-ültem közelebb hozzá.-Nem akartam elrontani a kedved se, csak... csak nem értem.-simítottam meg a karját.
-Hhh... nem tudom.-nézte a szemeim elkeseredve. Arcához érve simogattam lágyan a bőrét mire a kezemet megfogva a tenyerembe csókolt.-De egy dolgot tudok. Te melletted teljesen más minden.
-Nekem is melletted mert sose szeretkeztem úgy senkivel mint veled.-remegtek meg a pilláim.
-És ez annyira rossz?-kúszott egy apró mosoly az ajkaira.
-Nem! Nem rossz csak... csak fura hogy ennyire... -gondolkoztam el egy pillanatra.
-Intenzív?
-Érzelmes.-nyeltem egy nagyot.
-Milyen érzelmek vannak idebent?-simította meg a mellkasom.
-Előbb te mond el.
-Én mondjam előbb?-vigyorodott el mire egy hirtelen mozdulattal az ölébe ültetett. Derekam köré fonva a karjait szorosan tartott.
-Igen te.-kuncogtam fel, de ő ahogy az arcom figyelte elveszett. Kékségei centiről centire mérte végig így egy nagyot nyeltem.
-Annyira szép vagy! Nem tudok betelni a látványoddal. A hajad ami most is úgy csillog a napfényben.-simította végig göndör fürtjeim ami a sós víztől lett most hullámos.-A szemeid ahogy ragyognak. Egyik csillag se fénylik ennyire mint a szemeid.
-Andy!-sütöttem le a tekintetem mert zavarban voltam attól amiket mond.
-A mosolyod az én ajkaimra is mosolyt csal. Minden alkalommal! És még azt mondod én vagyok tökéletes, holott te vagy az! Te vagy a legtökéletesebb Mia! A csodás szíveddel a hideg lábacskáiddal..-nevetett fel halkan.-Az egész lényed tökéletes számomra.
-Miért akarod hogy sírjak?-csuklott el a hangom.
-Nem akarom hogy sírj! Soha nem akarom hogy a könnyeid hullajtsd. Csak azt szeretném hogy boldog legyél, hogy mosolyogj!
-Istenem Andy!-öleltem át szorosan. Könnyeim a vállára folytak ahogy hozzá bújtam.-Megint pillangókat keltesz életre idebent.-suttogtam halkan mire ő elmosolyodva felkapott a karjaiba és elkezdett velem a víz felé sétálni.
-Te minden pillanatban eléred ezt nálam.-sétált be a tengerbe velem így szorosabban bújtam hozzá.
-Hideg.
-Mindjárt jobb lesz ígérem.-puszilgatta a vállam.
-Ennél nem lehet jobb semmi.-húzódtam el tőle hogy a szemeit lássam mire megállt a derékig érő vízben.-Egy tökéletes randit adtál nekem Andy.
-Még nincs vége.-simította meg a fenekem.
-Tudom, de szeretném hogy tudd, hogy tökéletes minden tekintetben.-simítottam meg a mellkasát.
-Akkor lenne még tökéletesebb ha este mondjuk eljönnél velem vacsorázni.-mosolyodott el halványan mire az én ajkaimra is egy vigyor kúszott.
-Honnan veszed hogy nem mennék veled?
-Hát biztos fáradt vagy a strandolástól meg az előtte lévő repülőúttól.
-Ha rólad van szó nem vagyok fáradt.-remegek meg a pilláim.
-Akkor eljönnél velem egy vacsorára?-húzott közelebb miközben a szemeim figyelte rendületlenül.
-Nagyon szívesem Mr. Barber.-haraptam meg az alsó ajkam.
-Kérek akkor egy puszit itt a naplementében.
-Csak egy puszit kérsz? Beéred ennyivel?-simítottam az orrom az övének.
-Az összeset kérném, de nem akarok telhetetlennek tűnni.
-És ha azt mondom az összeset neked adnám?
-Akkor egy nagyon boldog emberré tennél.-mosolyodott el mire én gondolkodás nélkül az ajkaihoz hajoltam. Mindig is az volt az álmom, hogy a hóesésben csókolózzak. Ezt Andy valóra is váltotta. Na de ez? A lemenő nap sugarai arany hidat festettek a víz tükrére mi pedig belemerülve a legérzékibb csókot váltottuk.
-Új álmom lett ebben a pillanatban és már valóra is váltottad.-súgtam az ajkainak.
-Mindet szeretném valóra váltani!-csillant meg kékjeiben az aranyló nap fénye. Megbabonáztak a szemei ahogy figyeltem őket.-Megengeded?
-Neked bármit.-néztem ámulattal őt.
-Édes vagy!-mosolyodott el.
-És nedves.-váltak el az ajkaim.
-Menjünk vissza az öltözőbe?-nevetett fel halkan.
-Nem ott szeretnék veled szeretkezni.-tértem vissza az ámulatból.
-Akkor hol szeretnél. Avass be!-figyelte kíváncsian az arcom.
-A szálláson abba a hatalmas franciaágyban szeretnék veled szeretkezni Andy. Minden vágyam, hogy ott az óriási ablak előtt juttass el a csúcsra. Egy szenvedélyes szeretkezésre vágyom veled.-súgtam a füléhez hajolva. A teste megfeszült a hallottaktól így erősebbe tartott a karjaiban.
-Előtte egy vacsorát azért megengedsz?-súgta halkan így az ajkai a bőrömhöz értek.
-Igen Mr. Tökéletes Barber!
-Nem is tudtam hogy ennyi becézésem van!-pillantott fel a szemeimbe mosolyogva.
-Van más is, de azt nem mondom meg.-vigyorodtam el huncutul.
-Kíváncsivá tettél!-markolta meg finoman a fenekem.
-Ne legyél kíváncsi mert hamar megöregszel.-dőltem a vállára és néztem ahogy a nap fele már el is tűnt a horizonton.
Andy nem mondott semmit ahogy én sem. Csak bambultunk ki a fejünkből és élveztük a pillanatot. Egy boldog pillanatot amit csak is neki köszönhetek hisz sose voltam ennyire boldog mint jelen pillanatban vele.
Szorosabban bújva hozzá megpusziltam a vállát mire ő a fülemhez hajolt.
-Köszönöm hogy veled élhetem át ezt a csodás pillanatot Mia.-elemelkedve tőle az arcát figyelve a szemei csillogtak. Túlságosan is mivel ahogy lehunyta egy pillanatra egy apró sós csepp csorgott végig az arcán.-Köszönöm, hogy boldog lehetek melletted!-nézett fel rám mire nekem is könnyek gyűltek a szemembe.
-Miért sirattatsz meg megint?!-csuklott el a hangom.
-Ezek öröm könnyek.-mosolyodott el mire még egy könnycsepp csordult végig az arcán. -Most boldog vagyok, amit neked köszönhetek! És annyira... annyira jó érzés Mia.
-Istenem Andy!-fontam a nyaka köré a karjaim szorosan.
-Hosszú idő után boldogság van a szívemben kislány, amit neked köszönhetek.-remegett meg a hangja így a nyakamhoz fúrta az arcát.
ESTÁS LEYENDO
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.