Egy puha plüssmacival a kezemben sétálok be a mi kis hercegnőnk szobájába ahol az apukája már a ruhás szekrényét teszi össze. A babaágy és a pelenkázó szekrény már kész.
-De ügyes vagy apuci.-lépkedtem Andy mellé mosolyogva.
-A kis hercegnőnkért mindent megteszek.-puszilta meg a hasam amit már nehezen bírtam. A derekam folyamatosan fáj mivel a mi kis kincsünk egyre erősebb és olyan bulikat nyom odabent, hogy csak pislogok.
-Elemében van a lányod.-nevettem el magam ahogy a hasamat megsimítottam.
-Bulizol életem odabent?-jött közelebb és ő is a hasamra tette a kezét. -Vigyázz azért anyura!-puszilta meg a vállam ahogy mögém sétált.
-Vigyáz anyura.-pillantottam fel a vállam felett Andyre.
-Fáj a derekad szívem?-simogatta két kézzel a hasam ahogy a vállamnak támasztotta az állát.
-Nehéz kezd lenni a mi kis tündérünk.-mosolyodtam el ahogy Andy kezeit simogattam.
-Had segítsek egy picit.-emelte meg óvatosan a hasam így a fejem hátra döntöttem a vállának.
-Ahhh de jó! Istenem! Tartsd még kérlek.-hunytam le a szemeim.
-Gyönyörű vagy.-puszilgatta a nyakam lágyan.
-Maradjunk így.-cirógattam az ujjait.
-Be kell fejezzem a hercegnő szekrényét.-csókolgatta lágyan a bőröm.
-Itt maradhatok veled?-néztem fel a szemeibe.
-Persze!-puszilta meg az ajkaim lágyan.-Csücsülj le a fotelbe.-kísért oda a kezem fogva.
-Vagy lehet az is ami múltkor volt.-vigyorodtam el ahogy figyeltem Andyt.
-Huncut vagy. Kívánod megint a szexet?-kezdte el összecsavarni a szekrény oldallapjait.
-Téged kívánlak tejszínhabbal!-harapdáltam az ajkaim vigyorogva. Szemei felvillantak rám mire én felkuncogtam zavaromban.
-Rosszaságom.-mosolygott szüntelen. -A kis királylányra vigyázni kell, ugye tudod!
-Tudom szívem, de anyuci vágyik apucira!
-Apuci is szeretné anyucit, de most befejezem szépen a kislányunk szekrényét, hogy majd a kis ruhácskáit el tudjuk pakolni.-sétált elém és a fotel karfájánál megtámaszkodott.-Rendben szépségem?-nézett engem szüntelen mire nekem könnyek gyűltek a szemeimbe.-Hé! Mi..mi a baj? Rosszat mondtam?-kapkodta kékjeit az enyémek közt.
-Sz...szeretném már a karjaimban tartani a kislányunk.-csorgott végig az arcomon egyre több sós csepp.
-Kettő hónap és itt lesz a karjainkban!-törölgette finoman az arcom.
-Még a nevét se tudjuk Andy.-remegtek meg az ajkaim.
-Megcsinálom a szekrényt és a nappaliba elnyúlva a kanapén, kitaláljuk a tökéletes nevet. Rendben?-cirógatta lágyan a bőröm. Halványan bólogattam ahogy a szemeit figyeltem. -Minden a legnagyobb rendben van!-puszilta meg finoman a homlokom.
-Biztos?-tördeltem az ujjaim idegesen.
-Biztos, mert itt vagyok veletek!-döntötte a homlokomnak az övét.-Nem mozdulok mellőletek!-simította meg az arcom lágyan. Halványan bólintottam ahogy megtöröltem a szemeim, majd a mellettem lévő kis asztalról lekaptam az első kis ruhát ami a kezem ügyébe akadt. -Olyan gyönyörű lesz mint te édes!-simogatta a hajam finoman.
-De most nem vagyok az.-kaptam fel rá a szemeim.
-De az vagy! A leggyönyörűbb nő vagy akit valaha láttam. Bárcsak látnád a szemeimmel, hogy mennyire csodás vagy.-érintette meg az állam így elérte, hogy kékjeit nézzem.-Ragyogsz a boldogságtól! Mint egy angyal akit fentről küldtek mellém.-simogatta finoman a bőröm, de én nálam újra eltört a mécses.
-A..Andy...-remegett meg a hangom.
-Shhh bújj ide.-lépkedett közelebb, így a lábaim közé férkőzött.
-Én... én...
-Bújj hozzám.-húzott a hasához így a dereka köré fontam a karjaim. Hajam simogatva próbált nyugtatni, de én még jobban hozzá bújtam.-Sshhh.. kincsem. Nyugodj meg kérlek.
-Hogy mondhatsz ilyen szépeket.-motyogtam a hasához fúrva az arcom.
-Mert te csak szép dolgokat érdemelsz. Meg azért mert szeretlek.
-Andy!-szorítottam az ölelésén.
-Mia Barber!
-Andy Barber!-motyogtam továbbra is.
-Szeretlek.-simította a fülem mögé a hajam.-Nagyon, de nagyon szeretlek! És a mi kis szemünk fényét is. Ti vagytok nekem a boldogság!
-Fe...fejezd...
-A család az ti vagytok számomra! Ti jelentitek! Csak ti! Te Mia és a mi kis angyalkánk.-felnézve rá könnyes szemekkel ,alig láttam az arcát. A látásom elhomályosodott a sok sós csepptől.
-K..kérem a tejszínhabot.-remegtek meg az ajkaim mire Andy elvigyorodott.
-Gyorsan változik a hangulatod édesem.-törölte meg könnyes arcom.
-Mert szép dolgokat mondasz és olyan szexi vagy ilyenkor.
-Szexi? Szexi az csak te lehetsz!
-Te vagy az !Én mint egy bálna akkora...-nem tudtam befejezni mert befogta a szám.
-Ezt meg se hallottam!
-De..
-Nem! Nézz oda!-intett a hasamra.-A szíved alatt hordod a mi csodánkat! Óvod, már most mikor még a karjainkban sincs. Vigyázol rá! Minden este hallom ahogy a fürdőben dúdolsz halkan egy dallamot és közben simogatod őt. Ilyenkor a szívem ezerrel kalapál mert belegondolok, hogy ha majd a kezedben tartod én ellágyulok. Gyenge leszek mert egy gyönyörű kislány apukája leszek aki egy pillantásával is elér nálam bármit mint az anyukája.-szemei folyamatosan az enyémeket figyeli. Keze lágyan cirógat.
-Szeretlek!-húztam közelebb a karjainál fogva így erős kezei körém fonódtak.
-Ne pityeregj kérlek. Semmi baj nincs!
-De olyan szépeket mondasz.
-Hhh... kincsem. Gyere! Majd holnap megcsinálom a szekrényt.-húzott fel a kezemnél fogva.
-H..hova? -törölgettem a szemeim ahogy követtem.
-Ide ki a nappaliba.-igazította meg a párnákat a kanapén.-Dőlj le kincsem.
-De csak veled!
-Melléd bújok.-terelt közelebb így elnyúlva a heverőn Andy egyből mellém feküdt.-Gyere, dőlj rám.
-De nagy a hasam. Nem tudok közelebb bújni.
-Akkor bújok én. Fordulj meg és hozzád bújok.-puszilgatta lágyan az arcom.
-Ugye tudod mit váltasz ki ha hozzám bújsz hátulról!
-Mit váltok ki?-úgy mondja mintha nem tudná. Megfordulva Andy egyből a hátamnak simult. Fenekem az ölébe húzta , majd a nyakamhoz hajolt.-Hm?
-Rossz vagy!-harapdáltam az ajkam.
-Nem vagyok az! Én jó fiú vagyok.-puszilgatta a vállam miközben a hasamra simította a kezét.-Apa jó fiú csillagom. -imádom mikor a kicsihez is beszél. Csodás apuka lesz. Előre tudom.
-Érzed hogy mocorog?-toltam lejjebb a kezét a hasamon.
-Más is mocorog, nem csak a gyerek.-fogta a fogai közé a ruhám pántját és lassan húzta le a vállamról.-Tegyem én is oda a kezed?
-Nem kell mert érzem anélkül is hogy oda tedd.-pillantottam hátra rá a vállam felett.
-Szeretnéd jobban érezni?-kapkodta kékjeit az enyémek közt.
-Hozd azt a kibaszott tejszínhabot!-Andy elnevetve magát, felpattant mellőlem ahogy a konyhába rohant, majd ahogy vissza sietett hozzám kezében a tejszínhabbal akkor szembesültem azzal, hogy ő már anyaszült meztelenül áll előttem.
-Én nyalhatom le rólad, vagy te szeretnéd?
-Kívánlak!-nyögtem vágytól fűtött hangon, mire közelebb sétált hozzám. Kezéből kikapva a tejszínhabot egyből a mellkasára és a hasára nyomtam amit végig nyaltam ahogy felálltam vele szemben.
-Mhhh... most én rajtam a sor anyuci. Le a ruhával!
YOU ARE READING
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.