57. Látomás

1K 75 8
                                    

-Gyere. Szünetem van.-súgta a fülemhez hajolva Dean. Én nem is értem mit csinálok, de leszálltam a székről és követni kezdtem őt. Hogy miért? Halvány fingom nincs. Talán az alkohol hatására felszabadultam és pont nem érdekelt semmi se.
Kilépve a szórakozóhely ajtaján Dean a zsebében kezdett kutakodni, majd egy doboz cigit és egy öngyújtót húzott elő.-Kérsz?-pillantott fel rám.
-Egyszer cigiztem akkor is fuldokoltam tőle, de ... hhhh... végül is, miért ne.-rántottam vállat, mire ő közelebb jött.
-Szívjunk egyet. Ha nem ízlik elszívom én.-gyújtotta meg a cigit, majd letüdőzte a füstöt.
-Rúzsos lesz.-intettem a kezében égő cigire.
-Legalább érzem milyen íze van az ajkaidnak.-villantak fel a szemei az enyémek.
-Csak nem kíváncsi vagy?-vigyorodtam el miközben átnyújtotta a füstölgő cigit nekem.
-Nagyon igéző a piros rúzs ami rajta van. Szívesen megízlelném.-emelkedett felém. Én beleszívtam az égő cigarettába, majd egyből meg is köhögtetett így vissza nyújtottam neki.-Megkönnyezed?-mosolyodott el ahogy hatalmas keze az arcomhoz ért és törölte le az apró sós cseppeket. Érintésétől egyből Andy jutott eszembe és azok a pillanatok amikor ugyan ilyen gyengéden ért hozzám.
Lesütve a szemeim hátrébb húzódtam így ő megköszörülve a torkát egyik kezét zsebre dugta.-Kérsz még?-nyújtotta felém a félig leégett, de még füstölgő fehér rudat mire én kivéve az ujjai közül az ajkaimhoz emeltem. -Nem fázol?
-Nincs melegem, de nem vészes.-rántottam meg a vállam.
-Mivel bántott meg a pasi? Látom, hogy zavarban vagy a közelemben. Nem vagy az a pasizós csaj. Igazam van?
-Hát nem éppen. Se buliba járós. Ez az első olyan alkalom, hogy én eljöttem egy ilyen helyre.
-Bátor! Egyedül csajként nem célszerű este sétálgatni.-mért végig a szemeivel.-Pláne ilyen ruhába.
-Mi bajod vele?-fontam keresztbe a karjaim magam előtt.
-Túl szexi. A pasik általában igen nehezen állják meg hogy ne essenek neki az ilyen csinos hölgyeknek mint te.-nyomta el a leégett cigit a földön.
-Te még is vissza fogod magad! Vagy nem?-vontam fel a szemöldököm kérdőn.
-Épp dolgozok!-biccentett a bár felé.-Ha bevinnék egy csajt hogy megdugjam, ki lennék baszva.
-Akkor inkább kérnék még egy olyan piros löttyöt amit adtál.
-Aztán haza találj szépségem.-terelt maga előtt így vissza sétáltam a helyre ahol eddig ültem és meg is kaptam a következő felesem.

Két órája ha itt lehetek ezen a helyen, de már érzem, hogy nem tiszta a gondolkodásom. Szemeim is homályosodnak ahogy figyelem a körülöttem történő eseményeket, majd egy kéz érinti meg a karom.
-Minden rendben?-hallottam meg Dean hangját.
-Ja, csak asszem bebasztam.-támasztottam meg a fejem ahogy felkönyököltem a pultra.
-Egy kis levegő nem segítene?
-Mhhh...nem tudom. Nincs még egy cigid?-néztem fel rá bágyadtan.
-Hhh... van, de még nincs szünetem.-pillantott végig rajtam, de ahogy látta, hogy totálisan nem vagyok képben, fogta a kezében lévő rongyot és a pultra dobta.-Gyere. Kapaszkodj belém.-nyújtotta a kezét így a karjába kapaszkodva tipegtem a kijárat irányába.-Nem kellett volna ennyit innod.-morogta halkan.
-De most nem fáj semmi!-vigyorodtam el, ahogy majdhogynem kizuhantam a kijáraton.
-Remek, de holnap a fejed fog!-kapott a karom után és húzott az épület mellé.-Dőlj a falnak, vagy kapaszkodsz belém?-nézett fel a szemeimbe mire én elmosolyodtam.
-Erős kezeid vannak.-pillantottam le a karjára.
-Figyelj szépségem! Nem vagyok olyan pasi aki kihasználja az ilyen alkalmakat...
-Miért nem? Pedig bármit megtehetsz.-simítottam végig a karját.
-Gyere. Sétáljunk egyet inkább.
-Kocsival vagy?-simítottam a kézfejére a kezem.
-Igen, de most sétálunk.
-Szexeltél már kocsiban?-kíváncsiskodtam ahogy mellette tipegve megindultunk az utcán.
-Kíváncsi leányzó vagy.-pillantott felém egy apró mosollyal az ajkain.
-Naaa... mond el!
-Hhhh... ja. De most arra figyelj inkább hova lépsz!
-Izgi kocsiba szexelni?-faggatóztam tovább, de a lábaim össze gabalyodtak így még szerencse, hogy mellettem volt valaki, mert a derekamon egyből két erős kezet éreztem meg.
-Hé! Óvatosan!-húzott közelebb így felkapva a szemeim az övéibe egy huncut mosoly kúszott az ajkaimra.
-Fogdosol?-vontam fel a szemöldököm.
-Nem, csak...
-De igen! Jó erős kezeid vannak!-fogdostam végig a karjait.
-Hhh.. kislány. Figyelj egy kicsit rám...
-Menő az inged. Alatta is menő ami van?-piszkálgattam a felsője gombjait vigyorogva.
-Hát ... hát nem rossz, de most figyelj egy kicsit, mert borzasztóan berúgtál és valahogy haza kell jutnod. Én még egy órát bent kell, hogy legyek így nem...
-Vigyél haza!-vágtam ismételten a szavába ahogy a mellkasának dőltem.
-N.. nem tudlak most mert dolgozom!-próbált megtartani.
-Andy kérlek!-sírtam el magam mire Dean kérdőn lepillantott rám.
-Hé! Én nem ő vagyok!
-Andy! Vigyél haza és bújj mellém.-fúrtam a nyakába az arcom.-Miért nem szeretsz? Én... én úgy szeretlek.-sírtam vigasztalhatatlanul.
-Ömm.. Mia! Figyelj! Én nem ő...
-De igen! Olyan erős kezeid vannak. Úgy szeretem mikor szorosan tartasz magadhoz közel. Most miért nem szorítasz magadhoz?
-Hhh... basszameg! Jól tönkre baszott mindent ez az Andy.-vakarta meg a tarkóját Dean ahogy próbált kitalálni valamit.-Gyere! Kapaszkodj.-húzott közelebb és indult meg vissza a bár felé. -Elkéredzkedek bentről és haza kísérlek.
-Andy!-néztem fel könnyes szemekkel. Csak őt láttam magam előtt.
-Dean!-javított ki, majd egy pasival beszélt pár szót. Semmit se értettem belőle mert az alkohol elnyomott mindent. Gondolkodni nem tudtam, a szemeim előtt csak Andy arcát láttam ,mozogni meg kész csoda ha tudtam, de úgy forgott velem minden mintha egy körhintán lennék.-Karolj belém.-húzott el a bár ajtajából.-Mond merre laksz! Elkísérlek!
-Feljössz velem?
-Hhhh...felkísérlek, de nem maradhatok.
-Van csajod?-dőltem a vállára bágyadtan.
-Nincs! Nem ezért nem maradok, hanem azért amit tennék.
-Mit tennél?-szorítottam meg a bicepszét ahogy próbáltam a lábaim egymás után tenni.
-Azt.. azt inkább nem mondanám el.-nyelt egy nagyot.
-Hé! El onnan!-hallottam meg tompán, valahonnan messziről egy hangot, de szerintem már lehet a szellemeket is hallom annyira bebasztam.
-Te is hallod?-néztem fel rá, de ő csak az utca vége felé bámult.-Hahó!
-Vedd le a kibaszott kezed róla mert megöllek!-hallottam meg ismét tompán a hangot valahonnan.
-Te én szerintem hallom a szellemeket!-nevettem el magam ahogy a mellkasának dőltem.-Ez kurva jó!
-Ömm... ez az Andy fazon hogyan is néz ki?-kérdezte halkan, de ahogy a mellkasának volt döntve a fejem az hevesen emelkedett.
-Kurva szexi pasi! Tökéletes minden téren és olyan nagy a...-fogta be a szám az egyik kezével. Én homlok ráncolva néztem rá, de ő csak az utca vége felé bámult.
-Ömm.. lehet én most itt hagynálak. Nem... nem terveztem még ma megdögleni.-kapta felém a szemeit.
-Mi bajod? Azt mondtad haza viszel!-kaptam le a kezét a számról.
-Takarodj onnan!-hallottam meg közelebbről a hangot így arra fordítva a fejem a torkomon akadt a hang. Ezt az egy dolgot fel tudtam fogni még ebben az állapotban is. -Eressze el!-ért közelebb, majd egy erős kéz fonódott a karom köré.-Takarodjon a picsába!-ordított idegesen, de én csak reszkettem.

Chain to yourself Mr. BarberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum