Ajkaink vadul harcoltak ahogy az előszobából a háló felé lépkedtünk. A kabátjaink a földön landoltak, de mi egy másodpercre se szakadtunk el egymástól.
-Istenem de édesek az ajkaid!-döntött hanyatt az ágyán miközben felém mászott és újra az ajkaimért könyörgött. Kezeim a mellkasáról a vállaira csúsztak ahogy erősen kapaszkodtam belé, hogy még véletlenül se szakadjon el tőlem.
-Még mindig jól csókolsz.-hadartam el ahogy kapkodtam a levegőért.
-Ki vagyok éhezve az ajkaidra!-tornyosult felém zihálva.
-Másra is ki vagy éhezve?
-Vágyom rád Mia!-nézte a szemeim rendületlenül.
-Mutasd meg mennyire!-remegtek meg a pilláim. Andy vadul kapott az ajkaim után miközben a kezeit a felsőm alá csúsztatta. Ahogy a tenyere a forró bőrömhöz ért egyből felpezsdült a vérem. Melltartóm csatját fél kézzel kikapcsolva húzta le rólam a pólómmal együtt, majd félre dobta az ágy mellé.
-Mhhh... de szépek még mindig.-hajolt értük egyből. Nyelve apró köröket írt le a mellbimbóm körül ettől pedig egy halk sóhaj szakadt fel a torkomból.
-Ahh Andy!-feszítettem hátra a fejem miközben a hajába túrva húztam közelebb magamhoz. Keményen megszívva a bal mellbimbóm, egyből hajolt is a másik után míg hatalmas keze finoman rámarkolt.-Mhhh... ne hagyd abba!
-Minden porcikád végig csókolom!-haladt lejjebb a hasam irányába. Kezei a nadrágom gombját másodpercek alatt nyitották szét és húzta le rólam.-Ide érzem, hogy forró vagy!-csókolgatta az alhasamnál a csipkés anyag szélét.-Emeld meg magad kincsem.
-Andy!-kapaszkodtam meg a takaróba mivel ő egy határozott mozdulattal rántotta le rólam a nadrágom így csak egy szál falatnyi csipkés bugyim takarta már a testem ami teljesen átázott.
-Mhhh.. kincsem, de gyönyörű vagy.-csókolta végig a combom belsejét.
-Sok... sok a ruha rajtad!-remegett meg a hangom mivel perzselt a vágy. Akartam őt. Vágyakoztam utána.
-Egy szavadba kerül és...
-Vedd le! Most!-kaptam a pólója alja után. Andy a lábaim közé térdelve egy gyors mozdulattal kibújt a felsőből így a szemeim elé tárult tökéletes kockás hasa, izmos mellkasa és karjai.-Basszameg!-kapkodtam a levegőt ahogy ledöbbenve figyeltem őt.
-Tetszik?-kérdezte halkan miközben hüvelykujjait a nadrágja övbújtatójába akasztotta.
-Had érjek hozzád!-ültem fel hirtelen és a hasához hajolva csókolgatni kezdtem forró bőrét.
-Mhhh... de finom amit csinálsz.-túrt a hajamba.
-Vegyél le mindent!-kapaszkodtam meg a nadrágja szélébe.
-Letéped a gatyám baby?-vigyorodott el.
-Igen!-villantak fel a szemeim az övéibe.
-Akkor leveszem.-cirógatta meg az állam, majd egy hirtelen mozdulattal bokájáig tolta feszes nadrágját.
-Gyere ide!-húztam magamhoz a karjánál fogva és az ágyra lökve fölé másztam. Ölébe ülve megéreztem őt mennyire kemény így az ajkai után kaptam. Andy keze a fenekemre csúszott amit keményen megmarkolt.-Ah Andy!-haraptam meg alsó ajkát miközben lassan ringatni kezdtem a csípőm.
-Mhhh.. de nedves vagy. Boxeren keresztül érzem baby, hogy forró vagy!
-Szeretnéd érezni máshogy is?-haraptam meg finoman a nyakát.
-Igen!-húzta odébb a vékony anyagot, majd tövig tolta magát.
-Ahhhh...-feszült ívbe a hátam ahogy megéreztem őt. Annyira hiányzott ez az érzés. Olyan tökéletes még mindig.
-Mhhh... baby! Lovagolj meg!
-Ahhh.. Andy!-támaszkodtam meg a mellkasán ahogy lassan mozogni kezdtem rajta.
-Gyerünk kicsim! Keményebben!-markolt a fenekembe és átvette az irányítást.
-Aahhh baby!-nyögtem fel hangosan ahogy a vállában megkapaszkodtam.
-Hiányoztál!-suttogta ahogy gyorsított a tempón.
-Te... te is! Istenem! Ne hagyd abba!-dőltem felé. Remegő kezem az arcára simult míg a másikkal a feje mellett támaszkodtam.
-Gyere... gyere lejjebb!-húzott lentebb a vállamnál fogva így tövig csúszott bennem ismét.
-Ahhhhh...
-Istenem! A hangod....megőrjít!-markolta erősebben a tangám miközben egy percre se lassított.
-Ahhhh Andy! Keményebben! Érezzem mennyire hiányoztam!
-Akkor lábra se fogsz állni holnap ha durvább leszek.
-N..nem érdekel! Aahhh... akarlak!
-Kicsim!
-Andy!-sikítottam a nevét mire hanyatt fektetve felém tornyosult.
-Vedd le a bugyid! Útba van kurvára!-tépte le rólam a falatnyi darabot.
-Ahhh... dugj meg!-kapkodtam levegőért.
-Picsába de felizgatsz!-térdelt közelebb majd keményen a nedvességtől tocsogó puncimnak csapkodta férfiasságát.
-Andy!-markoltam a takarót. Megvesztem érte.
-Ahhh baby!-tolta be újra magát, majd ismét kihúzta.
-Aaahhh ne.. ne csináld! El.. el fogok menni!
-Csak velem kincsem!-tolta be újra magát és ismét kihúzta.-Hallod igaz mennyire nedves vagy!
-Ahhh... reszketek annyira akarlak!
-Érzem szívem! Érzem hogy akarsz!-tolta be újra magát és egy irdatlan tempót kezdett diktálni.
-Aaahhhh! Gyerünk!-karmoltam végig a hátát.
-Nyögj hangosan! Nyögd a nevem!-préselt az ágynak.
-Andy!-szorítottam erősen a karjait.
-Halljam! Hangosabban!-zihált felettem miközben egy percig se lassított.
-Andy!-sikítottam újra a nevét.
-Ahhhh de szexi vagy! A melleid közt akarok megfulladni!-pillantott le a kebleimre majd a fogai közé vette a bal mellbimbóm amit finoman megszívott.
-Élvezz belém! Kérlek!-túrtam a hajába.
-Tele foglak tölteni! Kurva sok lesz baby!-hajolt az ajkaimhoz.
-Érezni akarlak!
-Ahhhh basszameg!-gyorsított még jobban.-Élvezz! Ahhh élvezz el!
-A.Andy!-szorítottam közelebb.
A szoba a nyögéseinktől zengett plussz ahogy a testünk egymáshoz ért annak a hangja csak még jobban felizgatott minket.
-Élvezz! Élvezz a farkamra! Könyörgöm! Aahhh Mia!-szorított ő is magához.
-Andy!-nyögtem remegő hangon, mivel már éreztem ahogy elönt a forróság.
-Érzem! Érzem baby! Élvezz!
-Aahhh!-remegett meg a testem ahogy a csúcsra értem.
-Mhhh... ez az! Ahhh baby! Istenem!-szorította körém a karjait így a nyakába fúrtam az arcom.
-Tartsd bent!-simítottam a fenekére a kezem.
-Így is kifolyik.-pillantott le magunkra.-Sok lett kincsem.-simította végig az ujját rajtam amitől újra elöntött a vágy.
-Mhhh.. Andy!
-Hiányoztál!-mozgott lassan.
-Aahhhh te is! Nagyon édes!-simítottam végig a mellkasát ami forró volt.
-Szeretnéd újra?-puszilgatta lágyan a vállam és a mellkasom.
-Nem elégszem meg egy menettel!
-Akkor mozgalmas esténk lesz!-vigyorodott el ahogy újra felvette a tempót.
-Mhhhh... had irányítsak!
-Te szeretnél?-harapdálta lágyan a nyakamon a bőröm.
-I..igen! De a fotelben akarok most veled szeretkezni.-intettem az ablak előtt lévő bézs fotel irányába.
-Akkor kapaszkodj!-kapott fel a karjaiba úgy ,hogy egy pillanatra se csúszott ki belőlem. Ajkait ízlelgetve teljesen csak rá fókuszáltam. Megszűnt minden ha vele voltam.-Baby!
-Mhhh... ülj le! -súgtam az ajkaira. Andy a fotelbe kényelmesen elhelyezkedve a csípőmnél tartott engem.
-Gyönyörű vagy!-harapta meg alsó ajkát ahogy a szemei cikáztak rajtam.
-Tetszik amit látsz?-támaszkodtam meg a térdein miközben lassan mozogtam rajta.
-Aahhhh igen! Nagyon! Annyira... annyira szexi vagy kicsim. De had segítsek!-simult a hüvelykujja a csiklómra és apró köröket kezdett el leírni.
-Mmhhh.. Andy!-döntöttem hátra a fejem ahogy gyorsítottam.
-Lovagolj! Gyerünk!-gyorsított az ujjával.
-Aaahhhh! Baby!
-Beindítanak a melleid ahogy ugrálnak! -markolta meg egy kézzel.
-Aaahh engem meg a farkad ahogy bennem jár!-haraptam meg az ajkam.
-Ülj bele tövig!
-Ahhh.. Andy!
-Tudom hogy menni fog! Kérlek csináld!-csúszott fel a keze a nyakamra míg a másik a csiklómat dörzsölte.
-Ahhh bazdki!-kapaszkodtam meg a vállaiba ahogy felé hajoltam.-Dugj meg! Keményen!-kaptam az ajaki után.
-Rossz kislány!-rántott magára ahogy egy irdatlan gyors tempóba kezdett.
ESTÁS LEYENDO
Chain to yourself Mr. Barber
RomanceFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.