Az irodában ülve Andy borzasztó elfoglalt volt. Nekem is akadt pár dolog így próbáltam minden erőmmel arra koncentrálni, nem a hétvégén történtekre, de volt olyan pillanat mikor esélytelen volt ez.
-Mia!-lépett mellém így a szíven gyorsabb tempóra kapcsolt ahogy a szemem sarkából megláttam őt. Felé kapva a fejem felpillantottam rá mire a tekintete az ajkaimra tévedt.
-Igen?
-Valamit elfelejtettél.-húzta odébb a hajam a vállamról ahogy megtámaszkodott mellettem az asztalon így felém tornyosult. Szemeim kapkodva néztem az asztalon heverő papírokra, hogy mit is rontottam el, de gőzöm nem volt mi is az.
-Én...
-Igen te szépségem.-cirógatta végig a nyakam. Érintésétől megremegett a gyomrom így felkaptam a kékségeibe a szemem.
-Mit... mit felejtettem el Mr. Barber?
-A puszimat!-mosolyodott el mire nekem a szívem egy nagyot dübbent. -Behajthatom azt az édes puszit?-hajolt közelebb hozzám.
-Nyitva az ajtó.-pillantottam ki mellette.
-Ne foglalkozz semmivel.-simította meg az ajkam ami még mindig sebes volt. Ahogy hozzá ért egyből bevillant az este mikor egymásnak estünk. Ez vajon minden napos lesz nálunk? Hol én alszok nála ,hol ő nálam? Mi köztünk most pontosan mi is van? -Mia! Elkalandoztál!-simította meg az arcom finoman így visszazökkenve a szemeibe kaptam az enyémeket.
-Én... én nem...
-Csak egy puszit kérek mert hiányzik az édes ajkad.
-Ha meglátnak?
-Ha valaki erre jön a szebbik felem látja.-vigyorodott el mire nekem is egy apró mosoly kúszott az ajkaimra.-Csak egy puszit kérek.-simította az orrát az enyémnek mire én egy puha puszit nyomtam az ajkaira. Testem megremegett ahogy csókolt, ez neki is feltűnt mivel vigyorogva elhúzódott tőlem.-Még mindig finom.-simította az orrát az arcomnak.
-Andy!
-Sshh... semmi baj nincs!-pillantott fel a szemeimbe, de a telefonja ismét közbeszólt a pillanatnak.-Bocsánat.-kereste elő a mobilját, majd a füléhez emelte. Elpillantva róla az asztalon lévő papírjaimra néztem, de Andy keze az arcomhoz ért. Bőröm lágyan simogatta míg telefonált. Én a gép képernyőjére pillantva egy bejövő e-malire kaptam fel a szemeim. Travis küldte.
A gyomorom görcsbe rándult ahogy volt főnököm nevét láttam. Andy mögém lépve a vállamra simította hatalmas kezét így én rányomva az e-mailre, megnyitottam.
Cseppet se volt kedves üzenet. Sütött belőle az utálat és az ellenszenv. Andy is olvasta a sorokat így a keze ami a vállamon pihent ökölbe szorult.
-Le kell tennem Mr. Grant, de ott leszek természetesen.-apámmal beszél? Felkapva a fejem Andy szemei az enyémeket figyelték, majd az ajkam finoman megsimította.
-A..Apámmal beszéltél?-nyeltem egy nagyot.
-Igen, de most ez jobban foglalkoztat.-hajolt át felettem, majd pár gomb lenyomásával továbbította az e-mailt magának.
-Mit.. mit csinálsz?
-Válaszolok neki én.
-Hát de... nekem küldte ez a barom.
-Én pedig nem hagyom hogy ez a barom ilyet stílust megengedjen veled szemben.-hajolt közel hozzám. Ahogy a szemeit figyeltem dühös volt Travisre. Teste megfeszült mire a kezem akaratlanul a kézfejére simult. Pilláim megremegtek ahogy az állkapcsa megfeszült.
-Andy! Semmi nem történt! Ez.. ez csak egy idióta aki...
-Aki azt hiszi hogy az ő alkalmazottja vagy és úgy ugrálsz ahogy fütyül! Feladatot csak én adhatok neked senki más! Úgyhogy szépen elküldöm a kurva anyjába ezt a faszt, te pedig egy percig nem foglalkozol ezzel az e-maillel. -ahogy figyeltem őt hogy ennyire feszült valahogy más felé kalandozott a gondolatom. Izgató volt ahogy a teste minden izma megfeszült. Andy az asztalához lépve el is kezdett válaszolni Travisnek. Ő egyre jobban belelovallta magát az üzenetbe így én csendben becsukva az ajtót mögé sétáltam. Vállaira simítva a kezem megsimítottam a nyakát, de ő teljesen az üzenetbe volt merülve.
-Andy.-hajoltam a füléhez miközben a kezeim a mellkasára simultak.
-Pillanat, csak megírom ennek a baromnak, hogy..
-Hagyd későbbre!-csókoltam meg a nyakát lágyan.
-Megírom! Utána figyelek rád.-igazgatta a nyakkendőjét. Én utána kapva a lábai közé léptem így kitakartam a gépe képernyőjét.-Hhh... Mia! Szépségem..-pillantott fel rám ahogy hátradőlt a székében.
-Mr. Barber! Tudna nekem segíteni?-remegtek meg a pilláim ahogy felnéztem rá. Andy az állát megdörzsölve nézett végig rajtam.
-Miben tudnék segíteni?-nézett fel a szemeimbe.
-Ebben esetleg.-húztam a kezét közelebb és becsúsztattam a nadrágomba így érezhette mennyire elkélne a segítsége.
-Mmhhhh... basszus!-harapta meg az ajkát.
-Tud benne segíteni?
-Mivel segítsek rajta?-vette egyre mélyebben a levegőt.
-Mondjuk ezzel.-simítottam meg kemény férfiasságát a nadrágján keresztül.
-Rossz kislány lettél!-kapott az ajkaim után ahogy az ölébe ültetett. Keze a fenekembe markolt ahogy magához szorított így én lassan körözni kezdtem a csípőmmel.-Mhhh... Mia.
-Elterelhetem most én a gondolataid Mr. Barber?-haraptam meg gyengéden a nyakát.
-Már sikerült.-suttogta halkan, majd a nadrágomba nyúlva félrehúzta a csipkés anyagot és megéreztem az ujját a csiklómon.
-Mmhhh... Andy!-csúszott lejjebb az én kezem is ütemesen lüktető férfiasságára.
-Forró vagy!-döntötte a homlokomnak az övét.
-Tőled ilyen.-suttogtam halkan.
-Aahh... had érezzelek.-rángatta le rólam a nadrágom, majd ő is bokájáig letolva az ölébe rántott és tövig tolta magát.-Kapaszkodj a vállamban!
-Ahhh Andy!-bújtam közelebb mert minden alkalommal szokatlan volt a mérete.
-Annyira... annyira tökéletes vagy!-kezdett el lassan mozgatni.
-Aaahhh...-feszült ívbe a hátam mire a tenyere a gerincem vonalán végig simult.
-Lovagolj rajtam.-nyalta meg finoman alsó ajkam. Kezem a tarkójára csúszott ahogy egyre gyorsabban mozogtam rajta.-Aahhh Mia! Fel akarlak ültetni az asztalomra. Ott szeretnélek magamévá tenni.-zihált a fülemhez hajolva.
-Mi tart vissza?-haraptam meg a fülcimpáját finoman. Andy nem várt tovább, a karjaiba kapva félretolt mindent az asztalán és felültetve egy irdatlan tempót kezdett diktálni. -Ahhh Andy!-túrtam a hajába ahogy hanyatt dőltem az asztalán.
-Gyönyörű vagy!-csókolta végig a nyakam majd az ajkaimra tévedt.
-Ahhhh...-nyögtem a szájába.-Andy!-ziháltam ahogy kapkodtam a levegőért.
-Gyere... gyere el velem egy randira.-hadarta el gyorsan. Kérdésétől megremegett a testem mire ő is követett. Magamhoz szorítva őt a nyakához bújtam.
-Csak egy randi?-vigyorodtam el mire ő is elmosolyodott.
-Lehet több is ha szeretnél még az első randi után találkozni velem.-pillantott fel a szemeimbe.
-Szeretnék Andy!-remegtek meg a pilláim.
-Majd mond ezt a randi után is.-bújt a nyakamhoz mosolyogva.
-Remélem túlélem azért és nem korizni viszel el.-fontam nyaka köré a kezem.
-Pedig már profin ment.-csókolt bele a nyakhajlatomba.
Elhúzódva tőlem segített felöltöznöm, majd ahogy ő is rendbe szedte magát a lábaim közé lépett. Térdeimen pihentette a kezét ahogy az arcom kémlelte.
-Mi az?-haraptam meg mosolyogva az ajkam ahogy a szemeit figyeltem.
-Szeretném hogy az a randi tökéletes legyen.-súgta az ajkaimra.
-Veled már csak az lehet.-simítottam meg az arcát mire elmosolyodva magához húzott.
CITEȘTI
Chain to yourself Mr. Barber
DragosteFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.