•Mia Grant•
Hason fekve a párnán pihenő kezem bámulom ahogy a rajta lévő csillogó ékszeren a nap fénye megtörik. Álomszép egy gyűrű és tökéletes a mérete. Még mindig nem tudom elhinni, hogy ez a valóság, de mikor egy erős kar közelebb húz, egyből kizökkenek.
-Jó reggelt.-dörmögi mély hangján a nyakamhoz bújva.
-Szia Andy.-suttogom mosolyogva a párnába.
-Ugye jól vagy?-simítja végig a hátam, majd a csípőm lágyan megszorítja.-Nincs fájdalmad?
-N...-egy pillanatra ledermedek ahogy megmozdultam.-Basszameg!-lököm le magamról a takarót és rohanok ki a fürdőbe.
-Mia! -hallom hogy szólongat, de most ennél volt fontosabb dolgom. A wc-t átölelve öklendezve kapaszkodok a peremébe. -Kicsim!-ront be utánam, majd egyből mögém sietve a hajam elsimítja az arcomból.
-Faszom.-nyöszörgök fáradtan.
-Sshhh... semmi baj.-cirógatja a bőröm lágyan.
-N...nem tudom miért....-értetlenkedek a történteken, de gondolkozni nem tudtam. Hangom remegett így csak suttogva tudtam beszélni.
-Lehet a vacsora? Vagy valami vírus.-simogat finoman.
-Hhhh... remek.-próbálok feltápászkodni a wc-től, de Andy karjai körém fonódtak.
-De az is lehet hogy más miatt.-suttogja halkan a vállamhoz bújva. A testem megremegett ahogy felfogtam mire is gondol. Felé kapva a fejem a szemei egyből az enyémekbe villantak.
-Szerinted mi... mi lehet?-remegett meg a hangom.
-Hhh... nem tudom. Nem vagyok orvos, de ha gondolod elmehetek venni neked tesztet.-nyelt egy nagyot.
-Szerinted az lehet?-a szívem ezerrel vert. Majdhogynem kiszakad a helyéről annyira.
-Nem tudom, de mivel sose védekeztünk....-hallgatott el egy pillanatra.-Lehetséges.-szemei máshogy csillogtak mint eddig. Látszott, hogy ő is izgul.
-Hhh....elmegyek akkor venni.-töröltem meg a szám, majd a mosdóhoz lépve megmostam az arcom.
-Megyek veled. Ne idegeskedj.-simította végig a hátam. Kezeim remegtek ezt pedig ő is látta. Teljesen kétségbe voltam esve, de nem tudom miért, hisz szeretnénk a kicsit. Andy is és én is.A drogéria parkolójába megállva ahogy behúzta a kéziféket én egyből pattantam is ki a kocsiból. Andy a nyomomban volt végig, majd ahogy a boltba beértem egyből megtorpantam.-Mi a baj?-súgta halkan.
-Látod azokat ott.-remegett meg a hangom ahogy a baba részleg néz velem szembe.
-Látom. Közelebb menjünk?-érintette meg a derekam így remegő léptekkel közelebb sétáltam. Teljes érzelmi hullámvasút ez a mai nap nekem.
A kis cumis üvegeket figyeltem, majd a mellette lévő baba játékokat. Szemeim egyből könnyesek lettek ahogy néztem ezeket a dolgokat. Nem tudom mi van velem, de nem kezdhetek el bőgni a bolt közepén.-Hé! Szívem!-húzta odébb a hajam a vállamról.
-Annyira cukik.-suttogtam alig hallhatóan.
-Bizony. Nagyon cukik. De nálad semmi se édesebb.-cirógatta lágyan az arcom.
-Mi lesz ha...-néztem fel rá mire ő elmosolyodott.
-Hatalmas lesz a boldogságunk. Nem kell félned semmitől, mert végig melletted leszek.
-Én... én jó anyuka leszek?-szipogtam halkan miközben a szemeim törölgettem.
-A legcsodásabb anyuka!
-Hhh... te pedig csodás apuka.-nyeltem egy nagyot, mire ő körém fonva a karjait, magához húzott.
-Nyugodj meg kérlek. Ne pityeregj, mert semmi baj nincs. Az ég világon semmi! Minden rendben van édesem.-súgta halkan a fülemhez bújva. Hangja lágy volt. Karjai alatt széles hátára simítottam a kezeim és a mellkasába fúrtam az arcom.-Vegyük meg a tesztet. Otthon pedig megcsináljuk.
-Jó.-motyogtam halkan.
Andy a kezem után nyúlva húzott maga után. A sorok közt sétálva meg is találtuk amit kerestünk így egyből mentünk is a kasszához.
A kocsiba ülve már haza fele tartva a kezemben lévő tesztnek a dobozát forgatom. Andy néha felém pillant, de látja rajtam hogy izgulok és fejben teljesen máshol járok.
-Minden rendben van kincsem. Bármi is lesz, semmi baj nincs.-fogta meg a kezem ami jég hideg volt.
-És ha nem vagyok az?-vékonyodott el a hangom ahogy felnéztem rá.
-Akkor még jobban beleadunk mindent. Nem adjuk fel! Én nem fogom!-simogatta hüvelykujjával a kézfejem.
-Szeretném veled ezt Andy.-kezdtem kapkodni a levegőt.
-Én is bogaram. Nagyon szeretném! Ha arra kérsz már ma oltár elé viszlek...
-Ma?-kerekedtek ki a szemeim.
-Ma szeretnéd?-villantak felém kékjei.
-Ruhám sincs!
-Elintézek bármit, csak mond. Egyből cselekszem.
-Elsőnek nézzük meg, hogy ez mit ír.-nyeltem egy nagyot ahogy a tesztet figyeltem.
-Rendben. Elsőnek az és majd utána a többi.-húzta az ajkaihoz a kezem amit eddig fogott, majd lágyan megcsókolta.
A ház előtt leparkolva, kéz a kézben sétáltunk az ajtóig, amit Andy ahogy kinyitott, maga elé engedett.-Menjek veled?-simította meg a hajam.
-Hhh... megcsinálom, csak....csak maradj az ajtónál.-néztem fel rá megszeppenve.
-Nem lesz semmi baj. Veled vagyok! Melletted vagyok mindenben!-simogatta az arcom finoman.
-Izgulok.-harapdáltam a szám szélét.
-Hhhh... én is egy picit, de ne harapdáld az ajkad.-simította alsó ajkamra hüvelykujját.
-Mennyire izgulsz?-gyűrögettem a pólójának az alját.
-Ilyen picit.-mutatta fel a kezét.
-Én nagyon.-dőltem a mellkasának.
-Nem kell, mert bárhogy is lesz... megoldunk mindent. Nem szabad elkeseredni, ha azt is mutatja, hogy most nincs még itt a kicsi. Ahogy mondtam én mindent beleadok! Szeretném, hogy velünk legyen ez a kis csöppség.-simította meg a hasam. Testem megremegett ahogy a hasamhoz ért. Egy furcsa érzés kerített hatalmába ettől a cselekedetétől. Ez az érzés jó volt. Nagyon is jó! Felpillantva a szemeibe egy bátorító mosolyt küldött felém amitől a pilláim megremegtek ahogy tökéletes mosolyát figyeltem.-Menj be a fürdőbe. Én itt leszek. Nem tágítok az ajtó mellől.-cirógatta lágyan az arcom.
-Szeretlek.-suttogtam alig hallhatóan.
-Szeretlek kincsem.-puszilgatta finoman a szám,mire egy apró mosoly kúszott az ajkaimra. Egy mély levegőt véve elhúzódtam tőle és bementem a fürdőbe.
Remegett a kezem ahogy bontottam ki a tesztet. Sose voltam ennyire ideges mint most. -Itt vagyok édes!-hallottam meg a hangját a csukott ajtó mögül miközben a tesztet a mosdó pultra tettem.
-Ne is mozdulj!
-Nem mozdulok! Ezt ígértem!
-Hhhh... elhányom magam Andy!-tettem csípőre a kezem ahogy szuggeráltam a kijelzőt.
-Nyugi! Minden rendben van édesem.
-Mit csinálsz?-néztem az ajtóra az ujjaim tördelve.
-Támaszkodok az ajtónál.
-Neked is gyorsan ver a szíved?
-Ha hallom a hangod, akkor mindig.-hallom ,hogy mosolyog.
Percekig csend telepedett ránk. Nem tudtam nem a tesztet figyelni, hogy mikor jelzi ki az eredményt, mire Andy megtörte a csendet.-Szívem?
-Hhh... nem tudom. Letelt az idő, de...
-Beengedsz?-nyúlt a kilincsért, de mivel nem mondtam semmit, benyitott. -Lássuk.-sétált mellém és húzott magához a derekamnál fogva. Mind a ketten a pulton heverő papírt tanulmányoztuk, majd a tesztet, de én éreztem, hogy mit jelent az amit kiír. Elkeseredve Andy mellkasába fúrtam az arcom így ő körém fonta a karjait.-Shhhh... nem adjuk fel! Lehet csak rossz a teszt!
-Nincs baba.-motyogtam alig hallhatóan.
-Veszünk még tesztet! Nem adjuk fel, mert te is Barber vagy.-fogta kezei közé az arcom.
-Még nem.-csuklott el a hangom.
-De igen, hisz itt van az ujjadon a gyűrű.-puszilgatta finoman az arcom, de én összetörtem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chain to yourself Mr. Barber
RomantizmFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.