A napok csak teltek, Andy pedig cseppet se változott. Minden egyes telefon csörrenésre vagy e-mailre egyből felkapja a fejét és minél hamarabb iktatja is ahogy elolvasta. Így baromira nem lesz könnyű rájönnöm mi lehet a háttérben.
Mikor velem van mindig próbál a legközelebb bújni vagy hozzám érni valamilyen módon, de csak azt sugallja a közelsége, hogy valami nincs rendben.
Itt az irodába se volt ez másképp, nem csak otthon. Folyamatosan a gép előtt ült, fel se kelve mellőle. Régebben mindig éreztem hogy rajtam tartja a szemét, bármit is csináltam, vagy a gép felett kipillantva hosszas szemezésekbe kezdtünk, amit mindig is imádtam. Felnézve a monitor mögül csak azt látom, hogy vagy kijelzőt vagy a telefonját figyeli.
Csalódottan néztem vissza az előttem heverő papírokra, de ahogy lesütöttem a szemem egyből a hó fehér papíron landoltak a sós cseppek.
Felpattanva a helyemről a fürdőbe siettem, hogy megmossam az arcom, de ahogy a tükörben megláttam magam, összetörtem. A csapot megnyitva engedtem a vizet és sírtam halkan, csak hogy ne hallja.
Sajgott a szívem mert úgy érzem eltávolodtunk egymástól, ezt pedig nagyon nem akartam ettől a kapcsolattól.
-Mia?-csendült fel mély hangja mire felkaptam a szemeim a tükörbe. Ő az ajtóban állt, majd szemei megakadtak az enyémeken.-Mi... mi a baj!-lépett beljebb, de én hátráltam.
-S..semmi.
-Miért sírsz? Hm?-érintette meg az állam, de én elfordítottam a fejem.
-N..nem vagyok jól.-sütöttem le a szemeim. Hazudtam, de mégsem. Nem voltam jól mert fájt a szívem.
-Rosszul vagy?
-I..igen, úgyhogy kérlek menj ki.-léptem odébb, de utánam jött.
-Nem megyek! Mond ,mit érzel?-hogy mit érzek? Azt hogy nem szeretsz!
-Menj ki Andy!-fordultam vissza a mosdóhoz, de a karom után nyúlt.
-Mond kérlek, hogy tudjak segíteni!-simította odébb a hajam.
-N..nem tudsz.-szorítottam össze a szemeim. Nem akartam újra sírni így abban reménykedtem, hogy feladja és vissza megy az asztalához, de nem így tett.
-Haza vigyelek?
-N..nem kell.-ráztam meg a fejem.
-Engedd hogy segítsek!-ért a derekamhoz.
-Te se engeded.-sziszegtem a fogaim közt mire a keze megállt.
-H..hogy mondod?-hajolt közelebb, de én elemelkedve a mosdótól odébb léptem.
-Sehogy.-indultam volna ki a fürdőből, de a kezem után kapott.
-Mond újra!
-Andy! Hagyj már a faszomba békén!-emeltem meg a hangom, mert már elegem volt. Ez a kapcsolat se a tökéletes.
-Miért?
-Szerinted ez normális ami most van?-mutogattam kettőnk közt.
-A szerelem? Igen! Normális dolog!
-Bazdmeg! Feltűnt hogy le se szarsz? Kurvára nem figyelsz rám és titkolózol?!
-Mi?-ráncolta a homlokát értetlenül.
-Mond el mi az amit titkolsz vagy fogom magam is kimegyek innen a picsába!
-Mia! Mi.. miről beszélsz? Nem szarlak le! Te vagy a párom!
-Akik megosztják a másikkal az örömüket és a bánatukat! Te nem ezt teszed!-böktem meg a mellkasát.
-Mindenem a tiéd! Miért mondod ezt?
-Mi a faszomat titkolsz Andy!-kiáltottam el magam mire a pillái megremegtek. Kapkodva a levegőt néztem ahogy vívódik mondja-e vagy sem,majd a hosszas hallgatást megelégelve hátat fordítva a táskámért siettem.
-Mia!-jött utánam.-Várj már!
-Nem! Hagyj a picsába! Neked semennyire nem fontos ezek szerint ez az egész kapcsolat. Bízni kéne a másikban, de te napok óta csak magadba fordulsz és észre se veszed azt hogy én itt lennék neked akivel megoszthatod ami bánt. De nem! Rejtegeted a mobilod, ugyan miért? Nő van a dologba Andy?
-Mia kérlek halkabban.-sütötte le a szemeit.
-Faszomat ebbe Andy!
-Mit akarsz mit mondjak!-emelte meg a hangját ő is.
-Az igazat basszameg!-kiáltottam az arcába.
-Én ettől meg akartalak kímélni Mia!-kapkodta a szemeit az enyémek közt.
-Mitől?-néztem én is a szemeit, de nem tudtam mire figyeljek. Az ezerrel dobogó szívemre ami majdhogynem kiszakad a helyéről, vagy a remegő lábaimra amin alig tudok megállni.
-Az exemtől.-nyelt egy nagyot ahogy lehajtotta a fejét. Engem mintha villámcsapás ért volna. Lebénult a testem ettől az egy szótól. -Hhh... Mia... én..
-Ne folytasd! -emeltem fel a kezem hogy leintsem.
-De kérlek...
-Nem! Nem akarlak megbántani így most én elmegyek.
-Ne menj! Kérlek!-nyúlt a kezem után.-Valahonnan megtudta a számom és zaklat, de nekem nem kell! Nem akarom őt!
-Ha nem akarod miért nem tiltottad le! Volt rá jó pár napod. Helyesbítve, ez egy hete megy így Andy! Ha nem akarnád akkor már rég tiltottad volna, de nem tetted.-vettem a vállamra a táskám és indultam meg a kijárat felé.
-Mia! Beszéljük meg!-szólt utánam, de én nem álltam meg. A férfi akit szerettem, magam mögött hagytam és menekültem haza a lakásomba. Nem érdekelt, hogy kirúg azért mert hamarabb jöttem el bentről. Semmi nem érdekelt jelen pillanatban, csak az hogy ne érezzem magamon keze érintését, a bőrömön a parfümje illatát, vagy forró és szenvedélyes csókjait. Nem akartam rá gondolni, de semmi más nem volt a fejemben csak Ő! Mindenről Andy jutott eszembe. Akár merre néztem ahogy menekültem az irodából, csak ő villant be a fejembe.
Miért csináltad ezt Andy? Azt hittem szeretsz? Vagy azt a nőt akarja újra feleségül venni azért volt ilyen fura a házassággal kapcsolatban is?
Lehet régebb óta képbe van az a nő csak annyira elvakított az iránta érzett szerelem, hogy fel se tűnt? Mi van ha ők titokban találkozgattak is?
Annyira gyorsan szedtem a lábaim hazáig, hogy már az utolsó métereken rohantam. A levegőt kapkodva nyomkodtam a lift hívó gombját. Otthon akartam már lenni. Azt akartam hogy biztonság vegyen körül. Ezt eddig Andy mellett találtam meg, de most ez mint a bárányfelhő az égen, szertefoszlott.
Az ajtómon bezuhanva fordítottam el a kulcsot a zárban és rogytam le a földre.
Üres voltam és kimerült. A szívem darabjaira hullott, mivel abban akiben bíztam ő nem bízott meg bennem. Nem tekintett rám a párjaként csak holmi játéknak. Mondhatni barátság extrákkal. Szerintem ő így gondolta ezt a "kapcsolatot".
Többet nem hiszem hogy beleképzelt volna, ellentétben velem. Én fülig beleszerettem és odaadtam neki a szívem, de ő neki nem kellettem. Neki se.
Ő is eldobott magától így ismét csak magamra számíthattam és senki másra.
Pedig én naívan azt hittem, hogy majd ő lesz az IGAZI!
Hát kurvára rábasztál Mia! Ismételten!
CZYTASZ
Chain to yourself Mr. Barber
RomansFélni az ismeretlentől, az új dolgoktól... Rettegek megbízni bárkiben is, de valaki hosszas küzdelmek árán mégis eléri azt, hogy csak rá számíthassak. Magához láncolta a szívem és nem engedi.