93. Első tánc

950 71 11
                                    

A kezemnél fogva húz a tömegen át. Alig bírom tartani a tempót vele mivel magassarkúban igen ritkán vagyok.
-Andy! Lassabban! Nem... nem tudok ilyen gyorsan...
-Apuka leszek?-fordult meg hirtelen így a mellkasának ütköztem.
-Hhh... csináltam reggel egy tesztet, mert az utóbbi óta is vannak a rosszullétek és pozitív lett. El szeretnék menni orvoshoz is mert biztosra szeretnék menni ezért nem mondtam eddig,de .. de nem tudtam titkolni és...
-Istenem!-tapadt az ajkaimra hirtelen. Kezei az arcomra csúsztak ahogy közelebb húzott. -Istenem kincsem.-csuklott meg a hangja. Szemeit figyelve könnyek ültek benne így én se bírtam tartani magam.
-Andy...
-A legboldogabb emberré tettél! Tudod?-kapkodta a levegőt ahogy a szemeim figyelte. Könnyei csorogtak az arcán végig így remegő kezeimmel próbáltam letörölni a sós cseppeket.
-Te is engem Andy.
-Menjünk orvoshoz!-kezdte el keresni a telefonját mire én a keze után kaptam.
-Az esküvőnkön vagyunk! Most így menyasszonyi ruhába nem megyek el orvoshoz!
-Tudnom kell kincsem hogy tényleg lesz- e kisbabánk! Nem bírok várni!-kapkodott össze-vissza. Teljes extázisba került.
-Én is kíváncsi vagyok szívem, de most... most itt van mindenki miattunk és...
-Van nálad még teszt? Elküldöm Melaniet, hogy hozzon!
-Andy!
-Vagy elszaladok én és veszek még vagy tíz darabot és..
-Andy!-kaptam el a karjait így ledermedt egy pillanatra.-Az esküvőnkön vagyunk! Ez most a mi napunk.
-De tudnom kell hogy...
-Tudni fogjuk! -kapkodtam a szemeim az övéi közt.
-Te hogy érzed?
-Szerintem sikerrel jártunk.-remegtek meg a pilláim. Andy a bent tartott levegőt kifújva ismét az ajkaim után kapott. Az arcom cirógatva csókolt lágyan míg a másik keze a hasamra simult.
-Édes kincsem, remélem hallod aput idebent. Már most te vagy a mindenünk. Borzasztóan szeretünk anyukáddal és mindent megfogok tenni hogy épségben legyetek. Az életem árán is!-villantak fel a szemei az enyémekbe. Alig láttam őt mert a könnyfátyol elhomályosította a látásom.
-Szeretlek Andy.-kapkodtam levegőért ahogy csak őt néztem.
-Te vagy az életem!-törölgette lágyan az arcomról az apró cseppeket.-De biztos ne hozzak tesztet?-elnevetve magam csak egy csókot nyomtam az ajkaira, majd a kezénél fogva húztam magam után. Már javában szólt a zene, a táncparketten pedig jópáran táncra perdültek. Köztük Stella is aki boldogan ugrándozott a habosbabos pörgős szoknyájában.
-Táncolsz velem Andy?-pillantottam hátra rá mosolyogva.
-Ki nem hagynám.-húzott vissza magához így a mellkasának simultam.-Amit a feleségem kér, azt teszem.-suttogta az ajkaimra.
-Szexi férjem akkor gyere beljebb a tánctér közepére velem.-haraptam meg az alsó ajkam miközben a szemeim cikáztak rajta.
-Nem lesz baja a picinek ha forgatlak?-kapcsolt egyből fejben.
-Nem lesz. Nem kell aggódni apuci.-pusziltam meg az arcát, majd a táncparkett közepére sétáltam. A tömeg szétoszlott így csak én és Andy voltunk a rivaldafényben. Ő csak figyelt engem, de a szemeiben láttam teljesen máshol jár.-Gyere Mr. Barber!-kiáltottam nevetve ahogy az ujjammal hívtam magamhoz.
-Andy bácsi! Táncolj Miával!-kurjantotta el magát Stella mire mindenki hangos nevetésben tört ki, kivéve egy valakit. Andy ajkán egy apró mosoly bújkált ahogy közelebb lépkedett hozzám, majd a kezét nyújtotta felém.
-Felkérhetem egy táncra?-pillantott végig rajtam én pedig gondolkodás nélkül simítottam a tenyerébe a kezem.
-Megtisztel Mr. Barber.
-Mrs. Barber.-csókolta meg a kézfejem és húzott magához.
Egyik kezem a kezében pihent míg a másik a vállán. Lassan ringatózva táncoltunk a lemenő nap utolsó sugaraiban. Meseszerű ez az egész amiben részünk van most. Leírhatatlan! -Gyönyörű vagy!-suttogta halkan. Fejem megemelve kékjeit figyeltem amik ragyogtak a boldogságtól.
-Apuci.-suttogtam halkan mire közelebb húzott.
-Anyuci.-vigyorodott el így mind két karom a nyaka köré fontam.-Jól van a mi kis angyalkánk?-kapkodta a szemeit az enyémek közt.
-Igen!
-És a csodás anyukája?-puszilgatta lágyan az ajkaim.
-Ő is most jól van.-kuncogtam fel halkan.
-Biztos ne menjek el még tesztért?
-Nem kell Andy! Úgy érzem sikerült elérni az álmainkat.-remegett meg a hangom, de ahogy az ajkai az enyémekhez értek, hirtelen minden gondolat elillant a fejemből. Boldogok voltunk. A rengeteg megpróbáltatás után most minden a legnagyobb rendben van az életünkben.
-Minden álmom valóra váltottad! Én is ezt fogom tenni.
-Már megtetted!
-Szeretlek. Őrülten szerelmes vagyok beléd Mia Barber!
-Én is beléd Andy Barber.-nevettem fel boldogan mire Andy a karjaiba kapva megpördített.-Andy!-kapaszkodtam meg a vállaiban ahogy forgott velem.
-Csak engem nézz.
-Mást nem is tudok és nem is akarok.
-Ahogy én sem!-tartott erősen, majd letett a lábaimra.-Ugye minden rendben?
-Igen! Minden a legnagyobb rendben van melletted.-simítottam meg a mellkasát.
-Picúrkánk is?
-Még nagyon kicsi Andy. Ha már most aggódsz, mi lesz...
-Még jobban fogok aggódni! Ezerszer jobban!-vágott a szavamba.
-De rendben lesz minden mert te itt vagy velünk!-cirógattam meg az arcát.
-Egy lépést se mozdulok mellőled! Rád leszek tapadva!
-Mhhh.. azt szeretem ha hozzám tapadsz.-haraptam meg vigyorogva az ajkam.
-Huncut!-mosolyodott el ahogy a nyakamhoz hajolt és lágyan megcsókolta.
-Te is mert csókolgatod a nyakam! Tudod hogy beindít?
-Tetszik?-vigyorodott el, majd lágyan megharapta a bőröm. A vérem egyből felpezsdült ahogy hozzám ért.
-Mhhh Andy!-szorítottam meg a karjait. Tudtam, hogy mindenki minket figyel, de most ebben a pillanatban csak Andyt láttam magam előtt. Kizártam a körülöttünk ujjongó násznépet és csak a férjem figyeltem. Megszűnt a külvilág számomra ebben a pillanatban.
-Szökjünk meg.-suttogta a fülemhez hajolva.
-Hogyan? Mikor mindenki minket néz!-kapkodtam levegőért.
-Hát így!-kapott fel a karjaiba.
-Andy!-nevettem el magam.-El..el fogsz ejteni!-kapaszkodtam szorosan a nyakában.
-Nem foglak! Vigyázok rátok!-mosolyodott el ahogy a vállam puszilgatta. Szorosabban ölelve őt, közelebb bújtam hozzá míg ő elsétált velem egy kis faházhoz, ami távol volt az ünneplő násznéptől.
-Hova viszel?
-Nyugalom! Mindjárt meglátod!-szorított közelebb.
-Ugye tudod hogy így mindenki tudja mire készülünk?
-Ne foglalkozz senkivel. Csak bízz bennem.-tett le a lábaimra óvatosan.
-Tudod hogy csak benned bízom!-néztem fel a szemeibe ahogy előtte álltam. Szemei cikáztak az enyémek közt.
-Annyira gyönyörű vagy kincsem.-simította meg az arcélem.
-Te pedig iszonyat szexi ebbe az öltönyben.-vigyorodtam el ahogy a zakóját igazgattam.
-Huncut.-harapta meg alsó ajkát mosolyogva.
-Hiányoztál Andy!-kémleltem az arcát centiről-centire.
-Te is nekem.-cirógatta meg az állam és húzott közelebb finoman magához.-És ő is.-simította a hasamra a tenyerét. A szívem nagyot dobban ahogy belegondoltam, hogy Anya és Apa leszünk.

Chain to yourself Mr. BarberTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang