" Evinek rast û jiyanek azad nebu nesibe me "
- Yavrum bu gece sana aldığım mor geceliği giy aksi taktirde sinirden üzerindekileri parçalayabilirim.
Gözlerimi korkuyla kapattım ben bana zarar vermesini düşünürken onun aklında bana vereceği ceza çok farklıydı her zamanki gibi benim cezam onun ödülüydü bir şey demedim sanki onu duymuyormuşum gibi gözlerimi açtım ve sohpet eden Baran abi ile Devrana odaklanmaya çalıştım Fırat hâlâ dikkatle bana bakıyordu ve ben cebine girip saklanma hissi ile doluydum ki Devran abinin bir lafı dikkatimi çekti.
- Baran sen Miraz Ağa'nın çocuğu için vereceği yemeğe katılacak misin ?
Baran abi çayını yudumlamadan önce cevap verdi şimdi Fıratın dikkatini de o sohpet çekmişti.
- Botan en yakın arkadaşım onun için de katılmak zorundayım sizde geleceksiniz herhal.
Devran abi olumlu yönde başını saladi Fırat da sohpete dahil olup cevap verdi.
- Miraz ağa yakın arkadaşım hem onun için hemde düğün yapmadık biliyorsunuz Avşinin karım olduğunu ve ağalığın bana geçtiğini bölgenin ileri gelenlerinin bilmesi için katılacaz.
Devran abi lafa dahil oldu.
- İyi o zaman hep beraber gideriz hem mazottan da tasarruf ederiz.
Bu dediğine ben hafif tebessüm etsem de Fırat ve Baran abi kahkaha atarak gülmüştü sonra Fırat dalga geçmeye başladı Devran ile.
- Olum asıl karın ağrını baştan söylesene sen cimri herif.
Devran abi de yarı ciddi yarı gülerek yanıt verdi.
- Benim babam zengin değil Fırat efendi bunları düşünmek zorundayım ekonomik olmam gerekiyor.
Fırat gülmeye devam ederken konuştu.
- Baran götürsün sen biz karımla ayrı gidecez.
Bunu söylerken bana göz kırpmıştı Devran bir şey demeden Baran abi lafa karıştı.
- Biz beraber gideriz Devranla.
Devran çocuk gibi Fırata dil çıkarıp konuştu.
- Barana bak da az adamlık öğren öküz ağa.
Çocuk gibi didişmeye başlayacaklar sanmıştım.
- Dilini keserim senin Devran.
Konuşma burda sonlanirken Baran abi yüreğimi yangın yerine çevirecek o soruyu sordu.
- Sizin resmi nikahiniz oldu mu Fırat
Gözlerimi acıyla kapatirken Fıratın bakışları mimiklerimi an be an takip ediyordu. Ne vardı bu soruyu soracak zaten bir tek resmi kayıtlarda özgür olduğumu hissediyordum ki Fıratın verdiği yanıt ile hem şaşırdım hemde yok olmak istedim.
- Olmadı da Avşin Martın 21' de 18 yaşına girecek ertesi günde resmi nikah olacak.
Baran abi anladım manasında başını saladı evlenmek istermisin diye bana sormadıkları gibi nikahı da bana sormuyorlar kendi kafalarına göre davranıyorlardı orda yokmuşum gibi konuşmalari dinlerken Fıratın doğum günümü bilmesi beni şaşırtmıştı ama bana yaşattığı o kadar şeyden sonra küçük detaylar bile beni mutlu etmiyordu. Gecenin geri kalanında erkekler iş konuşuyordu benim aklımda ise gece olacaklar dönüp duruyordu kendimi bir şekilde kurtarmak istiyordum uyuyormuş numarası yapmak bana çok mantıklı geliyordu yanımda oturan Fıratın omzuna başımı koydum ona yaslanmam ile Fırat bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVŞİN (Töre)
Teen FictionAvşin Sorin & Fırat Sorin - Yaklaşma bana !!! Genç kızın sesi odada yankılanırken, ceketini çıkaran adam yatağın önünde korkuyla duran kadına baktı. Sabır çekerek genç kizin kolundan tutup yatağa itirdi. Kalkmasina izin vermeden üstüne eğilip kız...