# Sınır 50 vote 100 yorum #🕛🕞🕒🕝🕑🕜🕐🕧🕢🕟🕔🕠🕕🕡🕖🕥🕙🕢🕤🕣🕘🕗
" Sana denilen o cümlenin kafanın içinde ne kadar kalabileceğini bilmiyorlar..."
En çok akşamlar duyuyorum zamanın acısını. Bir kandilin yağı bitmiş de fitili yanıyormuş gibi garip bir is kokusu yayılıyor eşyalardan. Eskimeyi hiç bu kadar yakın ve yoğun yaşamamıştım. Duvarlar bir sünger gibi emiyor gün boyu sokaklardan topladığım sesleri. Işık, sevinç ve hareket yeni koyu bir gölge bir dip yanlızlığına bırakıyor geriye bir iç çekiş, bir uğultu bir sayıklama gibi kendi sesim kalıyor.
#şükrüerbaş
- Firat ağa düşmanlık bitsin istiyorsan Avşini bana vereceksiniz!!
Zaman her şeyin ilacıdır derdi büyükler. Sahiden zaman her şeyin ilacı miydi. Zaman her şeyin ilacıysa benimde ilacim olmasi gerekmiyor muydu ? Oysa zaman geçtikçe yolundan çıkalı haftalar olan hayatım neden daha karmaşık bir hâl alıyordu ki. Düzelsin diye kabulendiğim en azından kabullenmek zorunda kaldığım şeyler neden yüzüme hayatımın acısını çıkarmak istermiş gibi kocaman bir tokat atıyordu.
Kolumdan savrulmam ile Fıratın ayağının önüne kullanım süresi dolmuş bir eşya gibi düşmem bir oldu dengemi sağlayamadığım için burnum yere değmişti. Burnumdan yayılan acı bütün vücuduma yayılırken duyduğum sesler ile yüzüme dökülen saçlarımı çekip karşıya baktım Fıratın sesini duyuyordum.
- Ne diyorsun lan sen oruspu çocuğu!!!
Henüz daha adını bile bilmediğim adam pis bakışlarını önce bedenime sonra yüzüme çıkardı ona iğrenir gibi baktım bakışları kanayan burnuma çıkınca yüzünde oluşan şaşkınlık ardından yüzü eski ifadesiz halini aldı iğrenç sesi kulaklarıma dolmadan önce bana doğru yürüdüğünü gördüm.
- Ne dediğimi duydun Fırat ağa düşmanlık bitsin istiyorsan Avşini bana vereceksin.
Ne olduğunu anlamama fırsat vermeden ellerini çeneme koyup ona bakmamı sağladı bakışları gözlerimde dururken elini itmek istedim onu itmek için kaldırdığım bileğimi havada yakaladı.
- Benim olana dokunduğun ellerini götüne koyarim senin Ali !!!
Saliseler bile geçmeden Fıratın kükremesini duydum ardından adının Ali olduğunu öğrenediğim adamın ensesinden tutup ayağa kaldırması aynı anda oldu.
Fırat tutuğu Ali'yi çevirip ona bakmasına bile izin vermeden kafa attı. Ali yer düşerken Fırat kendine gelmesine izin vermeden üstüne eğilip vurmaya devem etti Ali'nin ise yaptığı tek şey saçma bir şekilde dayak yerken gülmesiydi. Amcam elleri cebinde olanları izlerken neden Fırata müdahale etmediğini düşünmeye çalıştım.
- Gülme lan siktiğimin piçi gülme.
Gülmesi Fırati sinirlendirirken Ali daha fazlasını yapıp yediği dayağa rağmen gevrek gevrek gülmeye devam etti olduğum yerde dönen başıma ve kanayan burnuma inat amcama doğru gitmeye çalıştım çünkü burnuma değil sanki beynime darbe almışım gibi başım dönüyordu amcamın yanına zorlukla varırken Ali hâlâ yerde Fırattan dayak yemeye devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVŞİN (Töre)
Teen FictionAvşin Sorin & Fırat Sorin - Yaklaşma bana !!! Genç kızın sesi odada yankılanırken, ceketini çıkaran adam yatağın önünde korkuyla duran kadına baktı. Sabır çekerek genç kizin kolundan tutup yatağa itirdi. Kalkmasina izin vermeden üstüne eğilip kız...