2. Bölüm = DANSÖZ

7.9K 183 7
                                    

belimi kıvırtarak saçlarımı bir o yana bir buyana salladım . dans şovun bitince alkışlar başladı herkes ellerini birbirine delicesine çarpıyordu . selam verip soyunma odasına geçtim önüme takılan paraları alıp kader ablaya verdim .
kader abla " çok iyi işti güzel dans ettin ."
makyaj masasına oturup makyajımı temizledim belime kadar gelen siyah saçlarımı başımın tepesinde topladım.
bir sigara yakıp nefes çektim .
kader abla ." bu kadar fazla sigara içme erken yaşta öleceksin ."
sigaradan tekrar bir nefes daha aldım. kader ablanın yüzüne üfledim .
- şundan ölünmez merak etme kader abla .
kader abla koltuğa oturarak verdiğim paraları sayıyordu. ." sen geldin geleli bu pavyon çoştu. "
ayağa kalkarak pencerenin yanına gittim . " benim tek bir hedefim var abla oda kardeşimle tertemiz bir sayfa açmak . ama oda olamaz ki nerem temiz kalmış belki kardeşim benden tiksinecek ."
kader abla yanıma gelerek " mereka etme oda olacak az sabret hem senin neren pis kızım sen bunların hepsini kardeşin için yaptın hem arda sırada konuşuyorsunuz ne kadar özlemiş seni görmedinmi.
- Abla 1 yıl oldu burda ne kadar çalışsamda ne olacak ? daha yarısına bile ödeyemedim ki
.
gerçektende buraya geleli tam 1 yıl olmuştu zaman geçtikçe bende değişmiştim buraya uyum sağlamıştım ilk bir hafta çok korkuyordum burda ölüp gitmekten ama şimdi burda erkek gibiydim.
ilk bir kaç hafta sahneye çıkmadım dans nasıl onu öğrendim
sonra acemi acemi dans ettim saçlarım kısaydı buradakiler saçlarını beline kadar hatta dahada uzatıyorladı benim de saçlarım uzadı .
zaman geçtikçe makyaj yapmaya başladım kısa kısa dans kıyafetleri giydim . ilk başta başka danscının yanında dans ettim figüran gibi adı sevim di . güzel bir kadındı sevim abla gazinonun en iyilerinden di akşam olunca herkez onun için gelirdi .
onunda kaderi benim gibiydi.
zorla gelmişti . bizim gazinonun o zamanlar bir mafyası vardı güçlü bir adamdı yaşlıyı dı kel di. bu yaşına bakmadan sevim ablayı metresi yapmak istiyordu . ama sevim abla asla kabul etmedi istemedi .
..
gene bir akşam sevim ablayı hazırlamaya başladılar bütün makyözler onun peşindeydi. bu gece en az 1.000 kişi vardı .
sevin abla ve 6 kişi daha sahneye çıktık sevim abla önde dans ederken bizde ona eşlik ediyorduk . Aslında ben sevim abladan öğrenmiştim bu dans hareketlerini onu tekrar ediyordum..
kaç kez sahne yaptık bilmiyorum ama sevimli abla tüm güzelliği ile sahnede dans ediyordu .
havaya iki el silah ateş edildi . herkez arkasını döndüğünde o adam ve arkasında bir ordu .
silah sevim ablaya doğruydu . sevim anla korkmuş bir şekilde adama bakıyordu gazinoda tek çıt çıkmamıştı .
adam " ya benle gelen yada öl ."
sevim abla " hayata olmaz "
adam sevim ablaya 5 el ateş etti sevim abla gözümün önünde yere düştü sonra iki adam gelip sevim ablayı götürdüler . onun o kanlı yüzü aklımdan hiç çıkmaz.
sevim abladan sonra sabaha kadar ağladım nasıl birşeye düşmüştüm .adama hiçbirşey yapmadılar neticede sevim abla onlara göre maldı o gider başla biri gelirdi .
sevim ablanın arkasından 0züldüm boş yere bir hiç uğruna ölmüştüm burda güçlü kalmalıydım kimsenin bana dokunmasına izin vermeyecektim.
sevim abladan sonra beni baş dansçı yaptım ilk sahnede dans ettiğim gibiydi eskiden göz önünde dans etmiyordum ama şimdi herkez bana daha doğrusu vücuduma bakıyorlardı .
makyajımı bu kez daha fazla abartmıştılar aynada baktığımda ' bu benmiyim. ' kendim değildim .
dans şovları saçlarım herseyim çok güzeldi . kader abla hazırlardı beni.
1 yıl boyunca kardeşimle ayda bir defa konuşuyordum anca bu kadardı süre .
iyi bakıldığında dair fotoğraf atıyorlardı.
bazı amcalar bana yanaşmayan çalıştı ama izin vermedim hiçbir erkekle yatmadım yatmazdımda . amcalar dayılar ne kadar parası varsa çeker satar öyle gelirdi . parası olana bizi s.kicek zannediyor du ama o işer öyle değildi . bir kaç masaya oturmuştum. onlara boş boş sohbet sonra içki , sonra paralarını veriyorlardı işte o zamanda iş bitiyordu.
bazıları yatağa gitmek istiyordu ama o kadar çok içeriyodularki bayılıp duruyorlardı.
bizim gazinoda belirli kişiler gelirdi yaşlı kendini mafya sanan tiplerdir. sevim ablanın ölümünden sonra o amca da 1 yıl sonra vefat etmiş o kadar çok sevindimki sevim ablanın intikamını almış gibiydim.
sabah kalkarken sadece kardeşime kavuşmak için gün sayıyorum benden nefret etmesini utanmasını istemiyorum.
kader abla yanıma geldi.
" kız bugün varya çok büyük bir konuğumuz var aman gözünü seveyim adam seni yanına çağırırsa git bir lafını iki etme.
- peki . .. de . kim bu gene yaşlı bir moruk mu.?
- Bilmiyorum ama bu adam bir mafya babasıymış patron dedi. adama iyi davranın bir dediğini iki etmeyin dedi .
- iyi öyle yaparım da ben ne giyicem.
- patron bu geceye özel kıyafet hazırladı. kırmızı bir şey aldık dekolteli filan .
kader ablanın verdiği südyensi taşlı üstlüğü giydim altıma uzun bir etek ama iki taraftan yırtmaçlı gene taşlı eteği giydim . kader abla saçlarımı maşa yaptı.
makyaj olarak kırmızı ruju sürdü far filan derken baya iyi oldu . aynada kendime baktığımda 1 yıl önceki nem yoktum onun yerine tuttuğunu koparan bir kadındım .
sahneye çıktım bu kez 10 kişiydik öndeki masada bir adam sigara içiyordu dumanlar yukarı çıkıyordu . ama adamın yüzünü göremiyorum çünkü sahne ışığı sadece bir bölümü aydınlatıyor du.
dansa başladım her yerimi kıvırtarak saçlarımı sanıyordum eğilip kalıyordum arkamdakilerde vana eşlik ediyordu.
dans bittiğinde sahne ışıkları açıldı herkez alkışlamaya başladı selam verdim . adama baktığımda adam üzerinde gömlek ve ceket giymiş üzerine siyah bir paltosu vardı . yüzü hiç de yaşlıya benzemiyordu yakışıklıydı esmer tenli siyah saçlı bir adamdı gömleğinin bir kaç düğmesi açık olduğu için kasaları nı görebiliyordum. daha önceden böyle bir adam görmemiştim acaba bahsettikleri adam bu muydu .?
ikinci gösteri için hazırlanmaya başladım.
bu kez seyircilerin arasın da dans ediyordum adını bilmediğim adamın gözü hem benim üstmdeydi . bizim kızlarda adamı sarmışlar dı onunla yatmak için savaş yapıyorlardı neredeyse.
adam bir ekimde sigarası diğer elinde içkisi le yaptığım şovları izliyordu.
son şovumu yapıp bitirdim. soyunma odasına girip mola verdim . arkamdan kader abla geldi.
- GÜLLÜ ...!!!
bir nefeste yanım geldi . onu tutup " ne oldu ?."
- kızım o adam seni istiyorlar yanında onunla ilgilenmeni istedi .
- Banane kader abla ilgilenmiyorum bunun için büsürü eskort var benim görevim dans etmek . gitsin başka kadınlarda tatmin olsun.
- Vala gülü sen genede bir git sonrası senin için kötü olur .
elimdeki mendili yere attım .
o adamın oturduğu koltuğa gittim adamın etrafı kızlarla çevrilidir bide beni istiyordu .
sahte gülümsememi takınarak yanına oturdum .
adama kızlara el işareti ile yanından ayrıldı.
sadece ben ve o vardık .
adam bana içki uzattı tek yudumda bitirdim .
etrafımız korumaları ile kaplıydı adamın yanına biri eğilerek g dedi adamın yüzü anında sertleşti . ban dönerek.
" bundan sonra buraya geldiğimden sen bana hizmet edeceksin . "
kafamı salladım birşey desem anında öldürürdü beni
adam ayağa kalkarak . " adın ne ?"
- GÜLLÜ .
adam ayağa kalkarken boyunun sandığımdan daha uzun olduğunu gördüm daha önce gördüğüm o ayyaş amcalara yada bir kaç arsa sattı diye kendini bir b**k zanneden o adamlara benzemiyordu oturduğum yerden ona bakarken o çoktan çıkışa doğru ilerledi arkasındaki adamlarda onun peşinden gidince etraf çok büyük göründü gözüme .
umarım bu onu son görüşüm olmasını diledim umarım onu birdaha görmezdim ....

Sizce nasıldı

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin