GÜL .
Gözlerimi açtığımda . Hiç bu kadar derin uyumamıştım.
Belkide eskiden yakalanma korkusuyla yaşıyordum ama şimdi bu durum yoktu . Üzerimden koca bir yük kalkmış gibiydim . . .
sağ tarafımdaki oğlum gözlerini açmış bana melül melül bakıyordu . üzerimdeki çarşafı kaldırıp toplayıp kenara koydum .oğlumu kucağım aldım . şuanda ne yapacağımı bilmediğim için aşağıya inmeye karar verdim . merdivenlerden aşağıya indiğimde koltuk ta uyuyan kadiri gördüm . yanına yaklaştım sert yüzü uyurken bile yumuşamamıştı. iki elini göğüz hizasında bağlamış kafası yana düşmüştü .
kalbimde ılık bir sızı hissetim . o benden nefret ettiği gibi bende ondan nefret etmek isityordum ama olmuyordu . birşey buna neden oluyordu . eğer başka şekilde karşılaşsaydık aile olabilirmiydik diye düşündüm . sonra boş hayallere kapıldığım için kendime kızdım beni 2 yıl daha yanında tutacak sonrada öldürecekti .
kapının zili çaldığında kadın koşarak kapıyı açmaya gitti . ben yerimde kalkarak kapıya yöneldim.
adamlar içeriye kocaman bir peşik taşıdıklarında şaşırmıştım . arkamdaki nefes sesi ile arkamı döndüm . şaşırarak "peşik ?" Dedim devamını getirmeden kadir sözümü tamamladı.
"evet . çocuk daha rahat uyur öyle yatakta rahat edemez ." Dedi .
oğlumuz için peşik almıştı içimdeki çiçeklerden bir tanesi çiçek açmıştı sanki ... "teşekkür ederim ." adamlar peşiği benim kaldığım odaya götürmüşlerdi . gerçekten çok güzeldi .kadın " beyim sofra hazır ." Dediğinde
kadir elimi tutu . kalbimeki sızı biraz daha artmıştı sanki .kadir ile beraber aşağıya inerken bir yanımda oğlum diğer tarafta da o vardı . Salon ile mutfağın tam artasında kocaman bir yemek masası vardı .
Masaya oturunca kadın çocuğumu benden almak istedi vermek istemedim.
Kadir " çocuğu ver daha rahat kahvaltı yaparsın ."" Acıkmıştır önce ben onu bir doyurmam lazım ."
Alpaslan ile yukarı çıktım . Bir yandan peşiğe baktım . Beyaz ve tüllüydü. Alpaslanı emzirirken. Her gecen gün büyüyordu sanki . Alpaslan şuan bebekti ama büyüdüğünde kadir onu sevemezse kalbi kırılabilirdi. Gözüm sağ rafta duran dolaba çarptı . Dolabın kapıları cam olduğu için içi gözüküyordu içinde bebek bezi bir kaç tane bebek kıyafeti ve biberon oyuncak gibi şeyler vardı vardı.
Emizrdikten sonra kadına verdim.
kadın Alpaslan ile ilgilenirken bende aşağıya indim ve masaya oturdum .Kadir tableti ile ilgilenirken. " birşey sorabilirmiyim ."
Kadir başını salladı " bunu sormak belkide hatta ama kız kardeşim ile arkadaşlarımı çok merak ediyorum. "
" sana en başından demiştim bu evde benim kurallarım geçerli ve sen sadece burda oğluna bakmak zorundasın ."
" ama ..." Kadir sözümü bölerek " daha fazla birşey demene gerek yok yemeğin bittiyse oğlunun yanına git ."
Kadirin bu kadar duygusuz olmasını anlayamıyordum beni sevmese bile bir oğlu vardı ona bile bir kere bile dokunmamıştı .
Az buçuk yiyip sofradan kalktım yukarı çıkarken kadirin telefonu çalmaya başladı . Çalması ile kadirin çıkması bir oldu .
Kadir zayimoğllu
Peşik aldığımı duyduğundaki sevinci hala gözlerimin önünden gitmiyordu . En ufak bir şeyle bile mutlu olan bir insan bulmak çok zordu .
Gül ailesine düşkün olduğu her halinden belli oluyordu . Ama benim himayem altındaki bir insan benim kurallarımın dışına çıkamazdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
Romancebir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...