NERGİS
( 27 . Bölümün devamından )
Adam silahı arkasına koydu ." Merak etme kadın! benim tek derdim intikam. Ve sende bana yardım edeceksin ! yoksa seni kendi ellerim ile pavyona veririm .kaçmış olduğundan haberim var .!."
O anda yapacağım hiçbir şey yoktu . Annem ve kendim için Gülü satmak zorunda kalmıştım .
'Gülün bana can borcu vardı bu şekilde bu borcu ödemiş oldu .' Dedim kendi kendime vicdanımı rahatlatmak için...
Behramdan teklifini beklerken hiç beklemediğim bir şey söyledi " bana oğlunu getireceksin .!"
Behram denen adamın dediklerine şaşırarak. " Ne ! HAYIR O BİR ÇOCUK MASUM !". Dedim kendimi bunu yapacak güçte bulamıyordum. Gül oğlunu canından çok seviyordu onun için herşeye katlanırdı bu onun sonu olurdu.
Adam lafımın üzerine kaşlarını çattı sinirlendiği belliydi. " O zaman sevgili anneni öldürmemizimi istiyorsun .!"" HAYIR.! ANNEME DOKUNMAYIN ONUN BİR SUÇU YOK ! AMA ODA BİR ÇOCUK ONUNLA NE YAPABİLİRSİNİZ.!" Bunların hiçbirini yapmak istemiyordum . dizlerimin üzerine çökmüş iki elimi yere koymuş düşünmeye çalışıyordum. Adam çenemden kavrayarak kafamı yukarı kaldırdı. " Benim çocukla işim yok kadın ! Torunmun katilini bana getirecek bir anahtar sadece .! Kadir denen şerefsizde o orospuda ölücek ondan sonra çocuk umrumda bile değil .! Bana yardım edeceksin yoksa dediğim gibi anneni siktirir gözünün önünde parçalara ayrırım ." Behram denen adamın sözleri kanımı dondurmuştu. Gözlerinde en ufak vicdan aradım ama yoktu .
Tuttğu çenemi daha da sıktı canımın acımasını umursamadı. şuan ki caresizliğim yüzünden kendimden nefret etsemde kabul etmek zorunda kaldım .
Kafamı salladığımda tutuğu çenemdeki elleri gevşedi sıktığı çenemi baş parmağı ile okşarken dokunuşları bile midemi bulandırıyordu ." Aferin sana doğru kararı verdin ."
Geri çekilip cebindeki sigara paketinde dal alıp yaktı . Hala bunu yapmak istemiyordum bana bir neden lazımdı .
" Bakın ben bunu kabul etsem bile Gülü nerde bulucam o kadirin yanında ve evlerini bilmiyorum ne diyeceğim nasıl o bebeği buraya getireceğim bilmiyorum.?"Behram lafımın üstüne " oda sana kalmış ama sana yardım edeceğim. Adamlarım seni bir pansiyona bırakacak üstün başını kirleteceğiz birkaç gün sonra da Gülü arayıp yardıma muhtaç olduğunu söyleyeceksin bu sayede seni almaya gelicek .ondan sonrası sana kalmış .o eve girip en savunmasız anlarında çocuğu alıp buraya getireceksin. Bu sayede sen özgürlüğüne bende intikam almış olacağım!"
Behramın dediklerini istemesemde yaptım bir kaç gün pansiyonda kaldım . Ama içim içimi yedi. Daha bebekti o nasıl kıyardım .
Dediği gibi gülü aradığımda ikiletmeden yanıma gelmişti . Tam da istediğim gibi beni kendi evlerine götürmüştü. Ama buna ev denirse kale gibiydi korunklı bir yapıya benziyordu ben burdan elimde bebekle nasıl çıkacaktım .?😈
Ben Gülü kötü halde beklerken gül bana ne kadar mutlu olduğunu anlatıyordu kadiri anlatırken gözlerinin içi gülüyordu onun bu mutlu halleri benim kanıma dokunmuştu ben orda tehtit görürken o burda sevdiği adam ve çocuğuyla mutlu mesut yaşıyordu adaletsizlikdi bu !
O an karar verdim bunu yapacaktım ama bunu Behram denen köpek için değil gülün huzuru bozulsun diye bu zamana kadar herşeyin en güzeli gülündü şimdide onun oluyordu cengiz bile ona olan saplantılı aşkı yüzünden ölmüştü benim neyim eksiktiki ? şanslı orospu işte .!
Ben bir gün olsun mutlu değilken o burda keyif çatıyordu ama yeter ! Onun mutluluğunu elinden alacaktım.!
Evlilik haberlerine şaşırmıştım. Bana anlatırken ki mutluluğu saflığı bir kez daha içimden ona karşı mal Dedim. Bana iyi davranması bile bana koymaya başlamıştı. Yaptığım her şeyi nasıl unutmuştu .! Bu kadar iyi niyet fazlaydı.
Adamlar benden haber beklerken aslında bir kurtuluş yolum daha olduğunu anlamıştım. Kadir gibi büyük bir mafya babasının himayesindeydim. istesem annemi korunaklı bir yere götürürler bana yardım ederlerdi . Ama istemiyorum! Gülün iyiliği altında ezilmekten sıkılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
Romancebir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...