48 .Bölüm = Gerçek

942 55 13
                                    

GÜL

" yıllar oldu ."

" Elif !"

" Abla !".

Onca yıldan sonra elif karşımdaydı . En son 8,9 yaşındaki çocuk şimdi çok güzel bir genç kız olmuştu .

Elife yaklaşıp ona sarıldım .

" Seni çok özlemişim ." Dedim .

Elifte aynı şekilde bana sarıldı. " Bende seni çok özlemişim ablacığım. "
Biraz daha sarıldıktan sonra elif bana bakmak için geri çekilip .

" Abla Hala çok güzelsin " dedi .
Gülerek " Sende çok güzel bir kız olmuşsun. " dedim
.
Elif " Ablacığım onca yıl seni çok merak ettim . Oğlunun acısı ile çok kötü günler yaşadın ."

Elif Alpaslan'ın yaşadığını bilmiyordu.
Gülerek " Elif Alpaslan yaşıyor ." dedim .
Elif ciddileşerek ." Abla Alpaslan öldü ya . Hani yanmıştı ." dedi korkuyla.

" Hayır elif yaşıyor ." dedim .

Elif emin olmak için kadire baktı. kadir de onay verince bana bakarak ."Ciddimisiniz !"

" evet . Hatta şuan üst odada ."

" Ne ! Allah'ım şakamı bu ! Ne demek üst oda da! benim yeğenim yaşıyor mu .?"
" evet yaşıyor ."

Elif tekrar bana sarılarak " Abla ne kadar senin adına sevindim bilemezsin. "

" biliyorum . Tamam hadi ayakta daha fazla kalma yol yorgunsun ."

Elifi solana götürünce elif " Ben bir Alpaslan'ı görseydim. Çok merak ediyorum. "

" elif çiğim bilmediğin çok şey var geç otur anlatayım ."

Elif merakla koltuğa oturdu .
Kadir ise karşımızdaki koltuğa oturdu .
Elife Alpaslan hakkında her şeyi anlatınca şok olmuştu .

" Abla bu dediklerin çok kötü. Yeğenim neler yaşamış . Peki ne zaman . Anne babası olduğunuzu söyleyeceksiniz ." dedi Kadir ile bana bakarak .

Kadir " Şuan doktor uygun görmedi . O söyleyene kadar onu buraya alıştırmamız lazım ."

Kadiri Onaylayarak . " Yani ne kadar söylemek istesem de aceleye gelsin istemiyorum . Önce bizi sevsin ,kendini güvende hissetsin , bu evin bir parçası gibi görsün kendini ondan sonrası daha kolay olur gibi geliyor " dedim .
Elif başını sallayarak " Yani bence Alpaslan'ın of . yani tuğranın bir an önce öğrenmesi lazım. Bu şekilde kendini daha çok adapte eder ."

Kadir elife " Elif Biz doktorun gösterdiği yoldan ilerleyeceğiz. Sende lütfen çocuğun yanında böyle imalarda bulunma ." dedi sertçe.

Elif ellerini havaya kaldırarak .
" tamam . Sadece öneri tuğra çığımı kötü etkileyecek bir şey yapmam söz ."

Kadir rahat bir nefes alarak geri yaslandı . İkimizde Alpaslan'ın kalbini kazanmaya çalışıyorduk.

Elif bize Amerika'daki yaşadıklarını anlatırken merdivenlerden Alpaslan inmişti .

Yanımıza gelip ayakta durdu . Kadir ona oturması için yer gösterdi .

Elife merakla bakarken Elif elini uzatarak. " merhaba Tuğra. Ben senin teyzenim . .. Yani of gülün kız kardeşi Elif teyze diyebilirsin . Ya da abla . ... evet abla de .! Yada Elif abla da diyebilirsin. Yani benlik bir sorun yok. Sen ne- " kadir sözünü bölerek " yeter . Elif ne istiyorsa onu diyebilir . " Dedi .
Elifin hepten morali bozulurken elini tutup . " Elif sende ." dedim sessizce
Oda bana ne yapabilirim bakışı yaptı .

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin