5. Bölüm = ATEŞLİ DANS

6.7K 140 15
                                    

Hey selam ✋️🖐🖤🖤❤️❤️

.......Gül .......
offfff kaç saattir kader abla ile kıyafet deniyoruz bide buda yetmemiş gibi buranın şefi de var kader abla beğense o beğenmiyor hayır anlamıyorum ne bu bu kadar hazırlık büsürü güzel eteğim var ama illa özel dikim elbise seçecekmişim . Sanki cumhurbaşkanı karşısına çıkacam . kader abla ile şef Nurgül abla beni bir taraftan bir tarafa çekiştiriyordu ikiside birbirlerini sevmez o yüzden ikisinin fikri birbirlerinden hep farklıydı tabi olan bana olmuştu . Allah yardımcım olsun bu saatten sonra.

Nurgül abla kolumu tutarak " ısrar etme kader ... gül bunu giyecek ."
kader abla ise öbür kolumu tutarak kendine çekti ." sen sevksizsin Nurgül seçtiğin kıyafete bak beş para etmez ben güle ne yakışacak olanı bilirim ."
Nurgül abla kolumu bırakarak kader ablaya doğru yürüdü iki elini beline atarak " bak sen şu köfte burna bide beni mi beğenmiyorsun öylemi.. bana sevksiz diyene bak önce sen üzerindeki kıyafetlere bak da öyle konuş "
kader ablada kolumu bir çırpıda bırakarak Nurgüle adım attı . " Sen bana ne dedin , ne dedinn!"
Nurgül abla gülerek " köfte burun dedim ne yapacaksın " .
ikisi birbirlerine o kadar yakındılar ki her an kavga çıkabilirdi . ikisinin arasına girerek " Tamam sakin olun siz bana bırakın ".
ikisi de ağızlarını açmasına fırsat vermeden" ben birşeyler yapıcam siz gidin hazırlıklar yapın başka işiniz yok mu sizin .!
Nurgül abla önden çıktı kader ablada bana öpücük kondurup dışarı çıktı .
Bende kıyafet ne seçsem diye düşündüm . Ben bunlara ben hallederim diye demiştim ama ne yapacaktım ? . Aklıma hiçbir şey gelmiyordu daha sonra kırmızı bir oryantal elbise buldum beyaz boncuklu bir altlık ve üstlük gördüm . üstün dekoltesi fazlaydı ama saçımı önüme atınca fazla gözükümüyordu.
saçımın önlerini az bir tutamını ördüm elbisem zaten abartılı olduğu için sade kırmızı bir ruj sürdüm. aynadan kendime baktığımda gerçektende efsaneyedim . bu gece kim gelecekse dipleri düşecekti .
kapı tıktılandı kader abla odaya girince derin bir oh çektim çünkü cengiz denen o piç kurusuda olabilirdi de . kader abla etrafımda bir tur dönünce " cok güzel olmuşsun gül gerçekten de sevkin baya iyiymiş ."
- teşekkürler . dedim gülümseyerek.

yavaş yavaş etraf dolmaya başlamıştı öndeki masalarda hala boştu cengiz de etraftakilerle ilgileniyordu babası geleceği için götü üç buçuk atıyordu . nede olsa artık eskisi gibi rahat rahat patronluk taslayamayacaktı.

kader abla ve Nurgül abla yemeklerle ilgileniyordu bende bir köşede oturmuş saatimi bekliyorum masanın üzerinden bir içki doldurdum fazla içki içmeyi sevmezdim ama böyle zamanlarda iyiydi zaten buranın derdini bir tek bana sigara ve içki unuturuyordu.
cengiz bana doğru geldiğini gördüm içkiden bir yudumdaha aldım. cengiz karşıma oturdu . " ne o içkimi içmeye başladın.?"
içkim bittiği için bir bardak daha doldurdum sırıtarak " haa sanane lan ister içerim ister içmem senin gibi ayyaş değilim ."
ben bu adamı ne kadar terlersem bu adam bana daha fazla yapışıyordu .
cengiz " demişmiydim. bilmiyorum ama senin bu ters cevapların beni daha fazla azdırıyor ."
dudaklarımı büzüştürüp ona doğru kafamı eğdim " sen arsız bir insan olduğun için sana küfretmem hoşuna gidiyor ama anlamıyorum bir insana bunları desen soğur ama sen soğumuyorsun ."

cengiz " Galiba senin sayende arsız bir insan oldum ama emin ol seni siksem belki soğurum yada daha fazlamı ateşlenirim işte orasını ben bile bilmiyorum. "
onun bu arsız lafları benim midemi bulandırmıştı içimden ne küfürler geliyordu ama kendimi tutmam lazımdı zaten bugün babası geliyordu tartışmak bana zarar verirdi oğluna istediğime ediyordum ama babasına karşı gerçekten de korkuyordum ona karşı hiçbirşey yapmıyordum hatta ağızımı bile açamıyordum lanet olsun . daha fazla bu gereksiz varlık ile tartışmak istemiyorum ayağa kalktım arkamdan elimi tutu .yüzüne anlamsız bir şekide baktım .
cengiz " ne o yaksa kaçıyormusun gülüm ."
başımı sallayarak " Aynen onu yapıyordum senden uzağa neresi olursa oraya gidiyorum ".

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin