nergis tek başına bir odada kalmıyordu 5 kişi aynı odadaydılar .
odayı bulup içeri geçtim odada 3 kişi vardı ikisi birbirinin tırnağına oje sürüyordu diğeride yüz bakımı yapıyordu nergis ise elindeki bileziği ile oynuyordu. oje süren kızlar beni görünce ayağa kalktı kızlardan biri. " Hoşgelmişsin güllü ablam kime bakmıştın ." dedi samimi bir tavırla buradaki kızların birçoğunun yaşı benden küçüktü bazıları 17 yaşındaydıylar ne acı öyle değilmi okuma çağında olan birinin burda başkalarının yada ailesinin günahlarını çekmesi .
" hoşbulduk ." bunu derken nergise bakıyordum ama nergis beni duyduğu halde yüzüme bakmıyordu .
başka bir kız " abla seni gerçekten kendime çok örnek alıyorum kimdir diye bakmadan adamın ağzına lafı takıyorsun helal valla cengize yaptıkların gerçektende yürek isterdi . dedi gülerek
" teşekkür ederim. kızlar ben nergis ile konuşamak için gelmiştim "
nergis başını kaldırıp bana baktı daha sonra ranzadan atlatıp " Ne o niye geldin sen "? dedi sert bir tavırla .
" istersen dışarıda konuşalım ?"
nergis istemeyerek de olsa benden önce odadan çıktı bende onun arkasından gittim nergis kuytu bir yere gidip sırtını duvara yasladı ellerini göğüs hizasında kovuşturup bana baktı ." ne söyleyeceksen söyle fazla zamanım yok ."
Bende karşısındaki duvara geçtim. " Demek zamanın fazla yok . Bende kıymetli zamanını çalmak istemem . biliyorum beni sevmiyorsun ben de seni pek sevdiğim söylenmez ama dün olanlardan sonra bana olan itirafından sonra seni az da olsa anladım. "
nergis kaçlarını çatarak " Neyi anlamışsın sen ?"
- nergis buraya hangi sebeple geldin bilmiyorum ama kimse ile güç yada sevilmek için birlikte olmak zorunda değilsin sana dünde söyledim böyle yaparak kendini değerleştirmiyorsun .
- benim kimsem yok tamamı sende ne demek istiyorsan hemen söyle .!
" şunu demek istiyorum ben senin her zaman arkandayım eğer bir gün bir sıkıntın olursa çekinmeden gel . ama senden tek istediğim bir şey var oda pişman olacağın birşeyi yapma olurmu ."
nergis " Sen bana onca yaptıklarından sonra birde arkamda mı olacaksın istemez ! . uzak dur benden sana ihtiyacım yok .!!!" diyip yanımdan uzaklaştı .
onun hakında üzülmüştüm ama en azından arkasında biri olduğunu biliyordu.
toplanma alanına gidip televizyon izlemeye karar verdim kimse olmadığı için şanslıyım koltuğa yayılıp televizyon izledim .
kumandayı elime alarak kanalarda gezmeye başladım ' sıkıcı , sıkıcı , offf bunlar ne ya her yer haber '. en sonunda inci tanelerini izlemeye başladım . benim hayatıma benziyordu gerçeklerimiz bir dizi olarak izlemek ne acıydı belki de yıllar sonra bende bu günlerimi hayal olarak hatılıyacaktım belkide hatırlamıyacaktım .
ben dalmış televizyon izlerken bana doğru gelen sinirli cengiz i gördüm cengiz o kadar laf söyledikten sonra hala yanıma mı geliyordu şaka gibi.
cengiz benim yanımdaki koltuğa oturunca ayaklanıp önünde durdum cengiz keyifli keyifli bana bakarken benim gene sinirlerimle oynamıştı .
cengiz"otursana gül " dedi sırıtarak .
- ne istiyorsun yetmedimi sana dediklerim..
cengiz 32 dişini göstererek kahkaha attı .
" Hayır tatlım şuan konu bu değil senin bana dediklerini umursamıyorum ama sanmaki unutum bunun bir karşılığı olucak meselaa o çok sevdiğin kardeşin ."
gözlerim kocaman açıldı " N-ne diyor-sun sen be ".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
Romancebir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...