" HAYAT BİTTİ DEDİĞİN YERDEN TEKRAR BAŞLAR ."
3
...2
...1
..Elif ile balonu patlatığımızda içinden mavi kağıtlar döküldü.
Herkez sevinçle birbirine sarılırken bense bir oğlum olacağı için sevinmiştim .
Bir oğlum olacaktı benim her zaman yanımda duracak annesini koruyacak geçmişimi bana unuturacak bir çocuğum olacaktı . Gözlerimden sevinçten yaş düşerken
nergis " Bir erkek bebiş geliyor.!! "Cemile ve nergisle sarıldıktan sonra kader ablaya baktım onun yüzü düşmüştü morali bozulmuştu. Onun yanına gidince zorla bana gülümsedi ." Tebrik ederim kızım. " ona sarılınca oda bana sarıldı arada karnım olduğu için zor oluyordu .
" yanımda olduğun için çok teşekkür ederim. "
" bende çok teşekür ederim gül bana hayatımı geri verdiğin için . Ben anne olmasam bile sen benim kızım sayılırsın ."" sende annem .. annem öldükten sonra bana ikinci anne oldun başka biri yerinde olsa bana bu kadar iyilik etmezdi."
İkimizde şuan ağlamak üzereydik . Ben zaten hamile olduğum için çok duygusallaşmıştım .
Nergis bir anda telefonu ile gelerek " hadi fotoraf çekilelim..."
Cemile ve kader ablanın ortasına geçtim elif ise hemen yanımdaydı .
Nergis önümüze geçerek hepimizi alacak şekilde çekti .....
Cemile ve nergis evi toplamışlardı cemile gidince nergis elifi alıp odaya gitti bende üzerime daha rahat birşey giydim kader abla nın yanına oturdum.
" Ne düşünüyorsun ?."
" hiçç .. sen mutlusun ya daha ne isterim sadece bebeğin erkek olması .."" Erkek olursa ne olur ki .?"
Kader abla ben tarafa dönüp elimi tutu " karnındaki bebek kadirin velihattı önceden sadece bebeğiyken şimdi varisi oldu . Böyle mafyatik işler babadan oğula geçer. "
Kader ablanın kaygılarını iyi anlıyordum benimde korkularım kaygılarım vardı ama artık günü gününe yaşmaya karar vermiştim. Yarının ne olacağını kimse bilemez....
" İster erkek olsun ister kız onu benden kimse ayıramaz . Onu alması için cesetimi çiğnemesi lazım .!"
" Zaten hedefide bu ... "
Odadan içeriye nergis girince konuyu kapattık ." Ne konuşuyordunuz öyle fısır fısır ."
Geriye yaslanıp " Hiç dedikodunu yapıyorduk. "
" Aşk olsun gülo ya bende düşünüp sana bebek hediyesi almıştım. "
" hediye? "
" aynen hediye "
nergis arkasına sakladığı paketi bana uzatı . Paketi açınca miniminacık bir mavi zıbın çıktı .
Nergis " cinsiyetini önceden bildiğim için bebişinin ilk hediyesi benden olsun istedim ."
" teşekkür ederim nergis ." Nergisin bana bu kadar iyi davranması beni şaşırtıyordu ama belkide zamanla birbirimize alışıyorduk.
Kader abla "artık bebek masrafları olduğu için bunun peşihi olur kıyafeti bezi maması lazım. " kader abla ihtiyaçları sayarken bunları nasıl alacağımı düşündüm 3 aylıken bile rahat haraket edemiyordum şimdi nasıl olucak tı bilmiyordum.
Nergis " çok masraflı ama olsun be bebişe herşey feda olsun ."
Biraz daha sohbet ettikten sonra odalara dağıldık kader abla elif ile bir odada kalıyordu ben rahat yatayım diye nergis koltuğunda mutluydu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
Romancebir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...