38. Bölüm = Soğuk Ateş

1.4K 67 14
                                    

 💥🔥

Gül

 Günler sonra oğlumdan  haber almıştım.

Hem mutluydum hemde içimde tuhaf bir korku vardı . Elimin titrediğini telefonun yere düşmesi ile anlamıştım. Yerdeki telefonu eğilerek hızla yerden aldım .

  Gerçek mi diye Mesajı defalarca okudum.  bu hasret bitecekti . Mesajın altında birde konum vardı .

Kadire haber verip vermemek arasında kalmıştım .  oğlumun canı  tehlikedeydi .   Bir an olsun Hiç düşünmedim kendi canımı en kötü bana bir şey olurdu .  Ama oğlumu kurtarmış olurdum .

Hızla üzerimi giyindim . Cemile ve nergise görünmeden evden çıkmam lazımdı yoksa kadire haber verirlerdi . Zaten bir an olsun yalnız bırakamıyorlardı.

Kafama şapka  takıp odadan çıktım.  Odadan çıktığımda arkadan kapıyı kilitledim bu sayede kapıyı açmak için oyalanacaklardı ve bu da bana zaman kazandırıldı  .  Aşağıya sesiz sesiz indim . Cemile ve İlknur abla görünürde yoktu . Amacım mutfağın oradan çıkmaktı. Orada da  ana yola gidiş vardı .

Merdivenlerden aşağıya inerken başka taraftan cemilenin sesleri yükseldi . Solana hızla gelip beni görmeyeceğim bir yere sakladım .

Cemile elindeki telefon ile solana doğru yürüdü  .” evet . Gülde çok kötü . Aynen. Merak etme İlknur teyze bir an olsun yalnız bırakmıyorum . Tamam sen telaşlanma ben buradayım . ... aynen sen rahat rahat işini hallet .... valla en son uyuyordu . .. Tamam .”

Cemile telefonu kapattı . O buradayken mutfağa nasıl geçecektim .  

Cemile solandan ayrılmayacak gibi geliyordu . Yanında  duran bardağı biraz uzağa attım . Su sayede Cemile bu sesin benden geldiğini düşünecek ve yukarı  çıkacaktı.  Bardak  tuzla buz olurken. Cemile de sesin nerden geldiğini düşünmeden merdivenlere doğru gitti .

Cemile solandan ayrılınca hızla mutfağa koştum . Arka kapıdan çıktığımda en zoruna gelmiştim . Sonra kendi  kendime şunu dedim .” bir kere bu evden çıktım bir kere daha yaparım .”

Bu evin arka kapısı  vardı ama büyük ihtimalle orda da adamlar vardı . Arka kapıya doğru gidince  evden yüksek sesler yükseldi . Arka kapıyı biraz araladım . Adamlar hızla ön kapıya doğru  giderken şansıma bir kez daha şükrettim.  Yavaşça araladığım kapıdan çıktım .

 ‘ Bekle beni oğlum .’ Küçükte olsa bir planım vardı oraya vardığımda kadiri arayıp haber verecektim. 

Koşar adımlarla oradan uzaklaştım.  Biri  beni  görmesin diye dua ediyordum içimden adeta .

Ana yola vardığımda taksi beklemeye başladım .

Telefonumu kapatmıştım arasalar ’da  ulaşamazdılar.  Hem yürüyüp hemde taksi arıyordum . Bana doğru gelen taksiyi görünce  elimi havaya kaldırdım . Taksiye binip adama gideceğimiz yeri gösterdim adam bir telefona  birde bana baktı .

“Bacım burası baya uzak buradan, birde kullanılmaz bir yer burası emin misin?.”:

“  Biliyorum . Sen parayı dert etme ne kadar tutarsa ödeyeceğim .”

Adam istemsizce motoru çalıştırdı. 

Yol boyunca elimdeki telefonu sıktım.  Acaba kadir evden kaçtığımı öğrenmişmiydi onca derdinin içinde ona bu sıkıntıyı verdiğim için üzgündüm ama beni anlamasını bekleyemezdim . Ben bir anneydim oğlumu orda tek başına bırakamazdım .

Yazarın anlatımı(  Kadir )

Kadir ve Karun Kenan denen adamın evine baskın yapmıştılar .

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin