47. Bölüm = At çiftliği

937 45 4
                                    

GÜL

2 saate yakın  sedef hanım ve Alpaslan odadan çıkmamıştı.  Merakla bekliyorum.  Doktorun  ağızından çıkacak ‘Söyleyebilirsiniz’ lafını bekliyordum.

Tek bu da değildi bize karşı düşünceleri ne hissettiğini  hepsi birbirinden önemliydi.
Ben kapıya bakan koltukta oturmuş ellerim ile oynarken.  Yanıma Cemile oturdu .

Cemile “ sakinleşirmişsin gül . “

Cemileye dönüp “ nasıl sakinleşeceğim bilmiyorum . Saçma ama heyecanlıyım. “ dedim .

Cemile gülümseyerek “ biliyorum kaç yıldır bunu bekliyorsun.  senin içinde zor Kadir içinde . “

Cemile kadiri söylediğinde Kadire  bakmıştım o da benim gibiydi gözlerinden anlayabiliyorum.  Ama sakin kalmaya çalışıyordu. 

Kapı açıldığında ikimizde ayağa  kalktık . Kapıdan çıkan Alpaslan’dı . Alpaslan elinde tuttuğu sapanını sıkı sıkı sıkıyordu . Alpaslan yüzümüze bakmadan bize doğru yürüdü. 

Kapıya tekrar bakınca sedef hanım .” gül hanım ,Kadir bey buyrun .”

Sedef hanımın ikimizi de  çağırması ile odaya girdik .

Sedef hanımın  önündeki ikili koltuğa oturduk.

Kadir “ doktor hanım  süreç ne olacak .?” dedi . Kadir belli etmese de  o da bir an önce babası olduğunu söylemek istiyordu .

“ Sedef hanım oğlumuza bir ailesi olduğunu söyleyebilecek miyiz ? “ dedim .

Sedef hanım kafasını hayır anlamında salladığında umutlarım kırılmıştı.

“ Maalesef şuan hiçte iyi bir zaman  değil . Küçük Alpaslan’ın travmasını önce aşmaması gerek.   Onunla bir kaç seans daha yapacağım .  ama bu kez  evde yapmayı önermiyorum.  Alpaslan’ın dışarı çıkması lazım.
Onunla aktivite yapın . Bu ona da size de iyi gelecektir.  O daha küçük bir çocuk . Çocukken aldığımız yaraları asla unutmayız . Yaraları belki kapanmayacak ama unutmayı deneyecek.  Siz ebeveynleri olarak ona her zaman destek verin bu onu daha iyi hissettirecektir. “

Gene olmamıştı . İçimden bir ses zaman  geçtikçe oğlumla  olan iletişimim daha çok azalacak  diyordu.  Kendi oğlum bana güvenmiyordu .

Konuşmak istiyordum ama cümleler boğazıma düğümleniyordu .

Kadir “ Peki Alpaslan size bizim hakkımızda ne dedi .” dedi .

Sedef hanım geriye yaslanarak elindeki deftere baktı. Gözlüğünü düzelterek. “ Şunu demeliyim ki  Bu yaştaki bir çocuğun yaşamaması gereken şeyleri yaşamış . Yetimhane ,sevgisizlik, her zaman  bir beklenti . Ve sizin bana anlattığınız şiddet  olayı . Bu tarz şeyler bir çocuğu kendi içine kapatır . Dışarıya karşı olan güvenini ve sevgisini bitirir . Bu onun gelecek yaşantısı içinde geçer. Güvensizlikler, hayal kırıklığı . size karşı güvensizliği belli . Size belli etmese de  korkuyor . Bana bile tereddüt ederek yaklaştı .”

Gözlerimdeki yaşlar yanaklarımdan süzülürken Kadir omuzuma dokundu .
“ peki elindeki sapan ?” dedim .
Artık dayanacak gücüm yoktu. Oğlum gözümün önünde daha kaç defa bu kadar güçsüz olacaktı .

Doktor hanım düz oturup elindeki defteri köşeye koydu. “ bende sizin gibi bunu fark ettim . Bunu ona sorunca büyük   tepki verdi .

Elindeki sapan eski olduğu her halinden belli . Daha fazla baskı yapmak istemedim . Diğer Seanslarda sizin de  yardımınızla  Alpaslan bize her şeyi anlatacaktır .” dedi .

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin