46. Bölüm = SEVGİ

1K 54 3
                                    


(Dedublüman Şarkı = en dibine kadar , sakladığım bir şeyler var.)

Kadir

Gülü öyle yalnız bırakmak istemesem de mekanlarda sorunlar çıkmıştı .

En büyük kara adlı mekânıma gittiğimde beni Vedat karşıladı.
Sorunu anlamaya çalışırken Vedat " abi bir kaç kişi gelip buraya silah sıkmış tehdit etmiş.

" bunu duyduğumda öfkeyle elimi sıktım . Kim hangi yürek yiyerek benim mekanlarımı basmıştı.

" Sen neredeydin Vedat.!" Dedim sinirle . "Ben aile sorunlarım ile uğraşırken seni görevlendirmiştim . Sen emanete böylemi sahip çıkıyorsun .!" Dedim.

Vedat başını eğerek hiçbir cevap vermedi.
İçeri girdiğimde bazı masalar dağılmıştı yerlerde camlar vardı . Kafamı kaldırdığımda tavanlarda kurşun izleri Vardı .

Maslardan birine geçip oturdum. Arkamdaki silahın namlusunu vedata gelecek şekilde masanın üstüne bıraktım . Ayağımı stresle sallarken Vedat ellerini saygıdan birleştirdi .

Garsonlardan birini yanıma çağırdım garson korkarak bana baktı sonra kafasını eğdi .

" O adamlar daha önce geldi mi?"

" Hayır abi . Sadece bir kaç şey söylediler ."

" Ne .?"

" Behram'ın selamı var . Dediler abi ."
Garsonun dediklerinden sonra masaya sertçe vurdum . Vedat garsonu gönderirken bende ayağa kalktım .

Vedat ." Abi o öldü .?"dedi .
O da benim kadar şaşkındı .

" Evet öldü. Hatta yanana kadar orda kaldım . o yaşamış olamaz . başka biri var bunun arkasında. " dedim .

Behram'ın intikamını isteyen birileri vardı . Aklıma salak yeğeni gelmişti . Belkide o bana göz dağı vermek için bunu yapmıştı . Ama onun gibi korkak bir erif bunun gibi büyük bir iş yapabilirmiydi. Bunu öğrenmeden bilemem .

Vedata dönerek ." Adamları topla.!" Dedim . Mekandan hızla çıkıp arabama bindim .

Kenanın evine sürdüm .

Evine vardığımda adamlarım kenanın korumalarını etkisiz hale getirdi. Eve zorla girdim . girdiğimde kimse yoktu . Kapıya bakan koltuğa oturdum.

Personel beni gördüğünde korkuya geri sıçradı .

" Kimsiniz siz !" Dedi korkuyla.
Geriye yaslanarak. " seninle bir işim yok ! Patronunu bekliyorum . " dedim .

Kadın hızla kapıdan çıkarken bende yanımda duran sehpanın üstünden içki alıp içki doldurdum. Bir kaç dakika sonra kapı açıldı.

Kenanın yanında sarı saçlı bir kadın vardı sarmaş dolaş eve girdiler . Kenan'dan önce kadın beni fark etmişti . kadın bana donmuş gözlerle bakarken Kenan'da kadının baktığı yöne baktı . Beni görünce iki adım geri gitti .

Ben sahte bir gülüşle gülümsedim . Kenan " ne işin var burada .?"

Hafif eğilerek masadaki silahı Kenan'a doğru döndürdüm. Korkuyla bana bakarken .

" Konuşacağız. Geç şöyle !"
Kadın Kenan'a . Bakarak yabancı bir şeyler söyledi .

Kenan'da koluna dokunarak onu yukarı çıkarttı .

Kadın merdivenlerden çıkarken bir yanda da arkasına bakıyordu Kenan hızla yanıma gelerek önümde dikildi.

" ne istiyorsun ! Yetmedimi daha yapıtların . amca mı öldürdün sen hala neyin konuşmasından bahsediyorsun .! "
Kenan başımda bunları bağırarak söylerken ben sakince geriye yaslanıp içkimden yudum aldım .

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin