GÜL
-kader abla nerde benim şu en sevdiğim rujum.
kader ablam telaşla odadaki dolapların çekmecelerine bakıyordu . "vallahi en son makyaj masandaydı .ondan sonrası görmedim ."arkamdaki puf oturarak ." off en sevdiğim rujumu kaybettim ya ."
kader abla yanıma gelerek. " sakin ol ben cengiz beye söylerim alır sana bir yenisini sen dert etme. "
yerimden hızla kalkarak ." yok o adama söyleme sonra kendini bir bok zannediyor yavşıyor bana istemem.kader abla omuzuna silkerek" sen bilirsin benim daha mühim işlerim var daha senin bu geceki kıyafetinin tasarımlarını haletmedim. "
- sen halledersin keder ablam benim." diyerek arkadan ona sarıldım . elimi yavaş vurarak . "adımı doğru söyle demedim mi ben keder deme bana diye "
daha fazla onu sıkarak " tamam benim kaderim. sen haledersin sakin ol relax " kader abla elini yüzüne koyarak " senin şu tatlı dilin varya yılanı bile deliğinden çıkarır. "
gülümseyerek " tabi ne zannettin ".
odanın kapısı açılarak içeri sevimsiz cengiz girdi haydee bakalım aldıkmı başımıza belayı ee belayı çok çağırırsan gelir derler. Cengiz çalıştığım yerin müdür yardımcısı gibi birşey kendini bir bok zannettiği için istediği kadınla yatabileceğini düşünüyor . piç .!! ne olacak taktı bana bu ara hele ben dans edince baş maslarda birine oturur beni izlerdi .Cengiz sırıtarak yanımıza geldi kader abla iki adım uzaklaştı .kader abla cengizden korkuyordu onun eskiden elini kırmıştı .
Cengiz elimi kavrayarak o pis dudaklarına götürdü elimi öperken onun yüzüne tiksinerek bakıyordum .
Cengizden elimi çekince cengiz yarım ağızla " benim star ışığımı üzüyorsun dimi kader ne bu dırdır sesiniz dışarı geliyor.kader abla kafasını yere eğdi ( kadını ne kadar korkutmuş pis ayyaş ) " yok cengiz bey güllünün ruju kaybetmiş onu bulmaya çalışıyorduk.".cengiz bana doğru adım attı o adım atınca ben de kader ablamın yanına geçtim .
cengiz " sen bana söyleseydin ben sana ruj fabrikası satın alırım gülüm. " dedi sanki babası milyoner alt tarafı bir pavyona bakıyor gerçekten de
tiksiniyorum bu adamdan . yüzümü ekşiterek " Gerek yok cengiz abi. bulurum ben rujumu şimdi senlik bir durum yok ."
cengiz elini koluma koyarak ." abi deme gülüm ağızına yakışmıyor ."
cengiz eli ile omzumu okşuyor yüzüme baka baka sırıtıyordu elini alarak kendimden ittim ." başka birşey diyormusun cengiz abi" abi kelimesini bastırarak söylemiştim.
cengiz yüzünü asarak " yok başka birşey"
- iyi o zamana çıkta giyinim .
cengizi odadan çıkardıktan sonra kader abla derin bir nefes almıştı .
kader ablamın yanına giderek " iyimisin abla. "
kader abla gülümseyerek " iyiyim kızım ".akşam doğru makyajım ve kıyafetim hazırdı bu kez mavi incili birşey tercih etmiştim bu renk bana daha çok yakışıyordu . içimde harika bir mutluluk ve heycan vardı çünkü yarın kardeşim ile konuşacaktım bugünü iyi bir şekilde atlatırsam başka birşey istemiyorum.
bir kaç makyöz ve kuaför saçımı yapıyordu bir yandan kader abla tırnaklarıma oje sürüyordu. kıyafetlerimide giyindim tam olmuştu. aynaya baktığımda kendimi herzamanki gibi farklı hissetim neticede makyajlı bir farklı oluyordum kendi benliğimden kopuyor bambaşka biri oluyordum zaten öyleydim pavyondaki gül ve dışarıdaki gül çok farklıydı . dışarıdaki gül utangaç çekingen ve iyi kalpliydi saygılıydı asla başkasına küfür etmemiştim. ama ne zaman buraya gelmiştim ağızım bozuldu , herzaman tetikte olmalıydım kimseye iyi veya çok kötü davranamazdım . buranın kuralları bunlardı. bazen eski yaşamımı çok özlüyorum annem babam kardeşim herşeyi o kadar özlemiştimki onların beni azarlamasını bile özlemiştim . ama artık onlar yoktu bir trafik kazası yüzünden bütün hayatım değişti ben değiştim kardeşimi kendimden uzakta bırakmak zorunda kaldım .
ben bunları düşünürken kadar abla yanıma geldim .
" Maşallah çok güzel oldun gül . "
- teşekkür ederim kader abla sende çok güzelsin.
kader abla saçıma dokunup " benim güzelliğim geçti ama sen oldukça güzelsin tek üzüldüğüm şey burda harcanman başka birşeye üzülmüyorum tek temellim birgün burdan kurtulacaksın kardeşin alıp gideceksin burdan ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
عاطفيةbir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...