Karşımdaki gördüğüm kişi nergis ti.
" nergis?.." dedim şaşırarak
Nergis uzun bir sweatshirt ve dar pantolon giymişti uzun kumral saçlarını kafasının ortasından toplamıştı yüzünde makyaj olmadığı için bir garibime gelmişti .
" selam gül ." dedi .
Nergis benim bir şey dememe kalmadan evin içine girdi . Koltuğa oturup bana baktı .
" Ne işin var senin burda beni nasıl buldun ?"
Nergis ağızını büzerek " yani kolay oldu diyemem.. kader abla sağolsun ..."
" sen buraya nasıl geledin bilmiyorum ama defol evimden .! "
Nergis alayla " maalesef gidecek bir yerim yok ve burda kalmak zorundayım .."
" sen kaçtın mı ?"
" Hayır kaçmadım kara Denilen adam mekanı basıp cihan beyi öldürdü o günden sonra arda arda polis baskını yediler bizi kaçırmaya çalışsalarda boşuna en sonunda bizi polis buldu serbest bıraktı bende kader ablayı arayıp yardım istedim .."
" Cihan bey öldü mü ?" ağızım açık kalmıştı kara dediği kişi Kadir olmalıydı . Kadir dosyanın onda olduğunu öğrendiğinde çıldırmış olmalı sonum cihan bey gibi olacaktı beni de bulduğunda öldürecekti.
" evet . "
Ayağa kalkarak nergisin kolunu tutup ayağa kaldırdım. " neyse ne artık seni evimde istemiyorum git nerde kalırsan kal .! Bendende kader abladan da uzak dur !"
Nergis kolunu çekip " öyle olmuyor işler canım ! Ben sana hikayenin devamını anlatmadım! .eğer burda kalmazsam Kadir zayimoğluna nerde kaldığını söylerim oda seni kardeşini hatta kader ablanı öldürür.!"
" Kadir zayimoğluyla benim aramda bir şey yok!" Diye inkar ettim .
Nergis gülerek " her şeyden haberim var gül! Senin Kadir zayimoğllu ile arabaya binmeni her şeyi gördüm sen kendi ellerin ile ölüm fermanını imzaladım ! Kadir dosyanın cihan da olduğunu öğrendiğinde önce onu öldürdü sonra da onun bütün mekanlarını bastı ! Basmakla da kalmadı polise başka biri tarafından ihbar ettirdi .! Ve sana bir kötü haberim daha var Kadir zayimoğllu nasıl peşindeyse cengiz de öyle bu olanların senin yüzünden olduğunu düşünüyor .! Senin iki tane celladın var gül hayırlı olsun ! "
Nergsin dedikleri ile daha da çok korkmuştum . Kadirden aldığım dosya yüzünden bir kaosa neden olmuştum. Ve bu durumda gene ben zararlı çıkmıştım Kadir gene dosyayı almıştı . Cengiz zaten babasının ölümünden beni sorumlu tutacaktır . Elimi karnıma bastırarak koltuğa oturdum. Stresten bebeğime bir şey olmasından korkuyordum.
Nergis aldığı zafer ile yanıma oturdu. " bu demek oluyor ki burda kalmama izin veriyorsun?"
" ne yaparsa yap! Eğer birine bizi ihbar edersen seni de peşimden sürüklerim haberin olsun! "
Nergis kafasını sallayıp" tamam "
Nergis ayağa kalktığında " bana bak yarın sabah iş bakmaya başlayacaksın ! Öyle bol keseden yemek yok ! Zaten o kadar bütçede yok ! En azından çalış eve ekmek getir!"
Ayağa kalktığımda başım dönmüştü masanın ucuna tutundum nergis arkadan gelip kolumu tutu .hızla kolumu ondan çektim" birde sakın bana anlattıklarını kader ablaya anlatmayacaksın sana acıdığım için evime aldım zannetsin boşuna telaşlandırma !" odama geidip yorgan ve yastık çıkardım salona geçip koltuğa attım " burda yatarsın maalesef evimiz 4+1 olmadığı için anca burası uygun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
Romancebir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...