12. Bölüm = Çarpışma

3.5K 79 0
                                    

Kader abla gittikten sonra onun yerine Nurgül abla geldi yüzü beş karşıtı ne oldu diye sormadan beni hazılamaya başladı .
Kıyafetleri üzerime giydiğimde morun bana gerçektende yakıştığını fark ettim .
Eskiden de moru çok severdim defterim çantam hatta hırkam bile mordu.

Şimdiyse bu rengi böyle kötü bir nedenle kullanıyorudum.

Nurgül abla makyajımı yapıp son rötüşleri yaptı .

Kıyafetlerimi çıkardım Nurgül abla giyeceğim kıyafetleri bir çantaya koydu bunu oraya vardığımda gidecektim.

Nurgül abla iki adım geriye çekilerek. " unutmadan sana vermem gereken birşey var ." Diyip elini çantasına daldırdığında içinde bir zarf vardı .
zarfı bana uzatı ben ne olduğunu anlamdan Nurgül abla zarfı elime tutuşturdu .
Zarfın içine baktığımda para doluydu .Ben ne diyeceğimi bilmiyordum şaşkınlık la Nurgül ablanın yüzüne baktım ." Biliyorum bu para borcunu kapatmaya yetmez ama en azından bir katkım olsun ."
Nurgül ablaya minnetle baktım iyi bir kadındı ne kadar bunu belli etmesede o sert duruşunun ardında iyi bir kadın vardı .
" sağol abla. "Dedim gülümseyerek .
Nurgül abla " tamam biraz daha böyle olursak ağlayacaksın ve yaptığım makyaj bozulacak o yüzden ne alacağını al aşağıya in seni siyah bir araç beliyor olucak ona bineceksin seni oraya bırakıp alıcak sakın ola başka şeye kalkışma uslu uslu git uslu uslu gel ."
Bir an aklımdan çıkan korkulu düşünce tekrar aklıma geldi onun yanına gidiyordum.

Üzerime giydiğim montumu ve elimdeki çanta ile dışarı çıktım Nurgül ablanın dediği gibi siyah bir minibüs vardı içine girdiğimde bir kaç fahişe ve benim gibi dansöz vardı be tesadüf ki nergiste ordaydı beni görünce yüzü asldı ve cama döndü bende aralarında oturdum . Uzun Bir yolculuktan sonra büyük bir mekana gittik.
Güvenlikleri yanımıza geldi ve bizi tespit etti sonra biri eli ile yukarıya işaret ederek bize soyunma odasını gösterdi.
Hepimiz üzerimizi değiştirirken bir kaç tane kızın konuşmasına şahit oldum.
" Kadir zayimoğlu ne kadar yakışıklı ya onu görmek için can atıyorum ."

diğer kız da elindekilere bakarak ." aynen bugün onu öyle bir etkileceğimki benimle olmak isteyecek ."
ikiside gülerek konuşmaya devam ettiler ." denildiğine göre çok zengin'miş .keşke bana baksa. ama nerde.?" dedi kederli bir sesle.
diğeri onun omuzuna vurarak. " tabi zengin olacak neticede mafya .
kim bilir kaç kadın onunla olmak istiyordur. "
içimden " yazık ." dedim .
ikisi'de bana bakınca içimden dediklerimi dışımdan söylediğimi fark ettim biri yanıma yaklaşarak ." ne dedin sen. ".?

hiçte gocunacak bir şeyim yoktu
aklımda ne geldiyse söyledim " dedimki sizde onunla olmak için herşeyi veririm diyordunuz ya bence çok acınası bir şey ."
nergis arkasını döndü yüzüme tiksinerek bakıyordu ." konuştu namus bekçisi ." dedi.
Ağızımı açacaken yaşlı bir kadın içeri girdi hepimiz çoktan giyinmiştik kadın bizi süzdü sonrada sırasıyla görevleri anlatı.
bir gurup masalarda olacaktı bir kaçı ise sahnede dans edecekti .
diğerleride içki dağıtımı yapacaktı.
ben tabikide dans eden bölümdeyim.
akşam 12'e olduğunda her yer dolmaya başladı .
ön koltuklar boştu oraya önemli kişilerin geleceği belliydi.
kadınlar masalara dağıldı. biz de sahnede dans ediyorduk .
bir kaç adam beni yanına . çağırdı görev icabı gittim .
adam göğüslerime para sıkıştırmak isteyince uzak durdum elinden parayı güler yüzle aldım adam bu hareketime bozulduğu çok belliydi onun derdi para takmak değildi güya mememe eliyecek . 'pis sapık .!'

adamdan parayı aldıktan sonra dansa devam ettim burası bana yabancı olduğu için biraz garipsemiştim .
dansa devam ederken gözüm tanıdık bir sima gördüm .
bu oydu .
1.90boyu .
siyah dalgalı saçları ,kapkaranlık gözleri hepsi baştan aşağı şaheserdi .
her zamanki gibi siyah giyinmişti sadece boynunda beyaz bir atkı vardı .elimdeki tespiyi sallayarak içeri girdi .
garsonlar dan birini yanına çağırıp içkisini aldı .
. Ona gözükmemek için biraz arkaya kaçtım .
bir dakika ben niye kaçıyordum ki bu adamdan alacağım vardı ve kaçarak işi daha fazla uzatıyorum .!.
geri dönmek için yürüdüğümde birine çarptığını hissetim
" ha siktir ." adam ağısından küfür söyelyince durumun cidiyetine vardım

sesi az çok tanıyordum .ben yerde takılı kalınca yavaş yavaş ona bakmaya çalıştım artık ne kadar uzunsa önce bacaklarına sonrada göğüslerine baktım kendimi doğrultuğumda onu gördüm .
siyah gömleğine içiki dökülmüş arkadaki adamları hazır oldaydılar tek bir hareket ile beni indrebilirkerdi.

yanımdaki kadınlar ağızlarını tutular bazıları kıs kıs gülüyorlardı biride diğerine ." yazık kız çok genç miş ." dedi .
eyvah sonum böylemi olacaktı. ?

diğeri yanındakini onaylayıp. " tüh be gerçekten büyük yürek isterdi . yazık oldu. "
ama ben bilerek çarpmamıştım ki alt tarafı içki döküldü ve şimdi ölecekmiydim.

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin