Gözlerimi açtığımda doğruca saate baktım . Saat 2 ' ye geliyordu. Uyku ilacı aldığım için geç uyanmıştım. Yataktan doğrulduğumda yataktaki kan lekelerini gördüm . Yatığım yerin büyük bir Bölümü kan olmuştu. Kanları umursamadan ayağa kalktım . Oğlumdan bir haber gelmesini umuyordum . Buna çok ihtiyacım vardı .
☆
Kapıyı açtığımda karşıma direk cemile ve İlknur yenge vardı . Onlar bana endişeli gözlerle bakıyordu.
" Gül neden kapını kilitlendi sana bir şey oldu zannettik . Vurduk ama duymadın ."
Elimi başıma koyup ovaladım derin nefes alıp ." Uyku hapı aldım. Ondan. "
Cemile azda olsa rahatlamıştı gözü elime kayınca elimi tutup ." bu nasıl oldu ! "
Elimi çektim ." Bir şey olmaz. Kadirden haber var mı .?".
Cemile başını eğdi . Yaralı Elimi umursamadan kolundan tuttum .
" söylesene kadirden haber var mı.?Bulmuş mu Alpaslan'ı .? "
İlknur yenge yanıma yaklaşıp omuzumu tutu bakışlarımı ona çevirdim ." kızım . Arıyorlar . Haber gelecektir merak etme ."
Bu kadar sakin olmalarını anlayamıyordum. Benim oğlum yoktu . daha bebekti o anneye ihtiyacı vardı. ama onlar sakince bana bulacağız diyordu.
" yenge sen ne dediğinin farkında mısın . ? Allah aşkına ya bari sen anla . O Bir bebek bana ihtiyacı var . Bir gündür yok bunun benim için ne kadar zor olduğunu farkında mısın. Ne yiyor bilmiyorum . Onun benim sütüme ihtiyacı var ama onun yanında değilim . "
İlknur yenge " anlıyorum ama elimizden bu kadar geliyor . Senin şuan güçlü durman gerekiyor ".
Güçlü durmak istesem de duramıyordum. Cemilenin kolunu bırakıp odama geri döndüm. Komedinden telefonumu alıp kadiri aradım .
Aramama eğmen cevapsız çalıyordu . Cemile ve ilknur yenge bana kapıdan bakıyordu ikisi de üzgündü ama bu hallerime daha çok üzülüyordular . Gözlerim doluyordu ama ağlamam lazımdı .
Tekrar arama düğmesine basıp kulağıma koydum. Gene cevapsız çalmıştı . İyice sinirlenmiştim telefonu elimde sıktım. " Ah .! " kesik olan elime baskı yapınca canım yanmıştı .
Cemile hızla yanıma geldi ." elin daha fazla mikrop kapmadan pansuman yapalım . "
İlknur yenge negüzel ablayı çağırdı . " aşağıya ilk yardım çantasını getir sonrada çarşafları değiştir. "
Cemile kolumdan tutarak aşağıya indik . koltuğa oturduğumda negüzel abla Cemileye ilk yardım çantasını verdi . Elimi sardıktan sonra .
" ben sana bir şeyler hazırladım dünden beri ağızına lokma sokmadın ." Cemile mutfağa İlknur yengenin yanına gitti .
Koltuğa geri geri yaslandım .. bacaklarımı kendime çektim .
Kendimi çok suçluyordum . Eğer nergisi evime sokmasaydım şuan bunlar yaşanmayacaktı . Ben oğlumu koruyamamıştım . Aklıma gelen düşünce ile ayağa kalktım . hızlı adımlarla yukarı çıktım . Eski odama girdiğimde her Yer dağılmıştı hiçbir şey düzelmemişti. beşiğin yanına gidip elimi yatağa değdirdim . Kaçırılmadan önce burda yatıyordu. Yatağı severken onu düşündüm. . Uzaktan biri görse deli derdi ama değildim sadece çok özlemiştim hiç bu kadar ayrı kalmamıştık . Belki'de bir daha hiç göremeyecektim.
Kötü senaryoları düşünürken kalbim sızlıyordu . gözüm beşiğin en ucuna kaydı . Bir çift patik vardı .
Onu görmekle gözümden iki damla yaş aktı. Onu elime aldığım gibi burnuma götürdüm. Cennet kokulum benim .
Onu avucumun içine hapsettim . Odadan çıkacakken negüzel ablada bizim odadan çıkıyordu elinde kanlı çarşaflarım vardı .
Negüzel abla " gül hanım. " artık nasıl görünüyorsam gözleri dolmuştu
Yorgun çıkan sesimle " negüzel abla senden ricam içerideki kıyafetleri al . Sonrada kapıyı kilitle .anahtarı ne yapsan yap ." o odaya bir daha girmek istemiyordum. Bana acılarımı ve keşkeklerimi hatırlatıyordu. En kötüsü ise dost bildiğinin sana ihanet etmesiydi .benden nefret etse bile bana zarar vermek için oğlumu kullanmaması lazımdı . Ne derdi varsa benimle görmeliydi.☆
Negüzel abla başını sallamakla yetindi elimdeki patiği saklarcasına elimin içine hapsetmiştim .
Ağlama seslerini duyunca adımlarımı yavaşlattım . Belkide bir şey olmuştu benden saklanıyordu .
Biraz daha ilerleyince İlknur yenge ağlıyordu cemilede onun yanındaydı .
İlknur yenge ağlamaklı sesle .
" ben gülü görünce mahvoluyorum." Cemile " bende öyle ama kadir elbet bulacaktır . küçücük bebeği nereye götürecekler ne yapacaklar . "
" Ömer aradı. Hala bulamamışlar kadirde perişanımış . Öyle dedi ne kadar belli etmese de kim bilir içinde neler yaşıyor.? Ahhh ! Gül bunu duyarsa mahvolur. "
Hızla mutfağa girdim .ikisi de beni gördüğüne hem kokmuş hem de şaşırmıştı .
" Ömer amcayı arayın " dedim kararlı sesle . İlknur yenge gözündeki yaşları silerek bana şaşırarak baktı . ayağa kalkarak ." ne diyorsun kızım.? "
Ciddi bir sesle " Ömer amcayı arayın lütfen kadirle konuşmam gerekiyor. " İlknur yenge ilk başta tereddüt etse de daha sonra eline telefonunu alıp aradı . telefon açıldığında " Ömer kadir nerde .? tamam . Gül konuşmak istiyor . " bana bakarak " Acil ." dedi .
Telefonu uzattığında hızla alıp kulağıma koydum .
" efendim güzelim ." Sesi yorgun geliyordu.
" aşkım. " ona ilk defa aşkım diyordum. ben ne halde isem kadirde öyleydi . Kadir " gül ben - "
" Biliyorum . Kadir güçlü kalmak zorundasın oğlumuzu bulmak zorundasın . Onun sana da bana da ihtiyacı var . Ben sana inanıyorum sen bize onu getireceksin, biz tekrar mutlu olacağız. " Bu cümleler benden mi çıkıyordu her Yeri birbirine katmıştım avazım çıktığı kadar bağırmıştım, zarar vermiş ,dağıtmıştım ama kadiri hiç düşünmemiştim ona moral vermek için aramıştım. İkimizde sessizce telefonların başındaydık ne o konuşuyor nede ben bir şey söyleyemiyordum .
" onu en kısa zamanda bulacağım bize bunu yaşatanlara on mislini yapacağım . Oğlumuzu bulana kadar da geri dönmeyeceğim . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
Romancebir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...