11. Bölüm = Geçmiş

3.5K 85 0
                                    

Kaç haftadır cihan beyin dediklerinden baya bir zaman geçti ne aramıştı nede aksi bir haraketlilik olmuştu .

kardeşimi her gün arıyordum onunla bu kadar sık konuşmak bana o kadar iyi gelmişti ki anlatamam hele seni seviyorum demesi beni benden alıyordu ikide bir ne zaman Beni alacaksın diye sorular soruyordu .

kardeşime kavuşmama az kalmıştı hem kader ablayı da yanıma götürmeyi kabul etmişti tek bir şey yapama lazımdı o da istediğini ona vermek .

kader ablanın sesi ile bu düşüncelerimden kurtuldum kader abla bana elindeki birkaç tane kıyafet gösteriyordu daha sonra masadaki taçları eli işaret etti birini seçmemi söylei ayağa kalkarak masaya yaklaştım masada 4 adet taç vardı 2si inci tanleri ile süslenmiş sadece birinde kurdale inci vardı diğer ikisi zaten süslüydü parıltılıydı.
kıytafete baktığımda bu gece mor giyeceğimi gördüm o zaman buna inci daha çok yakışırdı ama daha nereye bile gideceğimi bilmiyordum .
kader ablaya dönüp .

"bu gece nereye gidicem . gene kime bu hazılıklar ." kader abla bakışlarını benden çekti sanki demek isteyipte diyemdği birşey vardı .

"kader ablam noldu sana?.
niye astın yüzüne sen bakim " dedim tatli bir ses ile .

kader abla "kadir zayimğlunun eğlence yerlerinden birine gideceksin oraya gönderdiler seni ."

o an sanki kalbime bıcak saplanmış gibi oldum onun adını duymak ,onu kandırmak onunla sadece kendi menfaatlerim için konuşacaktım yada başka şeyler yapacaktım?.

cihan bey onu mahvtmemi istiyordu ben bunu yapabilirmiydim evet iyi biri olduğu söylenmez ama benim yapmam ne kadar doğruydu .?

kader abla elindekilere bakmaya devam etti . Yüzüme bile bakmıyordu.
"ya sende şaşırdın dimi? !. kesin bak " diyip işaret parmağını masaya sürtü ."bu adam senden hoşlandı yoksa başka kadınlar içinden neden seni seçsin ki akıl var mantık var ama yok illa sen ...
Tövbe tövbe. ."

'ah be kader ablam sen bide olanları bilsen belkdide ona acırdın da neyse yada benim kalkışıtğım iş için beni pataklardın.'

Kadir zayimoğlunu benden hoşlanma ihtimalini gözden geçirdim daha sonra bu düşünceyi kafamdan sildim çünkü düşüncükçe işin içinden çıkamıyorum
Kader ablaya daha olumlu düşünerek cevap verdim "bence sadece dansımı beğendi diye çağırıyor . Çünkü güzel dans ediyorum yoksa başka eden çağırsın insan iki gün gördüğü kişiye aşık olurmu "

kader" ah benim kendini akıllı sanan salak kızım ben sana aşık mı oldu dedim hoşlandı dedim sence mafyanın kalbi varmıdır o bu kadar duygusal düşünürmü .!?"

başımı iki yana salladım " bence yanılıyorsun oda bir insan elbet sevip aşık olabilir.!"
diye kader ablaya çıkıştım .

'ben onu niye koruyordum ki banane ki dimi .?'

kader abla yüzüme alayla baktı"sen onların günde kaç insanın caınına kast ettğini kaçını sesiz sedasız öldürdüğünü biliyormusun yada biliyorsun çünkü bilmem inanırmısın bu durumun içindeyiz her an başımıza kurşun yiyebiliriz yada aramızdan biri kadın cinayetine kurban gidebilir . senden önce öyle şeyler gördüm ki yaşanmdan anlatılmaz."
Kader abla derin bir nefes çekerek devam etti .
" kaç kadını bu gibi yerlerde uyuşturarak tecavüz ettiler biliyormusun. ? Kaçının hayalleri ile oynadılar yada başkalarının geleceklerini mahvettiler . Mesela sen sinin geleceğinle oynadılar üniversiteye gitmek gereken yerde burda başkalarını memnun ediyorsun göz sevklerini yapıyorsun.
Ya sevim..."
Kader abla yanağından düşen gözyaşını elinin tersi işe sildi .
" sevim'in suçu neydi.
Başka bir adama aşık olduğu için zalimce öldürüldü . O şerefsiz adam dayanmadan onunda sevdiği adamıda öldürdü ."
Kader abla hala sevim ablanın acısını yaşıyordu aradan yıllar geçsede onun yarası hala tazeydi .
Çünkü sevim abla son kez kader ablanın gözünün içine bakmıştı. Ve 5 kurşun ile zalimce öldürülmüştü .

" kader abla..."

Kader abla ." Yani onların bir kalbi yok olsaydı kimseyi öldürmezlerdi .sende salak olma bu gibi işlere sakın girme .!"

kader abla aksak ayağı ile elindeki elbiseleri yerine bıraktı kapıdan çıkacaken bana döndü " sana ilk gün ne dediğimi hatırlıyormusun gül? ."

Nasıl unutabilirdim ki ?

geçmiş

korkudan zangıl zangıl titriyordum yalnızca bir odadaydım üzerimde doğru düzgün bir kıyafet bile yoktu benş bir kaç gün bir odada tutular alışamam içinmiydi yoksa kaçmam içinmi bilemiyorum .

bir kaç defa beni soymuşlardı vücuduma bakıp notlar almışalardı bu beni ne kadar korkutsada onların yanında kendimi asla bozmadım . aralarından bir kaç kadın beni beğenmişti . ama benim nerem güzeldiki iri kocaman gözlerim siyah saçalrım vardı evet fiziği oldum olası beğenirdim ama şahanelikte değildi .

bu akşam ilk gösterime çıkıcaktım sevim ablanın etrafında gezinip ona eşlik edecektim . bize sade bir kıyafet verdikler .
tam sahneye çıkacaken sevim ablayı görüştüm onun kadar güzel kadını başka nerde görebilirdim ki o bakışları o saçları hepsi birbirinden harikaydı insan bir kere görse birdaha dönüp bakardı .
sevim ablanın yanında bir tane daha kadın vardı bir ayağı tökezleyerek yürüyordu ciddi birine benziyordu yııların verdiği tecrübe onda var gibiydi .

sevim abla sahneye çıkıca bizde arkasında çıkıtık.

o dans edince etrafında tur attık sonra geri çekilip ona öncülük tanıdık bu sahnenin başlıca yılıdız oydu herkez ona bakıp sahneye para atıyordu dans ettiğimiz mekan küçük bir yer değildi .

sahneye para saçıldıkca garsonlar topluyordu tabikide o para direk buranın yetkilisine gidiyordu .

gösteri bitince herkesten koca bir alkışlama sesi geldi sevim abla önlerinde eğilip içeri gideceken o kalabalığı ikiye ayıran bir adam girdi keş yaşlı bir adamdı ama güçlü birne benziyordu
adı fehta olarak biliniyordu .

sevim ablayı gelmesi için zoladı ya "öl ya gel "dedi ama bilmiyordu ki biz zaten burda yaşayan ölüden farkımız yoktu .
sevim abla derin bir nefes çekti korku dolu gözleri bir anda keder ablaya dönmüştü kader abla ise ona ağlamalı gözlerle bakıyordu . sevim abla "hayır ! " diyince o cani adam silahını çıkarıp tam 5 el ateş etti sevim ablayı o delen kurşunlar ve kanlarla beraber yere düştü adam biraz daha sevim ablanın ölüsüne bakıp gitti .ondan sonrada onu ne gören oldu nede duyan

' ama şimdi onun oğlu benim musallatım olmuştu bu kez onu ben kandıracaktım geçen gün onu araştırmıştım bunu öğreninece küçük çaplı bir kalp kırizi geçirdim haberlere bakmaya devam edince babası vurularak öldüğü söyleniyordu içim bir nebze soğudu ama benim başım büyük beladaydı o adamda babası gibi beni öldürüse ..?hayır gül saçmalama sen onu mahvedeceksin ama peki neden bu kadar kokruyorum yada bu işi yapmak neden bu kadar istemiyorum .?.'

sevim abla ölümünden 40 gün bile geçemden yerine başka biri koyacaklardı neticede o öldü ama işler devam ediyordu müşterileri memnun etmek zorundaydılar.
Bizi tek tek incelediler en sonunda 10 kişi kalınca beni seçtiler ben buna üzülsemi sevinsemi bilmedim buradaki rütbem yükselmişti ama bir o kadar da berbat.
Baş dansçı olarak ilk günümde yanıma kader ablayı verdiler işte onu o gün tanıdım eskiden sevim ablanın işlerine koşuyordu ona menajerlik yapan kadın şimdi bana yapacaktı.
Kader abla yanıma yaklaştı ellerimi tuttu ." SANA TEK BİRŞEY DİCEM . HİÇBİR ERKEĞE HATA HİÇKİMSEYE GÜVENME BURDA TEKSİN VE HEP TEK OLACAKSIN VE AYRICA BURDAKİ HİÇBİR MÜŞTERİYE AŞIK OLMA ! BU DEDİKLERİMİ AKLINDAN SAKIN ÇIKARMA! ."

O zaman bu lafı aklımdan asla çıkarmadım.

ŞİMDİKİ ZAMAN

Kader ablanın gözlerinin içind bakıp " hiçkimseye güvenme ,hiçkimseye aşık olma."

Kader abla memnun olcak ki gülümsedi ve kapıdan çıktı . Ve beni düşüncelerim ile yalnız bıraktı .
Bu gün ona gidiyordum
Bu gün onun yanına
Ölüm fermanımın yazıldığı yere gidiyorum.

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin