31. Bölüm = Nergis

3.4K 98 36
                                    

Kadirin dediklerini çok şaşırmıştım evlenmekten bahsediyordu.
Evlenmek?

Hemde beni  öldüreceğini bahseden adam bana evlenme teklifi ediyordu.

aslında etmiyordu direk evlenelim diyordu.  Bu sözlerinden bile kalbimi yerinden çıkaracak kadar hoşuma gitmişti .
Hep bir ailem olsun çocuklarım olsun istemiştim . Pavyona düştüğümde. Bu  hayatımda imkansız olacağını düşünüyordum ama  önce kadirden oğlum olmuştu sonra kadir bizi severmi diye düşünürken .  Kadir önce oğluma sonra da bana alışmıştı . Alpaslanı her kucağına  aldığında  gözlerindeki şefkati görebiliyordum . Amcasından sonra ne olduysa bana karşı olan  katı tavırları değişmişti yerine bambaşka bir adam gelmişti .

Kafamı kaldırıp gözlerine baktım bunun rüya olmamasına diledim .
Kadir zifiri kararmış o gözlerle bana bakıyordu bunu çoğunlukla sinirliyken böyle oluyordu ama bu kez gözlerindeki şey bambaşka bir şeydi .

İki elimi Kadirin  boynunun hizasında birleştirdim. 
Sesizce " amcana ne diyeceksin ?". Dedim korkuyla . Beni hizmetçisi olarak tanıtmıştı.  Buna rağmen benden hoşlanamamıştı .

Kadir de belimi tutarak  beni yakınına aldı.  ben onun boynuna oda benim belimi tutuyordu.  Burunlarımızı sürterek .
" Amcam sana hiçbirşey edemez .Ona herşeyi açıkladım ve  uyardım . Sen benim kadınımsın sana benden başka kimse dokunamaz ."
Dedikleri bana güven verirken .kafamda birsürü düşünce vardı . Bunları kadire söylemem lazımdı yoksa kendimi yeridm .

" Kadir " dedim usulca Kadir gözlerini açtı .

" söyle güzelim. "

Güzelim mi ah kalp krizi geçiririm..yapma bunu bana kadir zayimoğullu. 

" sen bana aşıkmısın. " bunu korkarak sormuştum.

Kadir " içimde hiç bilmediğim duygular var gül . Sana karşı oğluma karşı .. amcam  gelene kadar bu duyguları hiç fark etmemiştim.  ama onun dedikleri benim gözümü açtı.  Aşk nedir bilmem gül . Sadece sen ve oğlumuzu sonsuza kadar yanımda istiyorum . "

Kadir sevmekten korkuyormuydu.?

Boynundaki ellerimden bir tanesini çekip bana yaptığının aynısını yapıp yüzünü okşadım .

" bende aşk nedir bilmem Kadir?. Hiç yaşamadım.  İstersen beraber öğrenebiliriz." Dedim anlık gelen cesaretle.

Kadirin dudakları  yukarı kıvrıldı .
" öğrenelim güzelim. "

Kadir bana doğru yaklaşınca bende tekrar gözlerimi kapattım.
Bu saatten sonra aramızdaki bütün duvarlar yıkılmıştı.
Kadirin dudaklarını hissetmek yerine alpaslanın ağlamaları kulaklarımızı  doldurdu.

İkimizde gözümüzü açtığımızda.
Gülmeye başladım.

Kadir benden ayrılmak istemesede ellerinden kurtuldum .  ve alpaslanın  beşiğinin yanına gittim .

Kadirde yanıma  gelip berber alpaslana  baktık.

Alpaslan  herzamanki gibi bizi gördüğünde gülümsemeye başladım .

Kadir eğilerek alpaslanı kucağına aldı.
Onu kucağında sallarken .  Yatağa oturdum .
Onlara bakmayı çok seviyordum.
Kadir mafya babası olmasına rağmen çok iyi bir baba olacaktı. 
Alpaslan kadirin  kısa sakalına dokundu . Sonra ağızını açıp Kadirin yanağına emdi .

Kendimi  tutamayarak  güldüm .
Kadir de alpaslanı geri çekti yüzü salya doluydu . 

Alpaslan uyuyana kadar Kadir bir an olsun kucağından indirmemişti . Uyuyunca yavaşca yatağına yatırdığında Alpaslan  tekrar ağlamya başladı . Ayağa kalkarak alpaslanı kucağından aldım. 
Kadir " ben anlamıyorum...  neden uyumuyor .?" Dedi .

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin