15. Bölüm = HAMİLEYİM

4.7K 104 3
                                    

2 hafta sonra



2 haftadır her şey yolunda gitmişti ben bir Restoran'da garson olarak işe başlamıştım. Elifi de okula yazdırmıştım . kader abla da evlere gündelikçi olarak gidiyordu. Hayatımın en huzurlu 2 haftasını yaşamıştım taki o geceye kadar...




"kader abla ben bu gece biraz geçe kalabilirim restoran da baya yoğunluk olacakmış."



Kader abla tülbentini bağlayıp yanım geldi" tamam sen merak etme elifi ben alırım okuldan sende fazla geçe kalmamaya çalış." Kader ablaya sarılıp dışarı çıktım . mahalledeki insanları tanımadığım için fazla sohbet etmiyordum daha doğrusu kimse ile konuşmuyorduk . aradan zaman da geçsede hala tehlike altındaydık ve başımızda büyük bir bela vardı bu nedenle tedbiri elden bırakmamak lazımdı elife bile tembih etmiştim yaşadıklarımızı kimseye anlatmasın diye .



Otobüse binip üç durak sonra indim . Restoran da vardığımda orda tanıştığım bir kız vardı cemile diye . iyi bir kızdı ilk başladığım zamanlarda bana çok yardım etmişti. Hakkını asla ödeyemezdim.



Üzerimdeki ceketi çıkarıp askıya astım. Cemile yanıma gelince sarıldık. Önlüğümüzü giyip masalarda servis yapmaya başladık bu gün baya yoğundu restoran' a 15 erli guruplar geliyordu. Bir masa bitmeden başka bir masa başlıyordu saat 10 a kadar aralıksız ayakta hizmet etmiştik . şefimiz 10 dk bir izin verince ikimizde arkaya çıktık cemre kendini banka atınca bende onun yanına geçtim.


" off ne bitmez iş ya ..! "


Başımı sallayarak ona katıldım ." Aynen bugün geçmek bilmedi bitse de eve gitsek .,"


Cemre önlüğünden bir paket sigara çıkardı .


Bana da uzatınca bende bir dal aldım . İkimizde sigaralarımızı yakıp bir süre sessizce durduk . Sigarayı her içime çektiğimde pavyon da geçirdiğim günler aklıma geliyordu . Orda yaşadıklarımı asla unutmadım en büyük utanç kaynağımdı belki bu yüzden cemileye bile anlatmamıştım.


Sigara bitince yere atıp ayağa kalktım cemile de benim peşimden sigarayı yere atıp ayağı ile söndürdü . İkimizde içeri geçince şef elini salladı . İkimizde onun yanına gittik . Şef bizi baştan sona inceledi


" Kızlar .... size vermem gereken bar görev var eğer bunu hakkıyla yaparsanız maaşınız iki kat fazla vericem ."


İkimizde şefin dediklerine şaşırıp birbirimize baktık . Şef biraz daha yanımıza gelip .,


" normalde bu teklifi size yapmam uygun değil ama ikinizde ihtiyacınız var diye yapıyorum ."


Cemile " nedir Şef.?"


Şef" restoran biraz sonra kapanacak ama restoran kapandıktan sonra başka bir müşteri gurubumuz gelecek ama bu müşteri gurubumuz çok önemli tek bir saygısızlık bile istemiyorum bunu yapabilirmisiniz ."


Bu gibi işlere girmek istemiyordum ama paraya ihtiyacım vardı .


" ne yapıcaz.?"


Şef " sadece özel ilgileneceksin sizin gibi 3 kişi daha olucak . Müşterilerimiz fazla kişi istemiyor ".


Cemile " valla benim bir anneme danışman lazım gül sen ne diyorsun. "


" bende bir kader ablaya sorucam .,"

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin