28. Bölüm = Hizmetçi

3.6K 101 6
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


&&&&&&&&&

Gözlerime gelen güneş ışığından rahatsız olmuştum. 

Elim ile gözlerimi ovuşturdum ama güneş  fena halde rahatsız ediyordu .
Gözlerimi açtığımda bir piknik örtüsünün  üstünde  uyuduğumu gördüm.
Üzerimde beyaz uzun bir elbise vardı . Etrafımda sıkça ağaç vardı bulunduğum alan koca bir ovaydı ama etrafı ağaçlarla doluydu .

Ayağa kalkıp yürüdüğümde  ağaçların arasında buldum kendimi yol yürüdükçe bitmiyordu .aksine artıyordu .

 
" Anne neredesin !"

 gelen ses ile hızlıca etrafıma baktım ama kimse yoktu gene aynı ses geldiğinde etrafıma daha dikkatli baktım . 

"ANNE BENİ NEDEN KAYBETTİN .!"

Bağırarak "OĞLUM NERDESİN !"

Tekrar  etrafıma bakındım ama kimse yoktu.

 
Yürümeye devam ettim .

" Anne neden beni bıraktın !"

Ağaçların arasından  koşmaya başladım  bu kes ses daha yakın geliyor gibiydi ..

" oğlum neredesin !" Gene Ses yoktu hızımı artırdığımda bir nehir kenarına vardım.
Suyun üzerinde bir puset vardı bu puset Alpaslan'ındı  . Göl ise kanlar içindeydi .

 
Hızlıca koşmaya devam ettim ama ben koştukça daha da geri çekiliyordum .
Puset suyun içine   batınca ağlamaya  başladım .
" Hayır!" 

......

Kan ter içinde uyanmıştım.  Etrafıma bakındığımda kimse yoktu  hızla ayağa kalkıp beşiğin yanına gittim . Ama beşiğin içi boştu. 
O an kalbim çıkacak gibi hissetim .
Kapıya koşarak odadan çıktım ve aşağıya indim .

İndiğim gibi kadirin kucağında alpaslanı gördüm .  Adımlarımı yavaşlatıp yürümeye başladım .

Yanlarına varınca Kadir beni fark etti .
Oğlum Kadire bakıp gülümsüyordu .
Hala rüyanın etkisindeyim. ayaklarımdan  güç gitmiş gibi  Kendimi koltuğa bıraktım .
kadirde yanıma oturdu .
Ben elimi kalbime koyup ağlamaya başladım .

Kalbim acıyordu , alpaslanı kaybetmekten ödüm kopuyordu .her an birşey olacakmış gibi hissediyordum . bu duygu hiçte normal değildi .

kadir elini omuzuma  koyduğunda kafamı kaldırdım . omzumdaki elini yüzüme getirdi .  Sonrada yavaşça yaş dolan gözlerimi parmakları ile sildi .

kalın sesiyle " bir sorunmu var ?" dedi .

başımı iki yana salladım " hayır sadece kötü bir rüya gördüm ." Dedim .

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin