27. Bölüm = Kim öldürdü ?

3.7K 106 25
                                    

NERGİS

LANET OLSUN .! Lanet olsun ! Lanet olsun !....

İyilik yaptığım halde kötülük bulmuştum . Ben Gülü kurtarmak için çocuğunu öne sürmüştüm belki yanlıştı  Ama sadece gül yaşasın diyeydi. 

Kadir kendi çocuğunu öldüremezdi.  Oda çok iyi biliyorduki Alpaslan bir zayimoğlluydu..

Ama Lanet karı ! Bunu anlamdı. Ve beni sokağa attı .

Ama bende nergissem  beni evden attıklarına pişman edecektim. 

Elimde çöp poşeti ile sokaklarda gezerken nereye gideceğimi düşünmeye başladım.  Düşündükçe kafayı yedim  .  Gidecek hiçbir yerim yoktu . Ailemin yanına gitsem hayatta kabul etmezdiler . Ben evden kaçınca pavyona sığınmak zorunda kalmıştım . Babam dediğim adam yüzünden bu yola düşmüştüm . Bana başka seçenek bırakmamışlardı.. Annemden kardeşlerimden ayrılmıştım. Şimdi geri gitsem beni öldürdü Kesin.

evden kaçtıktan sonra bir kaç tanıdık pavyona düştüğümü demiş.  Oda benim arkamdan 'benim artık bir kızım yok!' demiş .( isteğe göre nergisin geçmişini yazabilirim.? Bir bölüme ..)

   Sokataki içkili adamlar ile  Sokakta kalmaktansa Pavyona giderdim. Sanırım  başka çarem yok gibi gözüküyordu.

Arkamda bir şey hissedince adımlarımı hızlandırdım.  
araba bana yanaştığın'da  korkuyla arkama baktım .  Siyah bir araba yanımda durdu.

İki adam kapıdan çıktığında hızlıca kaçmaya çalıştım . ama benim 5 adımlık ilerlemem onlar  için 1 adım gibi gelmişti ikisi de kollarımdan tutup beni arabaya bindirdiler.

Kendi kendime debelenirken  Önümdeki adam silahını çekerek alnıma yasladı .
" şimdi uslu duruyorsun . Yoksa alnının çatından vururum .!"

Korkuyla başımı salladım . Ben neye  düşmüştüm .?

Kadirin adamlarımı diye düşünürken . Araba ıssız  bir araziye saptı . Kesin tecavüz edeceklerdi . hayır ya!!

Gözlerim dolarken " Bakın ben size bir şey yapmadım .! Sizi tanımam etmem .! Ne olur bırakın beni .!"

Adam silahını tekrar çıkardı . Eli ile çenemden tutu ." AĞIZINI AÇ !"

ilk başta açmasamda zorla açtı  .silahın ucunu ağızıma soktu  .
"NE KONUŞKAN KARISIN !  BİR DAHA TEK BİR LAF EDERSEN SİLAHI AĞIZINDA PATLATIRIM.!"

Bu kez ağlıyordum. Kafamı hızla salladım. 
Adam silahı  ağızımdan çekip benim göreceğim bir yere bıraktı .

Uzun bir yoldan sonra araba durdu .
Adamlar  kolumdan tutarak eski bir konağa benzer eve götürdüler . Eve gittiğimde arkası bana dönük bir adamın önüne attılar . İki dizim üstüne düştüğümde adam önüne döndü .55 60 yaşlarında bir adamdı beyaz uzun saçlarını kafasının arkasından toplamıştı beyaz sakalı bir adamdı .

Yerimden kalkmak istediğimde başımın arkasında silah hissetim .

Adam " nergis sen olmalısın!"

" evet..."

Adam işaret verdiğinde silahı kafama tutan adam geri çekildi .

" seni neden buraya çağırdığımı biliyormusun  ?"

Kafamı hayır anlamında İki yana salladım.
Adam geride duran koltuğa oturdu .

" gülü tanıyormusun .?" Sesi çok kısık çıkıyordu . ' neden herşey'de gül vardı .?'

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin