(Şarkı = Mabel M. = Kömür )
CemileHer zaman kitaplardaki kadınlara imrenmişimdir. onları seven sevgilisi yada kocası oluyordu .
Ama burası gerçek dünyaydı. Kendime inandırdığım bu peri masalı yalanlarla doluydu .
Cüneyt'i gördüğüm anda ondan hoşlanmıştım . O zamanlar Alpaslanın yokluğu herkesi derinden etkilemişti .
en çokta gül . Gül benim arkadaşımdan öte bir insandı .
Onun mutsuz olması yüzünden mutlu olmaktan kaçınıyordum .
ta ki Cüneyt'i görene kadar . Konuşması hareketleri ile beni büyülemişti .
Onunla konuşmalarımız artıkça ona olan aşkımı daha iyi anlamıştım.
Onunla iken mutluydum ama vicdan azabı çekiyordum . Belki bu çok boş gelecek ama gül oğlundan sonra günden güne erimişti .
Değil gülmek onu aldığı ilaçlar ayakta tutuyordu .
Bir yanda da Aldığı ilaçların yan etki yapar korkusu yaşıyorduk evde.
Kendine zarar vermesinden korkar olmuştuk. Böyle bir durumda ben aşık oldum nasıl diyebilirdim.
Cüneyt'in benimle evlenir misin teklifinden sonra hiç düşünmeden evet demiştim .
Bir yanım bu kadar acele edecek ne var dese de aşık olmuştum bir kere.
Akıl hayır dese de kalp engel oluyordu .
Güle bu durumu söylediğimde burukça gülmüştü. Daha fazla da bir şey dememişti .
beklememiştim zaten .
Evlendik, bir süre sonra hamile kaldım .
Cüneyt'e ilk söylediğim günü hatırlıyorum . Baba olacağını duyan bir insan ne yapardı sevinirdi , mutlu olurdu, yada ne yapacağını bilemezdi değilmi ?.
Peki Cüneyt ne yaptı.?
Sadece başını salladı ve evden çıkıp gitti .
O anda kalbimde koca bir sızı hissetim .
Yanlış ne vardı ki .?
Kızımız doğdu. Sonra Alpaslan tuğra bulundu .
Gülün ikinci defa hamile olduğunu öğrendik .
Her şey çok güzeldi .
Gül bana kadirin baba olduğundaki tepkisini gülerek anlatırken geçmişteki sızıyı tekrar hissetmiştim.
Cüneyt hiçbir zaman baba olmak istememişti .!
Ben ise düzelir diyordum hala .
Dedim ne oldu peki .? Terk etti. Ve gitti.
Sezen aksu şarkısında ne diyordu.
Git... Git...
Git... me dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledim Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim.
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim.
Gitme dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledim.
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
Romancebir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...