4 ay sonra
GÜNLÜKOnu öğrenmemin üzerine tam 4 ay geçmişti.
Kadire kimseye söylememesi hakkında tembih etmiştim .Cemilenin böyle bir şeyi kaldıracağını düşünmüyordum .
Ben bile öğrendiğimde şok geçirmiştim. Bir adam sırf intikam için nasıl bir kadının hayatını karartabilir ,duyguları ile oynayabilirdi. ?
Cemileden bunu saklamak canımı sıksa da bunu yapmak zorundaydım. Onun daha fazla yıpranmasını istemiyordum.
Gelelim bize ;
Sevgili günlük biliyor musun ? . Her şey yolunda.
Mutluyum yani .
Yani evet bazı şeyler var ama bu bize zarar getirmemişti. Cemileye bunu elbette söyleyecektim.
ama biraz daha toparlanması lazımdı .
Karnım kocaman olmuştu .
Kadir heyecandan ne yapacağını bilmiyordu . En ufak sancıda beni alıp hastanelere götürüyordu .
Hatta doktoru kenara sıkıştırıp cinsiyetini bile sormuştu . Bende nerede acaba diye ayağa kalktığımda doktoru tehdit ediyordu. Beni fark edince uysal bir kedi gibi" Gülüm?" demişti.
Çocuk hazırlıklarına çok erken başlamıştık. Bunu isteyen bendim. ne kadar daha erken deseler de ben kendi elimle o odayı hazırlamak istiyordum .
Kadir ve ben tuğranın karşısındaki odayı hazırlamıştık . Aynı hayal ettiğim gibi beyaz düzenlenmişti .
Ama kadir durmayıp pembe detaylar eklemişti . Cinsiyeti bilmeden bu kadar emin olmak garipti .
Geçen günde bebek kıyafetleri almıştık. Ama kadir tabiki de rahat durmayıp kız bebek zıbını almıştı .
Bende durmayıp mavi aldım . Birde iki tane patik almıştık. bir tane pembe bir tane mavi .
bunları odanın baş köşesine koyacaktım.
Odayı düzenlerken o kadar eğlendim ki her şeyini biz yapmıştık.
Boyasını , eşyaların kurulumunu , tabi yaptık diyorum ama hepsini Kadir ve benim yakışıklı oğlum yapmıştı . Tuğra kadire yardım etmişti . benim istediğim üzerine tavana parlayan yıldızlar yapıştırmıştık .
Kadir mobilyaları birleştiriyor tuğra ise ona istediği aleti veriyordu .
bende sallanan sandalyemde meyve suyunu içiyordum. Elimi karnıma koyup okşadım .
Sonra aklıma İrem gelmişti . İrem de benim kızım sayılırdı. Onunda bu evde odası olması lazımdı .
Bugün ise onun için söylediğimiz mobilyalar gelecekti.
Cemileye İreme oda yaptırmak istediğimi söylediğimde çok duygusallaşmıştı .
Bana sarılıp ağladı .
Bende hamileliğin verdiği duygusallık ile ağladım. O benim kardeşimdi. Kim ne derse desin ailem'di .
Benim için yaptıklarını bir ömür unutamazdım.
" Abla !"
Kalemi bırakıp kapıya baktım elif meraklı gözlerle bana bakıyordu .
" efendim ."
" Ne yazıyorsun ?" dedi .
Defteri kapatıp çekmeceye koydum.
" Günlük yazıyorum ." dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ
Romancebir pavyon gülü ile zalim bir mafya babasının aşkı . gül kardeşine bakmak zorunda olan bir kızdır. babası ile annesi trafik kazasında ölmüştür . babasından kalan bir borçları olduğu için gül kötü yollara düşmüştür. erken yaşta eğitim hayatını s...