32. Bölüm = Sen Ben Oğlumuz

3.1K 98 9
                                    

Nergise  bizim evden başka kalacak yer  gelmemişti aklıma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nergise  bizim evden başka kalacak yer  gelmemişti aklıma.

Kadir kızsa bile nergisi bir başına bırakamazdım. 
Nergis camdan dışarıyı izlerken bende elimdeki telefon ile uğraşıyordum .
Ne kadar  dikkatimi başka bir yere versemde içimdeki korkuyu durduramıyorum.
Telefonumun çalması ile  açmam bir oldu .
- Alo .
- Gül nerdesin.?  Bu kadirin sesiydi .

- şey ... ben eve gelince anlatsam .

- zaten anlatacaksın gül .! Nerdesin kiminlesin .?

- Vedatlayım  ben ama ....

Kadir sözümü bölerek " tamam canım bekliyorum seni  . " sinirini saklamaya çalışsada sesinden belliydi .

Telefonu kapattığımda.  Yol bir türlü bitmiyor  gibiydi . Gittiğimde beni ne bekliyecekti .? Hiçbir fikrim yoktu .

.......

Kapıların  açılma sesi ile kafamı dışarı çıkardım.  Evin avlusunda Kadir bizi bekliyordu.
Araçtan çıkınca .Kadir önce bana sonra nergise baktı .
Nergis yanıma geldiğinde. Beline  elimi koydum  onu yürümeye teşvik etmek için  .
Kadirin önünde durunca.
" bu nergis benim arkadaşım bir  süreliğine bizde kalabilirmi.?"

Sorduğum sorunun üstüne Kadir nergise dönerek" hoşgeldiniz nergis hanım.  Gülün değer verdiği kişilere bende değer veririm. Bir süre misafirimizsiniz . "  nergüzel abla yanımıza gelip nergisi alıp başka tarafa götürtü  .

Ben ne tarafa gittiklerini bakarken.  Kadir kolumdan tuttu .

" benden habersiz nasıl." Kolumu çekmeye  çalıştım ama o kadar sert tutuyorduki canımı acıttığının farkındamıydı.?

" kadir bırak canım acıyor .!"
Kadir kolumu bırakınca  diğer elim ile kolumu tuttum .

" nereye götürüyorlar nergisi .?"

Kadir elini yüzüme uzatınca bir adım geri gittim .eli havada kalınca yavaşca indirdi .
" Onu başka bir eve götürdüler misafirlerin kalması için  olan yere ."

" Anladım . " bir adım geri gittim . " bak Kadir zayimoğullu.  O bana ben hamileyken çok yardım etti . Bir süre bizimle kalmasına izin ver sonra ben zaten gerekeni yapacağım ."

" gül .."

Kadirin bana bu  kadar sert davranmasını bir türlü anlayamıyordum. Daha geçen gün bana aşktan bahseden adam gitmiş onun yerine Eski kadir gelmişti .

"  neyse ne . Ben oğluma bakacağım ."dedim ve  Hızla eve girdim. 
Lanet olsun ki gene gözlerim doldu . Güçsüz olmaktan nefret ediyordum. 
Odaya girdiğimde alpaslan mışıl mışıl uyuyordu.

Eğilerek üzerini örtüm. Arkamdaki nefes sesi ile başımı çevirdim . Kadir arkadan bana sarılınca ellerinden kurtulmaya çalıştım . Dahada sıkı  sarılınca çırpınmaktan vazgeçtim .

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin