53. Bölüm = Son İstek

788 45 7
                                    


GÜL

Yaşadıklarım bana artık ağır geliyordu.

Kaldıramıyordum bu kadarını . Bir anneydim her şeyden önce bir insandım . Mutlu oldum ,her şey düzeldi derken en başa dönüyordum .

Gözlerimi açtığımda kendi odamda olduğumu gördüm



Acaba rüya mıydı diye düşündüm . Ama kalbimde ağırlık vardı . Kendimi çok kötü hissediyordum

Yavaşça ayağa kalktım .



Karnıma hafif hafif sancılar girse de görmezden gelmeye çalıştım.



Odadan çıkıp aşağıya indim .



Koltukta oturan Elifi gördüm .





ellerini kafasına koymuş bir şekilde oturuyordu .

" Elif ?"

Elif kafasını kaldırarak bana baktı . Gözleri kızarmıştı . Kötü bir şey mi olmuştu .

" Ablacığım .?"

" Elif tuğrayı buldunuz mu .?"dedim umut ederek.

" Abla lütfen geç şöyle otur. Dedi Elif .

Elif beni oturtup " Ablacığım tuğrayı daha bulmadık ." dediği anda . Karnıma şiddetli bir sancı girmişti.

" Ah!"

Elif korkuyla bana baktı. " abla iyimisin !"

Karnımı tutarak " İyiyim . Of! Telefonumu getir Bana !" Dedim bağırarak.

" Ama abla iyi gözükmüyorsun !" dedi.

Elife bakarak " bir Lafımı da iki etme Elif. ! Git o lanet olasıca telefonumu getir!" Dedim.

Elif tereddüt içerisinde bana baktı. En sonunda hızla yukarı çıktı .



Ben hala karnımı tutarak derin nefes alıyordum . Sakin kalmam lazımdı.



Elif elinde telefon ile koşarak yanıma geldi .

Telefonumu verdiği gibi Kadiri aradım .

Elif hala endişeyle bana bakarken ben kadirin telefonu açmasını bekliyordum.



" güzelim iyimisin ." diye sordu Kadir.



" Kadir oğlumuzu buldun mu?" .



" bulacağım Gül . O şerefsizi de babasının yanına yollayacağım ." dedi kararlı bir sesle .

Ağlamamak için direniyordum. Gözlerim dolmuştu . eğer ağlarsam duramayacağını bilmiyordum .



O kadar büyük bir çukurdaydım ki oradan kurtulmaya çakışsam da her defasında çukura geri düşüyordu .



" Kadir ne olur bul oğlumuzu. Bir kez daha evlat hasretti çektirme bana .!" Dedim titreyen sesimle .

" bulacağım gülüm ." dedi .Ve kapattım .

Karnımdaki ağrı hafif hafif olsa da idare etmek zorundaydım .



Elif yanıma oturarak ." Ablacığım iyimisin. ?" Diyerek koluma dokundu.



Kolunu iterek " Nasıl mıyım ? Berbattım! REAZALETİM ! HEPSİNDEN KÖTÜSÜ NE BİLİYORMUSUN ELİF ! KALBİMDE KOCAMAN BİR DELİK VAR .! VE BU GÜN GEÇTİKÇE BÜYÜYOR.!" Dedim bağırarak .



[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin