BAB 22

511 36 2
                                    


                      " Jum meeting" arah Dyna kenapa Fahrin dan Kyle yang sedang melakukan kerja mereka.

Pagi ini, mereka akan bermensyuarat bersama-sama team SPAJR yang lain.

" Haii Dyna, lama tak jumpa" sapa Alice sambil tersenyum. Mereka terserempak sebelum masuk ke dalam bilik mensyuarat.

" Yaa.. Fahrin pun lama tak jumpa kau" balas Dyna sambil tersenyum mengejek ke arah Fahrin. Fahrin menjeling Dyna sebelum dia melangkah masuk ke dalam bilik mensyuarat.

" Aku taknak jumpa dia" kata Alice mendatar selepas melihat reaksi Fahrin.

" Hahaha untuk misi kalini aje.." balas Dyna, selamba. Mereka pun masuk ke dalam untuk menunggu rakan-rakan lain tiba.

Selepas 15 minit, kesemua ahli kumpulan SPAJR Alpha dan SPAJR Eagle pun tiba.

Ahli kumpulan SPAJR Alpha merupakan ahli kumpulan Dyna iaitu terdiri daripada Dyna, Rezza, Darwish, Sarah, Ayie, Alya, Fahrin dan Kyle. Manakala, ahli kumpulan SPAJR Eagle merupakan ahli kumpulan Alice yang terdiri daripada Alice, Kimie, Fakri, Dahlia, Leo, Siti, Faiz dan Meon.

Tuan Suhaimi dan Tuan Johari iaitu ketua SPAJR Eagle juga berada di bilik mensyuarat itu bagi bersama-sama mendengar rancangan mereka.

" Baiklah Assalamualaikum dan Salam sejahtera. I'm Dyna, dan aku akan menerangkan tentang rancangan kita untuk menangkap Black Haisumi atau lebih detail lagi menangkap ketua diorang dan menghentikan perbuatan terkutuk diorang dari tersebar luas." Dyna bangun dan mula membuka mulut bagi memulakan perbincangan mereka.

" Macam yang korang tahu, target utama kita adalah Zahrul Zackry atau lebih dikenali sebagai Zackry. Dia bekas ejen SPAJR. Dulu, dia bekerja untuk biro penyiasatan dan pengintipan. Dia juga hampir menjadi ejen terbaik SPAJR. Jadi, akan menjadi susah sedikit untuk kita tangkap dia. Sebab dia dah dilatih. Dia juga pernah bekerja untuk gangster." Sambung Darwish pula.

" Tapi jangan risau, selagi kita bekerjasama dan ikut rancangan, kita akan berjaya tangkap dia." Sampuk Rezza .Mereka semua mengangguk.

Dyna membuka projector untuk menunjukkan peta kawasan disekitar bangunan yang akan mereka menyusup masuk.

" Macam yang korang tengok dekat sini, kawasan ni banyak laluan tikus. Ada yang bersambung kepada Cafe-cafe . Jadi, kita kena pergi pastikan setiap cafe tu mempunyai CCTV supaya kita boleh berjaga-jaga dan dapat kawal sesiapa yang mencurigakan dari keluar masuk sesuka hati." Ujar Dyna.

" Ya.. kita akan bahagikan kepada 3 team. Pasukan pertama Aku, Dyna, Sarah dan Rezza. Kitorang akan pergi ke cafe pertama dan kedua. Pasukan kedua pula, Alice,  Kimie, Fakri dan Dahlia akan pergi cafe ketiga dan keempat. Team terakhir, Ayie, Alya, Siti dan Leo akan pergi ke cafe terakhir." Sambung Darwish sambil menunjukkan setiap cafe yang perlu diperiksa.
Mereka mengangguk tanda faham.

" Baiklah, itu untuk laluan tikus. Untuk hari kejadian pula, setiap orang akan memainkan peranan yang penting. Pertama sekali, Rezza, Darwish, Alya, Alice, Kimie dan Dahlia akan menyusur masuk dari pintu hadapan. Pastikan tiada serigala ( musuh) yang jaga disitu. Kalau ada, pengsankan diorang dan gari." Kata Dyna.

" Lepas dah selamat, Aku, Kyle, Sarah dan Fakri akan menyusur masuk." Sambung Dyna lagi.

" Err kenapa aku kena masuk ye?" Kyle mengangkat tangannya sebelum dia menanyakan soalan.

" Kau diperlukan untuk godam sistem dari dalam. Disebabkan diorang buat dekat bawah tanah, mungkin akan susah untuk kita godam dari luar. Tapi jangan risau, kitorang akan ada untuk lindungi kau." Balas Dyna. Kyle menganggukkan kepalanya.

" Fahrin, Faiz dan Meon akan kawal sistem dari luar. Pastikan semua CCTV berfungsi waktu kitorang didalam. Maklumkan jika ada sesiapa yang keluar atau masuk kawasan tu.Korang akan tunggu dalam van Siber milik SPAJR. Jangan risau yerr, korang selamat dalam tu sebab kalis peluru." Ujar Dyna lagi.

Endyna Daisha: HER REVENGE [C]Where stories live. Discover now