20

1K 127 35
                                    

"ඔය ශර්ට් එකේ බොත්තම් දාගන ටයි එක හරියට බැද ගනින් "

උදේ ස්කෝලෙට යනකොට මූණට මුලිච්චි උන රූරස්ට සුපුරුදු බැල්මෙන් කිව්වා .

"ඒ අයා පිස්සුද බන් මේක අපේ ස්කෝලෙ නෙවෙයි උන්ගෙ ස්කෝලේ "

මායි අරුයි හිටගෙන මූණට මූණ බලාගෙන ඉන්නකොට මගෙ එහා පැත්තේ හිටගෙන හිටපු යේශ් මට ඇනලා කිව්වා .

"ස්කෝලේ මොකක් උනත් විනය හැම තැනටම එකයි නෙ බන් " මන් ඌ දිහාවට හැරිලා කියනකොට රහේනයා නම් ඌට අදාල නෑ වගෙ එක බැල්මක් දීලා ආයෙ උඩ බලාගත්තා .

"ඒක නම් ඇත්ත බන් .. උබ මගේකා බන් .. අර බලපන් අර අරුත් බොත්තම් ඇරගෙන .. පොඩි පගයා විනය කෝ මුන්ගේ .. ඉදපන් මන් දෙකක් ඇනලා එන්න ..

ඒ මල්ලේ .. උබ..ඔව් ඔව් උබ තමයි .. " කියාගන  කොල්ලෙක් පස්සෙ දුවනකොට මට දෙයියො සිහි උනා .

ඒ අස්සෙ මගෙ ඉස්සරහා ඉන්න එකා හිනාව හිර කරගෙන මැරෙන්න හදනවා .

" ක්.හ්ම් .. තැන මොකක් උනත් විනය හැමතැනටම එකයි උඹට තේරුනාද නෙරා "
හිනාව කාගෙන උනාට ඌට හිනා යනකොට බොත්තන් දාන ගමන් එහා පැත්තේ ඉන්න උගෙ යාලුවට කියන මුවාවෙන් මට හින්ට් ගහනවා  . මන් උගෙ උරහිසෙත් හැප්පීගෙන එන්න ආවා .

එන්න ආවාට ඌව පහු කරගෙන එනකොටම මට හිනාවක් ගියෙ යේශ් උගේ ශර්ට් එකේ බොත්තන් ටික පරිස්සම් කරගෙන ආවොත් ඇති කියලා හිතිලා

අද සියෙල් ස්කෝලේ ඇවිල්ලා නෑ වගේ .. නැත්තන් ඌ මෙලහකට මාව ඇදගෙන ගිහින් මගේ බත් මුල ඉවරත් කරලා .

අද මොනාද දන්නෙ නෑ පොඩි එකා උයලා තියෙන්නෙ .

.
.
.

"හෙලො චූටි බේබි "

"තමුසෙ පරිස්සමට දොරවල් වහගෙන ඉන්නවා හරිද මන් එද්දි තව රෑ වෙනවා .. "

පොඩි එකාට කෝල් කරලා කියලා මන් බස් එකට නැග්ගා .. දැනටමත් වෙලාව අටයි . ගෙදර යද්දි නමය නමයාමාර වත් වේවී.

සෙනග වැඩිපුර නැති ලංගමේ මන් පිටිම පස්සෙ ශීට් එකට ඉස්සරහා ශීට් එකේ ඉදගත්තා .

අද පේපර් ක්ලාස් එකක් ඒකත් දාලා තියෙන්නෙ හලාවත . ස්කෝලෙ ගිහින් ඒ පිම්ම ක්ලාස් එකට ගිහින් එනකොට හොද ගනන් .

උරුමක්කාරයාWhere stories live. Discover now