Kapitel 6

487 20 1
                                    

Hele den lange taxatur, snakker chaufføren om hans søn, som også skulle til audition, men kom desværre ikke ind, da der er for mange som søger ind fra USA.

Imens han snakker derud af, og mine forældre prøver at være høflige og følge med, så tager jeg mig tid til at kigge ud på landskabet, som vi kører igennem.

Solen skinner, der er palmer hist og her, og strande hvor let påklædte unge piger og drenge går rundt.

Jeg kigger ned af mig selv.

Min mave buler ud, og jeg har virkelig prøvet længe at få den væk, men jeg tror, at det er umuligt for mig at gå på kur, så jeg suger bare maven ind indimellem.

Jeg kigger over på mor som sidder ved siden af mig omme bag bilen. Hun er noget af det mest slanke, man kan finde, og det samme med min far, og så kommer jeg og ødelægger den gode cirkel.

Jeg kigger ud af vinduet igen.

Dengang mig og Adam kun havde noget kørende, så var jeg så utilpas omkring mig selv, fordi der var så mange rige og smukke piger på skolen, og så var der mig, som lever et normalt liv og har en lille oppustet mave, men Adam valgte mig, og det gør mig lykkelig helt ind til det inderste.

Vi ankommer til hotellet, og jeg bliver helt paf, da jeg ser det.

Det er det flotteste hotel, jeg nogensinde har set. "Godt at det er TMSM, som betaler for det her, fordi det ville vi da aldrig have råd til" hvisker mor til far, og han griner.

Vi går ind, og mig og mor sætter os i sådanne nogle beige farvet sofaer, som er legnet op med puder og med et sofabord overfor, hvor der er en skål med chokolader.

Far går over til skranken og får vores nøgler til værelset.
***
Jeg får æren af at åbne døren, og vi alle bliver stående i døren, da vi ser vores suite.

Det er det største hotelværelse, som jeg tror, vi alle sammen har set. To toiletter, to kæmpe senge, et fladskærms tv, et skrivebord, klædeskab, et slags makeup bord, som jeg får stor glæde af, et kæmpe spejl og en altan hvor man har den vildeste udsigt udover Miami strand.

Da det er ved at være aftensmadtid, tager vi alle sammen fint tøj på, da der både er inkluderet morgenmad og aftensmad på hotellet.

Far fortalte, at det altid er det her hotel, hvor alle dem som skal til audition på TMSM bliver sendt hen.
***
Vi når ned, hvor aftensmaden bliver spist.

Det er en kæmpe sal med lysekrone i toppen af loftet, og i salen er der stablet en masse borde forskudt af hinanden, hvor finklædte mennesker ligesom os selv sidder.

En mandlig tjener kommer hen til os, og guider os hen til et firemandsbord, hvor vi kan sidde.

Vi sætter os, og han uddeler menukort til os.

Da han når til mig, kigger han mig i øjnene og blinker pludselig til mig. Jeg tager imod menukortet og kigger hurtigt væk fra ham. Han er ung, men ældre end mig. Måske start tyverne, og jeg er altså seksten.

Han går, og mor puffer til mig, "Uhhhh" driller hun, og jeg vender øjne af hende.

Vi spiser vores mad, hvilket er virkelig godt, og da vi er færdige, går vi op til vores værelse.
***
Jeg tager makeup af, skifter til nattøj, og børster tænder. Jeg går ind til mine forældre, og ligger mig i en af de kæmpe senge, og efter få minutter så har jeg overgivet mig til søvnen.

The Music School MiamiWhere stories live. Discover now