Kapitel 19

393 18 1
                                    

Hans læber er så perfekt bløde mod mine.

Jeg kan ikke få mig selv til at flytte mig, men på den anden side, så holder han også mine arme, og han presser mig op mod døren, så jeg kan ikke rigtig gøre noget.

Han føles næsten bedre en Adam... ADAM!

Jeg skubber Justin væk. "OMG Justin! Jeg... Jeg har altså en kæreste!" råber jeg helt rundt på gulvet.

Hvad er der lige galt med ham?

Han ser på mig med en blanding af sorg og forvirring. "Øh... Jeg..." stammer han.

Jeg vender mig med et sus rundt, og åbner døren for ham. "Ud" siger jeg koldt til ham.

Han ligner en lille dreng, hvor jeg lige har taget hans slik fra ham. "Fint"

Han går med hurtige og vrede skridt ud. Idet han går forbi mig, sender han et isende koldt blik til mig, så jeg næsten kan mærke kulden i mig.
***
Det banker på døren.

Jeg ligger spredt ud på min seng med en kæmpe is, blade og tv'et tændt.

Jeg har fundet kanalen, hvor TMSM sender udeendelser. "Kom ind" får jeg sagt med nød og næppe. Jeg har grædt lige siden, at Justin gik.

Nu er jeg officielt verden værste kæreste nogensinde!

Harry kommer ind på mit værelse. "Hvad er der sket?" spørger han med frygt i stemmen.

"Du er gået i glip af en masse" griner jeg, men tårerne løber ned af mine kinder.

Han lukker døren i og skynder sig over til mig i sengen.

Han fejer alle sladder bladene væk, som ligger rundt om mig, og tager mig derefter ind i hans arme.

Jeg taber isen ned på sengen, og der mister jeg fuldkommen min facade. Jeg ligeud tuder ind i Harrys bryst.

Jeg føler mig så tryg ved ham, og han er virkelig en af de eneste, som har set mig græde så meget.
***
Da jeg har fortalt ham alt, hvad der er sket på de sidste fireogtyve timer, så bliver jeg nød til at ligge mig ovenpå ham, så han ikke går ud og slår Justin til døde, som han sagde.

Han prøver han skubbe mig af ham, men jeg låser mine arme rundt om hans mave.

Efter lidt tid, overgiver han sig, og bliver liggende. Han stryger mig over håret, og jeg kan mærke søvnen snige sig ind på mig. Mine øjne lukker sig stille og roligt i ved Harrys rolige styg, og efter få sekunder er jeg væk.
***
Der er koldt i værelset, da jeg vågner igen. Jeg kigger på mit vækkeur. 05:10 siger det.

Harry er her ikke mere, og værelset er helt tomt uden ham, synes jeg.

Efter lidt tid beslutter jeg mig for at stå op. Jeg har alligevel lidt tidlige timer her i dag, så jeg tager mig bare god tid i dag.

Jeg tager tøj på, noget simpelt makeup, og da jeg er færdig, snupper jeg min taske og går ned til kantinen, for jeg er ved at dø af sult. Jeg åbner min dør, og det først jeg ser, er et kamera, som stirrer lige ned mod min dør.

Fantastisk, tænker jeg.
***
Jeg er ved at lære skolen lidt bedre at kende nu.

Jeg kan i hvert fald finde ned til kantinen, og det er også vigtigt.

Der er nærmest ikke nogen, da jeg går ind af de store og nærmest majestætiske døre. Kun to personer sidder hver for sig og spiser i ro, men på den anden side, så er klokken ikke mere end halv syv.

I hvert hjørne af spisesalen, ser jeg kameraer. Det kan da ikke være rigtigt. Skal vi seriøst overvåges, og ses af hele kloden?

Da jeg har spist min mad i fred og ro, så pakker jeg sammen, og begynder at gå op mod mit værelse igen.

På min vej derop møder jeg to piger, som nok går på andet året. De går arm i arm, og da jeg går forbi dem, hvisker de til hinanden.

Okay?

Jeg vælger at ignorere det, fordi jeg har vist skabt nok opmærksomhed her den sidste uge.
***
Jeg træder ind på mit værelse, og jeg går direkte over til min Imac. Jeg har fået taget mig mod sammen, og nu vil jeg skrive til Adam.

Kære Adam... Jeg går pludselig i stå. Hvordan skal jeg dog starte det her brev?

"Hej Adam. En fra min skole, som jeg egentlig hader, han kom bragende ind i går på mit værelse og rå kyssede mig?"

Ej det tror jeg ikke lige.

Kære Adam. Der er noget jeg må fortælle dig...

Jeg får skrevet mit brev færdig, og da jeg sender det, så samtidig sender jeg min kæmpe byrde væk, som jeg har følt, at jeg har båret på lige siden, jeg kom ind på værelset.

Jeg går ind på gossip siderne.

Det skulle jeg aldrig have gjort.

"Alle tre beundre inde på Millas værelse"

"Drama på det lille værelse" og

"Værelset bliver fyldt op på under firetyve timer"

Og til de forsider, hører billeder af både Justin, Harry og Braden med som står uden for min dør.

Oh. My. God!

The Music School MiamiWhere stories live. Discover now